Absolutistimies, mistä sellaisen löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Selja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Selja";26120411]:) Mjoo...onhan näitä hätäsiäkin tyyppejä tosiaan auringon alla. Itse en heihin lukeudu. Päinvastoin, oikeastaan on sellainen olo että en halua liian tiivistä suhdetta, enkä ehkäpä koskaan asua miehen kanssa samassa osoitteessa. Minulla on oma elämä, työ ja harrastukset enkä kaipaa uusioperhekuvioita. Mutta jokainen kaipaa rakkautta elämäänsä kuitenkin, ei pelkkä irtoseksi sitä tilaa täytä.

Että sellainen mies kun löytyisikin, jolla olisi omaakin elämää ja mielellään omia lapsia myös, että ei ole perheenperustamisen tarvetta.[/QUOTE]
Mulla vähän sama tilanne :) Absolutistimiestä en silti etsi, koska kaikki tähän asti tapaamani absolutistimiehet ovat olleet sellaisia, jotka eivät hyväksyisi kumppaninsakaan alkoholinkäyttöä. Ja mä haluan viinin ruuan kanssa juhlapäivinä, siemaista jääkylmän oluen helteisenä kesäpäivänä terassilla jne. Mitään alkoholiongelmaista minäkään en haluaisi, mutta kohtuukäyttäjät on ihan jees.

Täällä olisi heti yksi absolutistimies. En ole ikinä käynyt seurakuntien hippaloissa, siis en ole uskossa, en myöskään entinen alkoholisti, eikä terveydelliset syytkään tehneet minusta täysraitista.

Meillä kotona kyllä käytettiin runsaastikin alkoholia isäni ja äitini toimesta, elikä siinä on ainakin osa syy raittiuteeni.

*Klumps* Teit on siis olemassa. Jiuu!

Millaista naista etsit arkeasi sulostuttamaan?

Mun mies :) Tai ei nyt ihan absolutisti, voi yhden tai korkeintaan 2 juoda (muutaman kerran vuodessa) Kännissä ei ole ollut sitten teinivuosien. Ihanaa kun ei tartte kattoa miehen örvellystä.

[QUOTE="Selja";26120548]*Klumps* Teit on siis olemassa. Jiuu!

Millaista naista etsit arkeasi sulostuttamaan?[/QUOTE]

Naisen tulee olla raitis, ei välttämättä absolutisti ( olut, siideri tai lasi viiniä kerran pari vuodessa sallitaan, mutta ei humalahakuista juomista), itselläni ei ole lapsia kuten ei myöskään etsimälläni naisella, koska minua ei kiinnosta uusioperheviritelmät. Lisäksi naisen tulee olla uskollinen ja luotettava, ikä lähellä omaa ikääni ( olen 42)

Naisen tulee olla raitis, ei välttämättä absolutisti ( olut, siideri tai lasi viiniä kerran pari vuodessa sallitaan, mutta ei humalahakuista juomista), itselläni ei ole lapsia kuten ei myöskään etsimälläni naisella, koska minua ei kiinnosta uusioperheviritelmät. Lisäksi naisen tulee olla uskollinen ja luotettava, ikä lähellä omaa ikääni ( olen 42)

Toivotan onnea sinulle rakkauden löytymisessä! Sinun tilanteesi kenties jopa haastavampi kuin minun, kun kriteerinä on ikäisesi nainen, jolla ei ole lapsia. Mutta heitäkin on. Jossakin joku etsii juuri sinua.

Yhteistyössä