Abortti vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hupsista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 23-vuotias ja tein raskaustestin joka oli positiivinen. Ongelma on että lapsen isä ei ole poikaystäväni, vaan vanha ihastukseni jonka luona kävin kerran ja tämä oli tulos. en tiedä mitä minun pitäisi tehdä? Poikaystäväni ei tiedä raskaudestani mutta meillä ei mene hyvin, ihastukseni taas haluaa minun tekevän abortin mutta en tiedä pystynkö siihen. joko kasvatan lapsen yksin koska poikaystäväni ei minulle asiaa anteeksi anna tai teen abortin enkä puhu asiasta poikaystävälleni ja joudun elämään asian kanssa, en tiedä pystynkö siihen!!

Voimia sinulle mihin ratkaisuun päädytkin!

Itse ole täysin päinvastaisessa tilanteessa, yritän tulla keskenmenon jälkeen raskaaksi ja ikääkin on kymmenen vuotta enemmän kuin sinulla.... ehkä itse 10 v sitten olisin voinut olla samassa tilanteessa ja päätyä aborttiin, joten en halua tuomita ketään. Paitsi ehkä ihastustasi, täytyy sanoa että nuo miehenalut ovat sitten niin typeriä ja täynnä itseään välillä... Ehkä hänkin sitten joskus nelikymppisenä ravaa lapsettomuushoidoissa tippa linssissä... No, tai sitten ei..

Halaus!

kiitos paljon sinulle tuesta. katsotaan mitä tapahtuu. lääkärille aika maanantaina, mutta huomenna keskustelleen "ihastukseni" kanssa (joka ei kyllä enää tunnu ihastukselta vaan vihalta) koska hänellä ei nopeammin riittänyt aikaa koska "niin paljon töitä" joten tekstiviesteillä olemme asiasta "keskustelleet" ja jopa sain viestin "sä oot kyl tosi hyvä lisäämään mun stressiä, muutenkin burnout lähellä" Minunhan syyni tämä yksin on????

Haluaisin mielipiteitä, kommentteja ja "vertaistukea" ongelmaani.
Olen raskaana miehelle jonka tapasin vasta muutama viikko sitten. Mies haluaisi pitää lapsen, minä en vielä ole varma. Miehen halussa pitää lapsi on varmasti osa velvollisuudentuntoa, mutta uskon että hän myös vilpittömästi pitää minusta.
Onko pareja jotka ovat lyhyenkin tuttavuuden jälkeen perustaneet perheen? Haluaisin kuulla oletteko onnistuneet vai ette? Ja abortin tehneiltä haluaisin kommentteja/kokemuksia. Pelkään että jos teen abortin en koskaan pääse sen yli ja miettisin aina vain millainen lapsi olisi ollut jne. Olisimmeko onnistuneet yms...
Päätös pitäisi tehdä pian, mutta haluaisin erilaisia näkökantoja myös täältä asiaan, ennenkuin teen oman päätökseni.

Kiitos jo etukäteen.
Ja moralisoijille tiedoksi, ehkäisyä käytettiin, se vain petti tällä kertaa.

Tässä voidaan löytää paljon tietoa: oikeuselamaan.wordpress.com (on myös Facebookin ryhmä: Oikeus Elämään)

Viimeksi muokattu: