abortti on murha!!! (ei herkille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
En onneksi. Mut mielipide oli vaan. En mä ymmärrä sitäkään, että persettä jaetaan yhen yön ajan ja tullaan raskaaksi. Sit tehdään abortti.

perseenjakelu on suosittua urheilua joidenkin keskuudessa.

Perseenkö kautta ne liemet kohtuun menee. Outo anatomia teillä.
Muuten: paskotteko munasoluja? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En onneksi. Mut mielipide oli vaan. En mä ymmärrä sitäkään, että persettä jaetaan yhen yön ajan ja tullaan raskaaksi. Sit tehdään abortti.

No kyllä niitä abortteja tehdään kuule ihan avioliitoissakin, syitä on monia... ei se aina ole sitä että on tuntemattomia nussittu vulva rakoille asti.

Ja vaikka oliskin niin..

Nii... Hassuu vaan sinänsä, ku riski raskaudesta tiedetään ja jos lapsia ei halua, niin onko se ehkäisy mahdoton ajatus silloin? tai sit tullaan katumapäälle ja tehhään abortti. Ei se oo mikään postimyynti, että tuotteen voi palauttaa parin viikon sisällä, jos siitä ei pidäkkään

Alkuperäinen kirjoittaja f f:
Alkuperäinen kirjoittaja niihku:
se on murha mun mielestä paitsi jos nainen on raiskattu tai lapsessa joku vika.

Miksi se sitten ei olisi murha noissa kahdessa muussakin tapauksessa?

Joo, ilmeisesti raiskatun ihmisen alkio on jotenkin eri arvoinen kuin neitsytmorsiamen alkio.. B)

Entä jos neitsytmorsian on raiskattu hääyönä?

Niin en tie. Frendikin sanoo aina antavansa suihin jolleen muijalle ja kas kummaa.... 9kk päästä kertoo tulleensa isäksi jollee.. että näin. Tästä liikkuu ihan läppäkin kylillä. :D

Niin en tie. Frendikin sanoo aina antavansa suihin jolleen muijalle ja kas kummaa.... 9kk päästä kertoo tulleensa isäksi jollee.. että näin. Tästä liikkuu ihan läppäkin kylillä. :D

"Onko vielä pitkä matka?"
"Älä valita! Me ohitimme vasta kitarisat."

Nii... Hassuu vaan sinänsä, ku riski raskaudesta tiedetään ja jos lapsia ei halua, niin onko se ehkäisy mahdoton ajatus silloin? tai sit tullaan katumapäälle ja tehhään abortti. Ei se oo mikään postimyynti, että tuotteen voi palauttaa parin viikon sisällä, jos siitä ei pidäkkään

No onneksi nykyään voi korjata virheensä ennen kuin on liian myöhästä.
Ihan tarpeeksi niitä virheen seurauksia on synnytetty ja ne lapset ovat myös maksaneet siitä.

Mut mitäs jos vastuullisesti päättääkin ehkäistä ja se ehkäisy pettää?? Vaikka tuplaehkäisY? Pitääkö olla sitten ilman ettei vaan raskaudu? Pitääkö joka tilanteeseen olla valmis ottamaan lapsi vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mut mitäs jos vastuullisesti päättääkin ehkäistä ja se ehkäisy pettää?? Vaikka tuplaehkäisY? Pitääkö olla sitten ilman ettei vaan raskaudu? Pitääkö joka tilanteeseen olla valmis ottamaan lapsi vastaan?

Niinpä, minä käytin Cerazette -pillereitä (kyllä, ihan kaikki ja ajallaan otin), mutta tässä silti maha pyöreenä ollaan. Lapsen onni, että olen siinä elämänvaiheessa ja -iässä, että lapsen halusin pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Tein abortin ihan vaan koska en halunnut lasta. Kertaakaan en ole katunut. Katsoin myös tuon videon eikä tuntunut pahalta. Jo aborttiin mennessä otin selvää mitä tulee tapahtumaan eikä tuottanut ongelmia koska tiesin ettei alkiolla ollut vielä mitään kiputuntemuksia tms, se oli vaan soluröykkiö. Jos sitä alkaa inhimillistämään, niin samantien voisi alkaa säilömään spermaa koska "se on potentiaalinen ihminen".

Kovasti sinäkin vaan joudut tappamaasi lasta vähättelemään....mistä sitten tuollainen kylmä "järkiajattelu" johtuukaan. Et uskalla ajatella lastasi ihmisenä, jotta syyllisyyden kalvama psyykesi pysyisi edes jotenkin kasassa.

Minulla on kyllä tismalleen samanlaiset tunteet kuin jennalle ja sekös abortin vastustajia harmittaa. Olen miettinyt oisko se ollut poika, minkä ikäinen olisi jne mutta kertaakaan en ole katunut. Se oli elämäni paras päätös. Syyllisyyttä en ole tuntenut koskaan, silkkaa helpotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja pillerilasta odottava:
Mikä ihmisiä vaivaa?
Ettekö ymmärrä, että myös ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi?

Ei ne ymmärrä. Katsos maailma on heille täydellinen ja ihmiset myös.
Ruusut kukkii ja linnut livertää.

Mikä ihmisiä vaivaa?

Ymmärtää kyl. Kyse ei ole siitä, koska prosentti on todella pieni, vaan enemmänki huolestuttaa nää toiset tapaukset, mitkä raapaisee enemmistön aborteista... Ääh... en mä haluukkaan lasta.

Imperial sitäpaitsi voi pitää leipäläpensä kiinni tästä teemasta kunnes omistaa itse kohdun.
Helppo se on huudella kun ei voi joutua itse tilanteeseen että tarttis sen keskeytyksen.
Ni.

Tässä aborttiasiassa sikiön vaikea vammaisuus ja raiskauksen uhrikis joutuminen ovat täysin ymmärrettäviä syitä. Samoin varmasti monet näistä "sosiaalisista syistä". Mutta en vain pysty hyväksymään kaikkia. Mun kahdelle kaverille on tehty abortti "sosiaalisin syin". Toinen tuli raskaaksi yhden illan jutusta (ei ehkäisyä), toinen oli parisuhteessa muttei halunnut lasta (ei huolehdittu ehkäisystä, luotettiin varmoihin päiviin yms). Olin tämän jälkimmäisen mukanakin kun hänelle tehtiin operaatio (poikakaverinsa ei päässyt). En oikein osaa sanoa mitä ajattelen.. Molemmat ovat sitä mieltä, että tekivät oikean ratkaisun, mutta kertovat kantavansa asiaa sisällään aina. Toinen heistä (parisuhteessa oleva) myös masentui vakavasti abortin jälkeen, eikä ole ollut sen jälkeen entisellään... Yritin ymmärtää heitä ja olin ja olen edelleen todella pahoillani heidän puolestaan. Jälkiviisastelu ei auta ketään, mutta en voi mitään sille ajatukselle, että liian paljon itsekkyyttä oli heidän ratkaisuissaan. Heistä molemmat ovat ihan kunnollisia ihmisiä, olisivat kyllä kyenneet hoitamaan ja kasvattamaan lapsen, mutta se ei sopinut heidän elämäntilanteeseensa. En tuomitse heitä ja olen heidän ystävänsä edelleen, mutta en kuitenkaan voi täysin hyväksyä heidän ratkaisuaan.. Ajettelen asian niin, että abortti on kuitenkin sen verran luonnoton toimenpide, ettei ihmisen psyyke sitä aina kestä. Näin kävi toiselle kavereistani. Uskon, että hän olisi onnellisempi nyt jos olisi pitänyt lapsen. Ja myös tämä "perheen lapsiluku on täynnä" on minusta vähän hatara peruste.. miten ei voi olla tilaa vielä yhdelle? Tämä siis vain minun mielipiteeni, jolla ei ole tarkoitus loukata ketään.

Ymmärtää kyl. Kyse ei ole siitä, koska prosentti on todella pieni, vaan enemmänki huolestuttaa nää toiset tapaukset, mitkä raapaisee enemmistön aborteista... Ääh... en mä haluukkaan lasta.

Joo parempi kun olet hiljaa, spermatykki. :xmas:

Imperial sitäpaitsi voi pitää leipäläpensä kiinni tästä teemasta kunnes omistaa itse kohdun.
Helppo se on määkiä kun ei voi joutua itse tilanteeseen että tarttis sen keskeytyksen.

just meinasin kirjottaa samaa!

Mikä ihmisiä vaivaa?

Näytäppäs ne prosentit.

Kun nämä abortinvastustajat niin mekastavat: "Pitäisivät huolen ehkäisystä!", miksi eivät sitten mekasta ja "valista" oikean ongelman ja asian puolesta, ehkäisyn?

Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:
Kun nämä abortinvastustajat niin mekastavat: "Pitäisivät huolen ehkäisystä!", miksi eivät sitten mekasta ja "valista" oikean ongelman ja asian puolesta, ehkäisyn?

Luuletko että nämä sekopäiset abortinvastustajat nyt ymmärtäisivät kokonaisuuksia. Fanaattiset ihmiset eivät koskaan näe kun sen oman asiansa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Joku tuossa kirjoitti että "minkälaista elämää tulee ne abortoidut sikiöt olis viettäny" jne.
Voin taas kerran sanoa että mun elämä ei ole ollut hääviä tietyiltä osin, vanhemmat
teki vääryyksiä, mutta päivääkään en kadu, enkä kadu syntymääni enkä edes
sitä että synnyin vanhemmilleni.
Siksi kellään ulkopuolisella ei ole oikeutta määritellä olisinko saanut syntyä!!
Ja mä halusin syntyä tänne, uskokaa nyt.
Vaikka oli pahoja asioita, siitäkin huolimatta.
Kukaan ihminen ei tosiaan voi tuomaroida täällä toisten elämänalusta
(ettei tänne saa syntyä).

Sinä olet vain yksi ihminen.
Henkilökohtaisesti minä itse tiedän olevani vahinko ja olen saanut sen myös kokea. Lapsuus- ja teiniaika oli täyttä helvettiä. Lapsuudenkodistani minulle kehittyi vakava masennus, jonka seurauksena olen yrittänyt tappaa itseni jo kolmesti. Lopulta minut otettiin huostaan.
Nyt kun olen saanut kaiken aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, elää tuntuu kulkevan, no ei hyvin, mutta paremmin. Kyllä sillä on väliä, että minkälaiseen perheeseen lapsi syntyy.

Yhteistyössä