abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fairy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fairy

Vieras
viikonloppuna laivalla olin suojaamattomassa yhdynnässä ja aamulla sain tietää ettei kundi käyttänyt kondomia. saamarin miehet! Olin kysynyt kundilta vielä kondomia. Ja se saamari oli vain rapistanut tupakka-askin sitä muovikäärettä. Oli sen kaveri mulle sitten paljastanut!!!
kuinka helposti täysi-ikäinen saa abortin ja mitä se maksaa? jos satun tulemaan raskaaksi, koska kun pääsen vasta huomenna ostamaan katumuspillerin ja sen tehosta silloin ei olla varmoja..

kun mietin mitä tehdä, jos tulen raskaaksi. ovulaatio on juuri meneillään.. (ainakin mensukalenterin mukaan...) vittu!
nyt pitää todellakin toivoa että olisin jännittänyt laivamatkaa niin paljon että ovulaatio olisi oikeasti ilman syytä myöhässä.

levittäkää;
Varoitusta muille;
katsokaa tarkkaan oikeasti jos se kundi ravisuttaa vain sitä perkeleen tupakka-askin muovia!!!!!

no ensinnäkin varovaisuus on valttia..en rupee mitään saarnaamaan jokainen tehköön mitä haluaa muuta veikkaan että ne katumuspillerit eivät enää tehoa näin monen vuorokauden jälkeen, eikö niissä ole joku aika milloin ne pitäisi aloittaa

Saat varmasti sen jos kerrot totuuden neuvola tädille. Abortti maksaa 22 ? eli poliklinikka maksun verran ja sairaalassa vietät sen 8h.

JAKSAMISIA!!!

Toivotaan ettet raskaudu!

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mä oisin kyllä paljon huolestuneempi siittä että tämä mies on voinut tartuttaa sinuun vaikka HIV:n, jos tahallaan noin teki.

itse tunsin tämän tyypin. mutten kyllä enää.
tänään on tai nyt on kulunut 25h. tai jotain sellaista.
testeihin olen menossakin, mutta enemmän huolettaa tämä. no se.

Aika kypsymätöntä touhua!!! kai sen nyt tuntee onko kumia vai ei, siis oikeesti ei voi olla totta, että ei tajua tuollaista... niin ja sit on olemassa jälkiehkäisypillerit mitkä tarttis ottaa parin vuorokauden sisään viim. yhdynnästä!! Mene sukupuolitauti testeihin, klamydia, gc, yms. niin ja sitten kannattais aikuistua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Aika kypsymätöntä touhua!!! kai sen nyt tuntee onko kumia vai ei, siis oikeesti ei voi olla totta, että ei tajua tuollaista... niin ja sit on olemassa jälkiehkäisypillerit mitkä tarttis ottaa parin vuorokauden sisään viim. yhdynnästä!! Mene sukupuolitauti testeihin, klamydia, gc, yms. niin ja sitten kannattais aikuistua!!!

tajuatko sitä että mä tiedän ettei sillä ole sukupuolitauteja. oon tietänyt tämän henkilön jo monta vuotta!
kai vain en ole sanonut asiaa järkevällä tasolla.

ja vittu kävelisinkö mä murtuneella nilkalla 20 kilometriä lähempään puljuapteekkiin ostamaan katumuspillerin jotta vanhat mummeloidit saisi sydärin.. voi että kuinka siitä teidän tytöstäkin tuollainen on tullut...

minun ei ole tarvinnut harrastaa seksiä sellaisen kanssa jolla on ollut kondomi. kaksi kuukautta sitten erosin yhdestä jonka kanssa seurustelin kaksi vuotta ja kummatkin olivat siihen aikoihin neitsyitä. vitustako mä tiedän miltä kondomi tuntuu kun en ole sitä tarvinnut?

ja tämä seksi tapahtui peiton alla muiden ollessa hytissä nukkumassa. plus pimeä oli. vitustako mä silloin mitään näin?

ja olen 21v että jo aikuisuuden puolella pitäisi olla.

ehkä tämä joidenkin mielestä kuulostaa hysteeriseltä, mutta tiedän sen tyypin entisen. seurustelevat edelleen. syyllisyys painaa. petin ystävääni sen poikaystävän kanssa liiallisessa tuiskeessa.
nyt pitää valehdella. voi vittu. mä en tahdo olla tässä tilanteessa.

ja olen jo varannut itselleni vuotuisen papa-kokeen.

Raskauden keskeytys voidaan tehdä kahdella tapaa ja hinta riippuu siitä tavasta. Kirurginentapa on kalliimpi kuin lääkkein tehtävä. Kumpikaan niistä ei "hoidu" niin vaan kotona. Ja "sosiaalisin syin" keskeytyksen saa käytännössä aina.

Ap, jos olet raskaana, soitat omaan terveyskeskukseesi/yksityiselle, jota kautta asia lähtee hoitumaan, jos siis keskeytyksen haluat. Muistathan myös testauttaa sukupuolitaudit.

Alkuperäinen kirjoittaja fairy:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

tajuatko sitä että mä tiedän ettei sillä ole sukupuolitauteja. oon tietänyt tämän henkilön jo monta vuotta!
kai vain en ole sanonut asiaa järkevällä tasolla.

.

Ai, näkeeks sen päälle päin jos on tauti? Mistä sä oikeesti sen tiedät onks sil tautia vai ei, tuskin kukaan niitä ääneen kenellekkään kuuluttaa..vähiten sille jota parhaillaan kyntää :whistle:

Jos abortti tehdään ihan alkuvaiheessa niin se tehdään nykypäivänä pillereillä. Ne pillerithän saa ihan polilta/vast. ja keskeytys tehdään kotona. Näin ollen ei mene, kun se poli maksu (22e meillä päin). Lääkäristä sitten kiinni myöntääkö abortin. Mutta jos yksi ei myönnä niin ainahan voi mennä yksityiselle. Varmasti joku myöntää. Toivotaan nyt kuitenkin parasta ettei aborttiin tarvitsisi ryhtyä.

Jos abortti tehdään ihan alkuvaiheessa niin se tehdään nykypäivänä pillereillä. Ne pillerithän saa ihan polilta/vast. ja keskeytys tehdään kotona. Näin ollen ei mene, kun se poli maksu (22e meillä päin). Lääkäristä sitten kiinni myöntääkö abortin. Mutta jos yksi ei myönnä niin ainahan voi mennä yksityiselle. Varmasti joku myöntää. Toivotaan nyt kuitenkin parasta ettei aborttiin tarvitsisi ryhtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mä oisin kyllä paljon huolestuneempi siittä että tämä mies on voinut tartuttaa sinuun vaikka HIV:n, jos tahallaan noin teki.

samaa mietin mäki, jos olisin ap menisin parin kuukauden päästä hivi testeihin

Yhteistyössä