abortin hinta??

  • Viestiketjun aloittaja mahtuuko budjettiin?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
älä usko näitä kiihkoilijoita!

Mulle on tehty, muta siitä on kauan aikaa eikä tehty Suomessa, niin en osaa sanoa hintaa. (Asuin siis ulkomailla, en mennyt sitä varten sinne.)

Mutta raskaus tuli juuri erittäin väärään aikaan, väärään paikaan ja väärälle miehelle. Abortti oli HELPOTUS, ja suuri sellainen. En todellakaan ole katunut sekuntiakaan! Jos lasta ei oikeasti halua, ei tule katumusta.
 
"vieras"
Väitetäänkö kouluissa ihmisille että abortti on jotenkin perustavanlaatuisesti väärin, vai mistä niin suuri kammo sitä kohtaan? Loogisesti ajatellenhan siitä pitäisi tulla suunnilleen samanlaiset henkiset traumat kuin umpilisäkkeen poistosta.
Ei väitetä. Mutta pari abortinvastustajaa pitää niin kamalaa meteliä asiastaan, että vois kuvitella sen olevan yleinen mielipide. Mutta oikeasti se ei siis ole.

Mäkään en täällä mainosta nikilläni aborttiani, koska sitten saan noin ikuisesti kuulla olevani murhaaja yms.
Nainen on todellakin naiselle ihmissyöjähirviö.
 
"vieras"
Minulle sanoivat yksityisellä että heiltä lähete kunnalliselle puolelle maksaa n.100e ja yksityisellä kokonaan suoritettu keskeytys jotain 1000e luokkaa. Kunnallisen puolen sairaalassa en joutunut maksamaan kuin poliklinikkamaksun n. 25e + särkylääkkeet n.5e. Mutta minulle keskeytys tehtiin lääkkeillä ja kotioloissa.
 
.....
Teetä samantien sterilisaatio! Miksi ihmeessä ei tee sellaista jos lapsiluku jo täysi eikä missään nimessä halua lapsia.

Ja mikä ihme vika on kunnallisella puolella? Kenties ahdistaa se, että tuttu neuvolantäti saa tietää asian tai asiasta jää jälki papereihin? Tuskin silloin on sinut asian kanssa.

Tuntuisi tosi pahalta abortoida lapsiensa sisarus... ja teillä perhe...
 
Non compos mentis
Teetä samantien sterilisaatio! Miksi ihmeessä ei tee sellaista jos lapsiluku jo täysi eikä missään nimessä halua lapsia.

Ja mikä ihme vika on kunnallisella puolella? Kenties ahdistaa se, että tuttu neuvolantäti saa tietää asian tai asiasta jää jälki papereihin? Tuskin silloin on sinut asian kanssa.

Tuntuisi tosi pahalta abortoida lapsiensa sisarus... ja teillä perhe...
Mitä se sille neuvolan tädille kuuluu?
 
[QUOTE="vieras";22503015]Ei väitetä. Mutta pari abortinvastustajaa pitää niin kamalaa meteliä asiastaan, että vois kuvitella sen olevan yleinen mielipide. Mutta oikeasti se ei siis ole.

Mäkään en täällä mainosta nikilläni aborttiani, koska sitten saan noin ikuisesti kuulla olevani murhaaja yms.
Nainen on todellakin naiselle ihmissyöjähirviö.[/QUOTE]
Ok, kuulostaa ihan järkevältä. Itseäni todellakin mietityttää kuinka suuri osa abortin ns. henkisistä ongelmista aiheutuu juuri niistä jotka liputtavat kurkku suoralla "abortti on murhaa".
 
Moom
[QUOTE="a p";22502985]juu tämä on harkittu, sekä minun oma sekä mieheni toivomus, meillä on 3 ihanaa lasta ja kaikki toivottuja, miehemme kanssa päätimme ettemme enään halua lapsia, ainakaan vielä, ja kun kumminkin kaikesta ehkäsystä huolimmatta kävi näin, mielessäni ei ole muuta vaihtoehtoa kuin abortti, henkinen puoli tuli käsiteltyä aika äkkiä, tunteeni ja järkeni ovat samaa mieltä joten ristiriitaakaan ei ole:) haluaisin vain tietää kustannuksista, eniten kiehtoo hoitaa homma kokonaan yksityisellä mutta olen kuullut sen maksavan yhteensä jopa 1000euron luokkaa, joka on tavalliselle talliaiselle hieman suurempi paukku kuin 75e kunnallisella[/QUOTE]

Kun tuo on noin yksinkertainen homma, mene vaan tk-lääkärille hakemaan lähete ja julkiselle puolelle, pillereillä suosittelisin, jos mahdollista, helpoin toipua. Ja sitten suunnittelemaan ehkäisyä, jos on vielä kovin nuori se piuhojen katkasu on ehkä liian raju, mutta on noita mahdollisuuksia muitakin. Tsemppiä ja voimia. Mun mielestä yksityinen ei hoida abortteja, lähetteen voi saada kylläkin.
 
"www"
Kun tuo on noin yksinkertainen homma, mene vaan tk-lääkärille hakemaan lähete ja julkiselle puolelle, pillereillä suosittelisin, jos mahdollista, helpoin toipua. Ja sitten suunnittelemaan ehkäisyä, jos on vielä kovin nuori se piuhojen katkasu on ehkä liian raju, mutta on noita mahdollisuuksia muitakin. Tsemppiä ja voimia. Mun mielestä yksityinen ei hoida abortteja, lähetteen voi saada kylläkin.
Edelleenkin abortin voi saada yksityisellä.
 
fnjdnbfjk
Että abortti on simppeli juttu, mutta halutaan paeta yksityiselle, ettei vain kukaan raapusta sitä terveystietoihin...?? Jos sitä ei häpeä eikä kadu, eikös silloin voi mennä ihan julkiselle?
 
Moommm
[QUOTE="www";22503181]Edelleenkin abortin voi saada yksityisellä.[/QUOTE]

Voitko sä kertoa esimerkki paikan, jossa saa vai soitanko huomenna ja selvitän mistä yksityiseltä saa, kun asian todenperäisyys kiinnostaa? Mä oisin itse tehny abortin mielummin yksityisellä ja "salannu" sen..
 
Taas...
Onko täällä nyt joku, joka nostelee näitä vanhoja juttuja ihan huvin vuoksi? Parin päivän aikana mun mielestä nostettu enempi ku ennen :( Kohtalaisen tylsää mahtaa senki ihmisen elämä olla ku pitää kaivella viime vuoden kirjotuksia :)
 
Ei saa... Jos joku viitteis ettii vaikka 4 vuotta vanhan jonku kivan jutun, ni ehkä siitä. Jos sellasia edes on :) Vaikka päivälleen 4 vuotta vanha...
No en mä ajallisessa mielessä aatellut.. Oli vaan niin laadukasta sisältöä nostajalla. Piti puolen vuoden takaa kaivaa kamaa, jotta pääsi kehoittamaan ap:tä ampumaan itsensä. Ja tuli vielä linkkiä jeesuspaskasivustollekin. Taso kohdillaan.
 
"äää"
Onko täällä nyt joku, joka nostelee näitä vanhoja juttuja ihan huvin vuoksi? Parin päivän aikana mun mielestä nostettu enempi ku ennen :( Kohtalaisen tylsää mahtaa senki ihmisen elämä olla ku pitää kaivella viime vuoden kirjotuksia :)
Täällä on taas joskus valiteltu siitäkin ,että miksi pitää aina alottaa uusi keskustelu, kun vanhojaki löytyy.
 
Taas...
[QUOTE="äää";24114638]Täällä on taas joskus valiteltu siitäkin ,että miksi pitää aina alottaa uusi keskustelu, kun vanhojaki löytyy.[/QUOTE]

No mutta kun ei tuolla ollu kuitenka mitään halua tästä kuitenka keskustella. Ei siis kovinkaan järkevää sanottavaa.
 
"..."
http://www.priestsforlife.org/resources/dc/c023sm.jpg

Vittu missä maailmassa me eletään.. "Paljon maksaa abortti?" Ammu ittes vitun nauta..
Todella asiallista.
Abortti on täysin perusteltu, jos elämäntilanne ei lapsen saamista salli ja sen pitämisestä jokaiselle osapuolelle haittaa. Ja varsinkin jos ehkäisystä on huolta pidetty. Nämä asiat yleensä mietitään loppuun asti ilman hätiköityjä päätöksiä.

Ei toivottuja raskauksia on ollut iänkaiken...oletko perehtynyt siihen miten asiat on silloin hoidettu, kun raskaudenkeskeytys ei ollut mahdollinen? Tutkippa asiaa ja veikkaan, että tuumaat, että abortti ei sitten ihan niin huono juttu kaikissa tapauksissa olekkaan.

Yleensä nämä kiihkoilijat on ihmisiä kellä todellisuuden taju on enemmän tai vähemmän hämärtynyt. Huom huom...itse en ole aborttia tehnyt ja en tunne sen tehneitä, oma järki vaan sanelee realitetteeja.
 
"Mikael"
Nykyihminen kaikessa häriintyneisyydessään ja todellisuudesta erkaantuneisuudessaan ei kykene ymmärtämään, että naiminen ja nulikoiden hankkiminen ovat yksi ja sama asia. (Jos et halua nulikoita, mene sterilisaatioon.)

Mutta itse asiaan... Abortti voidaan helposti hoitaa yhden kipulääke pillerin hinnalla: pyydät jotakuta lataamaan nyrkkiä mahaasi, kunnes tulee keskenmeno ja ongelma poistuu. Samalla toivon mukaan opit olemaan tulematta paksuksi "vahingossa". Mutta jos tästä huolimatta tulee enempi "vahinko" raskauksia, niin sitten pitää alkaa vakavasti harkitsemaan munasarjojen poistamista ja jopa leikkauttamista (vaikka väkisin ja ilman kivunlievitystä).
 

Yhteistyössä