:heart: Kiitokset teille kaikille, jotka olette minua ihmetyksessäni auttaneet, olette ihania :flower: Mukava huomata, ettei ole yksin ongelmineen, vaan löytyy kokeneempien ja viisaampien apua ja kohtalotovereita. :heart:
Minä edelleen ihmettelen, aamulla ei ollut vielä uutta testiä tehdä, mutta huomenaamulla varmaankin teen, mikäli nyt on sitten muuttunut miksikään, en tiedä, ehtiikö muuttua kahdessa vuorokaudessa?
Siksi teiltä muilta kyselen, kun minulla ei ole kokemusta testeistä ja tuo tulos ihmetytti. Täällä kun näytti olevan keskustelu aiheestakin jo valmiina. En vain tiennyt, miltä nuo haamut/viivanpaikat oikeasti näyttävät, rehellisen negan ja plussan minäkin luulen osaavani erottaa, jopa

Ikäänkuin viiva olisi ollut toisesta reunasta (kuvassa yläreunassa) hieman punertava, mutta toisesta laidasta "kiiluva harmaa".
Liian aikaisin en ole testaamassa kun testasin kiertopäivänä 54/23-38, joten siitä tässä ei ole kyse. Kierto vain näyttää nyt menevän päin puita. Lääkäriaika on tulossa ja terolut reseptikin valmiina, joten ongelmaan helpotusta tiedossa. Yritystäkin takana jo 2,5 vuotta, vähemmän aktiivisesti, mutta nyt lääkäriin menossa asian tiimoilta. Vielä koskaan ennen ei ole eihetta ollut testiäkään tehdä, joten siksi niin vihreä näissä testijutuissa, ikää kuitenkin 25+.