Absolutistimies, mistä sellaisen löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Selja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta, totta. Tuntuu että helpommalla kyllä pääsee, kun on aika samanhenkinen puoliso, ainakin näissä elämän perusasioissa. Ja kun kumpikaan ei ole kamalan ehdoton. Ja ehkä nämä ehdottomat tapaukset onnistuvat löytämään jonkun joka jakaa heidän idealisminsa, ja ovat sitten siinä onnellisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26021617:
Totta, totta. Tuntuu että helpommalla kyllä pääsee, kun on aika samanhenkinen puoliso, ainakin näissä elämän perusasioissa. Ja kun kumpikaan ei ole kamalan ehdoton. Ja ehkä nämä ehdottomat tapaukset onnistuvat löytämään jonkun joka jakaa heidän idealisminsa, ja ovat sitten siinä onnellisia.

Kun sehän siinä juur onkin, kun en osaa olla kovin jyrkkämielinen (kuitenkaan) mihinkään suuntaan. En jaksa kuvitella olevani niin järkähtämättämän viisas ja oikeassa omassa ajatusmaailmassani, että intoutuisin liittymään esim. vapaa-ajattelijoiden joukkoon tai mihinkään mevastustetaanviinaa-kerhoon. Jos olisin "hihhuli", olisihan nuita porukoita, joista toisen hihhulin löytäisi. Olipa se sitten mikä tahansa porukka. Mutta kun en kuulu seurakuntaan saati vapaa-ajattelijoihin, en tykkää juopotella lähiökuppilassa, enkä ole mikään intohimoinen koiraharrastaja tai larppaaja...lienen siltä osin aika tasapaksu tyyppi. Ja kotona viihtyväkin. Joten hirveän vaikea ajatella, että mikä ihmeen paikka se on, jossa sen elämänsä miesurosen kohtaisi.

Kirjastossa? Kaupassa? Mmm...alappa siinä vilkutella silmää ja esittää kysymyssarjaa: Oletkos vapaa? Entäs mites tuo uskontopuoli? No maistuuko viina? Mjoo ei.

Mun eksä, tuolla se 32 juoksee 16vuotiaitten peräs. Ja mua tykkäs pettää, rökittää yms.. Ainoo hyvä puoli siin oli tuo juomattomuus, muuten olikin täyttä paskaa.

Hmm. Töistä, ehkä? Ei kuitenkaan ihan lähimpiä työtovereita, tai minä en ainakaan, että ei tule hankalia tilanteita. Kavereiden kautta? Kotona viihtyvää sinkkumiestä voi olla vaikea löytää, hmm. Netistä aika moni tuntuu nykyään miehensä löytävän...

[QUOTE="Minä";26021725]Mun eksä, tuolla se 32 juoksee 16vuotiaitten peräs. Ja mua tykkäs pettää, rökittää yms.. Ainoo hyvä puoli siin oli tuo juomattomuus, muuten olikin täyttä paskaa.[/QUOTE]

Eihän se nyt toki sitä tarkoita, että jos etsin absolutisti-ateistia, ettei muilla ominaisuuksilla olisi mitään väliä...

[QUOTE="noo";26021356]Ihan samoista mestoista, kuin muitakin miehiä. Myös sieltä baareista, siellä kun voi olla selvänäkin.[/QUOTE]

Niinpä. Mäkään en juo, silti käyn kavereiden kanssa baareissa aika paljonkin. En tosin ole mies mutta eiköhän miespuolisetkin tee samaa. :D

[QUOTE="Selja";26021639];-) Ej voi olla. Onko se vielä heterokin ihan?[/QUOTE]

Juu, ihan hetero. Jos nyt jotain tarvii kaivella, nii se on sivari. Mulle täysin ok (mun mieskin on), mut tiiän osan porukasta olevan niin ahdasmielistä, ettei kelpuuta tollasesta syystä.

Mulla olis, mutta en anna pois :P. Ei hän täysi absolutisti ole, voi ottaa pari siideriä ehkä pari kertaa vuodessa, muttei koskaan humalaan asti. Ei ole koskaan meidän melkein 20-vuotisen historian aikana ollut oikeasti humalassa, ei ole koskaan sikaillut, oksennellut, pettänyt jne. Mutta aika harvinaisia tuollaiset miehet taitaa olla.

XD Nonni! Se on sitte juhannushäät.

Olipas yllätys, juuri avasin palstan ja tämä aloittamani keskustelu pomppasi silmiini! Miten löysit tämän muutaman viikon vanhan keskustelun, haulla vissiin? Aika kauas lienee jo painunut.

Mä tiedän yhden. On vapaanakin, kun ei löydä naista, jota ei baareilu kiinnosta.

Niin...onhan niitä, toisilleen sopivia ihmisiä vapaana. Mutta miten he toisensa kohtaisivat? Olen käynyt tuolla treffipalstoillakin katselemassa, ilman omaa profiilia tosin. Jostain syystä vilkaisukin treffipalstojen puoleen aiheuttaa nopean matalalennon, onhan se todella kuin neulaa heinäsuovasta etsisi.

Luulen, että joskus ehkä kohtaan sopivan miehen ehkäpä jonkun harrasteen kautta. Toivon näin.

Minkälaista naista tuo tuttavasi etsii? Onko hän kokeillut treffipalstoja?

[QUOTE="Selja";26120269]XD Nonni! Se on sitte juhannushäät.
Olipas yllätys, juuri avasin palstan ja tämä aloittamani keskustelu pomppasi silmiini! Miten löysit tämän muutaman viikon vanhan keskustelun, haulla vissiin? Aika kauas lienee jo painunut.[/QUOTE]
Ei millään pahalla, mutta kuullostaa aika karmaisevalta. 2 viikkoa sitten etsit absolutistia miestä ja nyt olette jo menossa 2 kuukauden päästä naimisiin. Onko miehellä muitakin fundamentalistisia piirteitä kuin absolutismi ja avioliitto asap?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26120308:
Ei millään pahalla, mutta kuullostaa aika karmaisevalta. 2 viikkoa sitten etsit absolutistia miestä ja nyt olette jo menossa 2 kuukauden päästä naimisiin. Onko miehellä muitakin fundamentalistisia piirteitä kuin absolutismi ja avioliitto asap?

Häh? Siis tuolle Kuulalle heitin vaan mukamas humoristisen ehotuksen :D En vaan hoksannut lainausta Kuulan viestistä pistää, jäi kai hämäräksi tuo juhannushäiden yhteys Kuulan viestiin...

Mä seukkasin joskus aikoinaan absolutistin kanssa, joka oli vielä ateistikin :D. Ja on kyllä edelleenkin molempia. Välillä mietin, että miks ihmeessä pistin sen silloin vaihtoon, mutta oltiin kyllä tosi nuoria. No, mutta nykyinen mieheni oli lähes alkkis kun tapasimme, mutta nykyään ottaa todella harvoin, eikä käy edes baareissa. Eli ihmiset voi muuttua, ja munkin mies joi aikoinaan kuulemma siksi ettei ollut elämässä muuta sisältöä, kaikki kaverit oli juoppoja jne.

[QUOTE="Selja";26120327]Häh? Siis tuolle Kuulalle heitin vaan mukamas humoristisen ehotuksen :D En vaan hoksannut lainausta Kuulan viestistä pistää, jäi kai hämäräksi tuo juhannushäiden yhteys Kuulan viestiin...[/QUOTE]
Oukei :laugh: Mä jo ajattelin, että jostain olit kahdessa viikossa löytänyt miehen, jonka kanssa olet menossa juhannuksena naimisiin.

[QUOTE="Selja";26120327]Häh? Siis tuolle Kuulalle heitin vaan mukamas humoristisen ehotuksen :D En vaan hoksannut lainausta Kuulan viestistä pistää, jäi kai hämäräksi tuo juhannushäiden yhteys Kuulan viestiin...[/QUOTE]

: O) Mitkäs on mitat?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26021617:

Juuri näin :)

[QUOTE="Selja";26120302]Niin...onhan niitä, toisilleen sopivia ihmisiä vapaana. Mutta miten he toisensa kohtaisivat? Olen käynyt tuolla treffipalstoillakin katselemassa, ilman omaa profiilia tosin. Jostain syystä vilkaisukin treffipalstojen puoleen aiheuttaa nopean matalalennon, onhan se todella kuin neulaa heinäsuovasta etsisi.

Luulen, että joskus ehkä kohtaan sopivan miehen ehkäpä jonkun harrasteen kautta. Toivon näin.

Minkälaista naista tuo tuttavasi etsii? Onko hän kokeillut treffipalstoja?[/QUOTE]

Kotona viihtyvää ja maaseudusta pitävää. On mielestäni kokeillut treffiplastoja mutta tuloksetta. On melko ujokin tosin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26120337:
Oukei :laugh: Mä jo ajattelin, että jostain olit kahdessa viikossa löytänyt miehen, jonka kanssa olet menossa juhannuksena naimisiin.

:) Mjoo...onhan näitä hätäsiäkin tyyppejä tosiaan auringon alla. Itse en heihin lukeudu. Päinvastoin, oikeastaan on sellainen olo että en halua liian tiivistä suhdetta, enkä ehkäpä koskaan asua miehen kanssa samassa osoitteessa. Minulla on oma elämä, työ ja harrastukset enkä kaipaa uusioperhekuvioita. Mutta jokainen kaipaa rakkautta elämäänsä kuitenkin, ei pelkkä irtoseksi sitä tilaa täytä.

Että sellainen mies kun löytyisikin, jolla olisi omaakin elämää ja mielellään omia lapsia myös, että ei ole perheenperustamisen tarvetta.

[QUOTE="Selja";26021315]Mjoo, seurakunnan hippaloista varmasti, mutta kun sais mielellään olla ateisti. Onko sellaisia edes olemassa?[/QUOTE]

Täällä olisi heti yksi absolutistimies. En ole ikinä käynyt seurakuntien hippaloissa, siis en ole uskossa, en myöskään entinen alkoholisti, eikä terveydelliset syytkään tehneet minusta täysraitista.

Meillä kotona kyllä käytettiin runsaastikin alkoholia isäni ja äitini toimesta, elikä siinä on ainakin osa syy raittiuteeni.

Yhteistyössä