K
Keittiönoita
Vieras
[QUOTE="Selja";26120411]
Mjoo...onhan näitä hätäsiäkin tyyppejä tosiaan auringon alla. Itse en heihin lukeudu. Päinvastoin, oikeastaan on sellainen olo että en halua liian tiivistä suhdetta, enkä ehkäpä koskaan asua miehen kanssa samassa osoitteessa. Minulla on oma elämä, työ ja harrastukset enkä kaipaa uusioperhekuvioita. Mutta jokainen kaipaa rakkautta elämäänsä kuitenkin, ei pelkkä irtoseksi sitä tilaa täytä.
Että sellainen mies kun löytyisikin, jolla olisi omaakin elämää ja mielellään omia lapsia myös, että ei ole perheenperustamisen tarvetta.[/QUOTE]
Mulla vähän sama tilanne
Absolutistimiestä en silti etsi, koska kaikki tähän asti tapaamani absolutistimiehet ovat olleet sellaisia, jotka eivät hyväksyisi kumppaninsakaan alkoholinkäyttöä. Ja mä haluan viinin ruuan kanssa juhlapäivinä, siemaista jääkylmän oluen helteisenä kesäpäivänä terassilla jne. Mitään alkoholiongelmaista minäkään en haluaisi, mutta kohtuukäyttäjät on ihan jees.
Että sellainen mies kun löytyisikin, jolla olisi omaakin elämää ja mielellään omia lapsia myös, että ei ole perheenperustamisen tarvetta.[/QUOTE]
Mulla vähän sama tilanne