Acon testistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaneli-07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaneli-07

Jäsen
24.07.2007
173
0
16
Testasin tänäaamuna plussan Aconin herkällä testillä (10). Plussa oli haaleampi kuin kontrolliviiva mutta kuitenkin ihan selkeästi näkyi ilman "tihrustamista".
Tuon viiva tuli näkyviin heti eikä mennyt edes testin 3 minuuttia.

Jossain muistan lukeneeni jollain palstalla, että tämä nimenomainen testi on antanut vääriä plussatuloksia.

Onko kokemusta? itse suoritin testin ihan ohjeiden mukaisesti.

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Mä oon tehny sillä kahdesti ja molemmilla kerroilla ihan oikea plussa.. Siis ei yhtä vahvaa ku kontrolliviiva, mutta siis että raskaana oltiin. Tosin toinen tuli myöhemmin kesken. Nyt menossa vko 36+6.

Mä sain yli kaksi vuotta sitten plussan sillä testillä. Nyt se plussa nukkuu tuolla päiväunia. Mä uskon, että on tosi harvinaista saada vääriä plussia millään testillä mitä Suomesta saa...

Mulla se näytti väärän negatiivisen :o . testasin just aconin herkällä kasettitestillä kp30/28 aamupissasta ihan selkeen negan. Seuraavana iltana tein rfsu:n testillä plussan :o . Ja sehän ei ole herkkyydeltään edes samaa luokkaa ja silti näytti hailakan plussan iltapisusta.
Kyllä mä sinuna uskosin testiin, joten :flower: . Voithan sä tehdä apteekin omalla esim. varmistuksen, se on aika pommin varma, herkkyys muistaakseni 25.

:heart: nelli&pulla-poika 38+4

Heips! Itsekin muistan tuon hetken, sain aconin herkällä kasettitestillä tosi tosi hennon haamun. Epätoivo iski, onko se nyt plussa vai ei ja aamuyötä kun vietettiin niin ei voinut olla varma kuvittelenko näkeväni haamun. Mutta nyt haamu elelee 19+6 viikoilla vatsassani. Onneksi näin! Nyt vaan jännäillään rakenneultraa odottaen.

terve
sama juttu aconin testi näytti negaa vielä saman päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Sitten jollain marketin halpistestillä (en nyt muista nimeä) 3 päivää myöhemmin sain plussan.Nyt rv yli 17.

Täällä aconin herkkä testi näytti raskauden 8 päivää hedelmöittymisen jälkeen (tiesin kun olin oviksen tikuttanut ja mies oli juuri palannut matkalta kun tärppeseksi tapahtui:)). Viiva oli tietysti hailakka, mutta ihan nähtävissä kuitenkin.

Siilura ja kirppu 4+1

Yhteistyössä