äitiyshousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "söpö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"söpö"

Vieras
Pitäisi löytää hyvät äitiyshousut, mielellään farkut tai jotkut mitä voi pitää töissä. Voisko joku suositella jotain mallia/merkkiä? Onko sellaisia hyviä äitiysfarkkuja edes olemassa, jotka ei kiristäis tai puristais mahan kohdasta.

On, paljonkin. Ihan hennesistä löytyy ainakin sellainen perusmalli, missä ei ole sitä vatsan päälle tulevaa osaa, vaan sellainen matala, venyvä resori osa. Ihan huippu! voi käyttää myös raskauden jälkeen. Mulla mustat "farkku"kankaiset, mutta on kumminkin pehmoiset ja mukavat. Siistit.

Sit mulla oli mamalicious-merkkiset farkut sillä vyötärötuubilla, sekä saman mallin mustat juhlavat pillimalliset housut tuubilla. Molemmat olleet tosi hyviä.

Topshopin Baxter -äitiysfarkut on parhaat, jotka mulla on. Voin suositella. Olin ensin tosi epäileväinen farkkujen vatsakaistaleen suhteen, mutta se onkin osoittautunut ihan parhaaksi. TopShop toimittaa muuten Suomeen.. Eräät Mamalicious -farkut on mun toiset lempparit.

Ok, kiitos teille! Viime raskaudessa en ostanut äitiyshousuja ollenkaan, vaan päräsin mekoilla kun suurimman mahan aikaan oli kesä. JOtenkin tuntui silloin ja tuntuu nyt jo etten halua mitään kiristävää edes tuonne alavatsalle.

Yhteistyössä