Abortin vastustajat!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Voisiko joku nyt oikeasti vastata tähän, olen useiden VUOSIEN ajan yrittänyt kysellä monelta hc proliferilta...

Jos olisit raskaana ja sikiöllä todettaisiin anenkefalia, kantaisitko loppuun asti?

Tässä muutama kuva havainnollistamaan tilaa jos ette tiedä, mistä on kyse:

http://images.google.fi/images?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&um=1&sa=1&q=anencephaly&btnG=Haku&aq=f&oq=&start=0

T. Itse siinä tilanteessa ollut

hmm..Piti oikein vielä googlettaa toi anenkefalia . Kyllä se abortti tässä tapauksessa se olisi ainoa vaihtoehto.Jos lapsi syntyy kuolleena tai menehtyy lähes heti kuoleman jälkeen kuurona, sokeena yms. ilman aivoja se ei olisi elämää..Kamalaa kaikin puolin.

En tekisi aborttia, turhaahan se olisi koska luonto kyllä hoitaa asian, jos vauva ei ole elinkelpoinen.

Eikä sitä sikiöllä mitenkään todettaisi, koska henkkoht en ole osallistunut ultraseuloihin juuri siksi, että olen ottanut lapset vastaan sellaisina kuin he ovat.

Missä palstan tunnetuimmat abortinvastustajat ovat?! Toinen näkökulma ei suostu vastaamaan ollenkaan vaikka kolmessa eri ketjussa olen kysynyt. Samoin kaksi muuta mustaa nikkiä muistan, joilta olen kysynyt, mutta vastausta ei heru. MIKSI?

Anenkefalia diagnoosi on aika selkeä, jopa itse näin ultrassa, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Kun puolet päästä puuttuu niin on vaikea enää vedota "epävarmaan" diagnoosiin. Siitä ei voi parantua, siihen ei ole mitään hoitoa. Kun vahinko on käynyt, se on käynyt. Onneksi lääkäri varoitti minua googlettamasta aihetta ennen päätöstäni, sillä olisin varmaan oksentanut jos olisin nuo kuvat nähnyt ennen aborttia. Ja pyörtynyt. Ja ehkä tappanut itseni.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
"Suomessa vuosina 1993-2004 syntyneistä sadastatuhannesta lapsesta keskimäärin 3 oli aivottomia."

Aika harvinainen "sairaus" näköjään..

Hyvin harvinainen. Suomessa ei ole todettu kuin 10-12 viidentoista vuoden aikana, jos oikein muistan. Yksi päätyi kantamaan loppuun asti :| Minä ja kymmenisen muuta naista päädyimme keskeytykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En tekisi aborttia, turhaahan se olisi koska luonto kyllä hoitaa asian, jos vauva ei ole elinkelpoinen.

Eikä sitä sikiöllä mitenkään todettaisi, koska henkkoht en ole osallistunut ultraseuloihin juuri siksi, että olen ottanut lapset vastaan sellaisina kuin he ovat.

Mutta aina ei mene noin että luonto hoitaa... eräällä tutullani raskaus meni ihan normaalisti ja aika lopussa huomattiin että vauvalla puuttui toinen puoli aivoista..hän joutui synnyttämään pienen joka eli vain muutamia minuutteja..

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:

Mutta aina ei mene noin että luonto hoitaa... eräällä tutullani raskaus meni ihan normaalisti ja aika lopussa huomattiin että vauvalla puuttui toinen puoli aivoista..hän joutui synnyttämään pienen joka eli vain muutamia minuutteja..

Hoitihan se luonto sen lopulta. Vaikka en kuulu kirkkoon, en myöskään alkaisi leikkiä Jumalaa.

Synnyttäisit puoli-ihmisen joka eläisi muutamista sekunneista muutamaan päivään, jos siis syntyisi elossa. Suurin osa kuolee kohtuun.

Voi kamalaa nuo linkit. Kyllähän abortti on ehdottomasti paras ja ainoa ratkaisu, jos viasta ollaan varmoja.
Oma lapseni kuoli sydänvikaan, jota ei huomattu ultrissa. Minä en luota siis ultriin ja vaikeutena olisi siis saada varmuus, että kyseinen vika sikiöllä oikeasti on mutta kuten ap sanoi, jos se selkeästi näkyi ja oli tiedossa...olisin tietenkin tehnyt abortin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:

Hoitihan se luonto sen lopulta. Vaikka en kuulu kirkkoon, en myöskään alkaisi leikkiä Jumalaa.

Minäkään en kuulu kirkkoon, mutta minä armahtaisin toisen tuollaisesta tuskasta. Ei se ole mitään jumalan leikkimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Synnyttäisit puoli-ihmisen joka eläisi muutamista sekunneista muutamaan päivään, jos siis syntyisi elossa. Suurin osa kuolee kohtuun.

Vammaisetkaan eivät mielestäni ole puoli-ihmisiä, en harrasta rotujalostusta enkä tapa omia lapsiani :flower:

Voisin tässä muuten vinkata kaikille, että syökää terveellisesti ja ottakaa niitä raskausvitamiineja (foolihappoa!!) jos suunnittelette raskautta.

Pahoittelen, etten varoittanut linkin sisältävän noin kovaa tavaraa. Itse olen kai jotenkin jo turtunut noihin kuviin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä palstan tunnetuimmat abortinvastustajat ovat?! Toinen näkökulma ei suostu vastaamaan ollenkaan vaikka kolmessa eri ketjussa olen kysynyt. Samoin kaksi muuta mustaa nikkiä muistan, joilta olen kysynyt, mutta vastausta ei heru. MIKSI?

Anenkefalia diagnoosi on aika selkeä, jopa itse näin ultrassa, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Kun puolet päästä puuttuu niin on vaikea enää vedota "epävarmaan" diagnoosiin. Siitä ei voi parantua, siihen ei ole mitään hoitoa. Kun vahinko on käynyt, se on käynyt. Onneksi lääkäri varoitti minua googlettamasta aihetta ennen päätöstäni, sillä olisin varmaan oksentanut jos olisin nuo kuvat nähnyt ennen aborttia. Ja pyörtynyt. Ja ehkä tappanut itseni.

Oliko sinun lapsellasi siis tuo tilanne? Olen syvästi pahoillani puolestanne, eikä minulla luonnollisesti ole mitään sanottavaa lohdutukseksi. Olisin toiminut ilman muuta samoin tilanteessasi. Viaton lapsesi on nyt Jumalan luona. (sivuuta tämä kommentti jos, et itse ajattele näin). Halusin vain sanoa jotain. Toivottavasti olet saanut jotain (keskusteluapua?) tuosta asiasta yli pääsemiseen (tai sen asian kanssa elämiseen). Olen itsekin kokenut erään rankan elämäntilanteen (erilaisen kuin sinulla kylläkin) ja toivon sinulle vain oikein paljon voimia elämään.

Vaikea sanoa mitään, kun ei ole ko. tilanne tullut vastaan. Vaikea mun on kuitenkaan kuvitella sitä tilannetta, että oikeasti keskeyttäisin raskauden. Jos vauvaa ei olisi tarkoitettu elämään, niin hän kuolisi ajallaan. Joko raskauden aikana tai sen jälkeen.

Yhteistyössä