Åbo oli harvoja palstalla, jolla oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
maalaisjärkeä! Täällä niin moni epävakaa ja vainoharhainen ja aggressiivinen jne.

Åbolla oli jalat maan pinnalla, ja järki päässä!

Ei mulla muuta, harmi kun lopetti.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Anteeksi pieni skeptisyyteni, mutta åbo, vaikka ilmoittaakin lopettaneensa, kirjoitti viimeksi kolme päivää sitten ja kirjautunutkin on ihan hiljan. Routa voi vielä ajaa porsaan kotiin.

No lopetti kolme päivää sitten. Profiilissa lukee, että y-viesteillä saa yhteyttä. Hänen on pakko kirjautua jos haluaa lukea y-viestinsä. Tiedät tämän asian varmasti koska olet itsekin musta.

Ihme henkilöpalvontaa joillakin jotain tuntematonta nikkiä kohtaan. Vähän ku Halmeen kuoleman kohdalla on puhuttu miksi kuolleesta tulee yhtäkkiä pyhä ja hyvä tyyppi, niin sama ilmiö tässä : poistuneesta nikistä aletaan vaan itkeä kun oli ainoita fiksuja jne. Ja niinhän ei ole. Plastan hegen mukaistahan nyt olisikin miettiä ja arvailla, että ehkä ko. nikki on näiden "Åbo ikävä sua" jne - aloitusten takana.

Ettei vaan olis ap itse åbo harmaana kalastelemassa "kehuja ja kaipailuja" ;) :laugh:

No ihan hyvä jos tosiaan lopetti...tai tekeekö "mervi-tapola-nykäset" jonka lupaukset tiedetään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Åbo oli liian järkevä roikkuakseen tällä palstalla.

Mun on vaikea kunnioittaa ja pitää järkevänä ihmistä, jonka mielestä on ihan ok vanhempien vetää lärvit kun lapset on saatu nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Ja kukaanko ei halua kertoa, mitä on tapahtunut?

mitä pitäisi kertoa? mitään ei ole tapahtunut kai muuta, kuin se, että åbo on lopettanut palstailut. sehän käy tästä ketjusta jo selville.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

mitä pitäisi kertoa? mitään ei ole tapahtunut kai muuta, kuin se, että åbo on lopettanut palstailut. sehän käy tästä ketjusta jo selville.

Siis sen olisin halunnut tietää, että onko tälle lopettamiselle jokin erityinen syy, joka on yleisesti tiedossa. Lieneekö tapahtunut jotain? Vai onko mitään ilmoittamatta (joo, luin profiilitekstin kyllä) häippäissyt?

Jaa... mikä Åbon on suututttanut? Minustakin ihan fiksun oloinen palstailija, tosin tuntuu olevan aina paikalla, (ehkä sattumaa?), kun itsekkin olen, eli olisko vaan halunnut muuta sisältöä elämään, vaihteeksi?

Haluaisin tietää.
Olen ollut pois palstalta ja harmillista jos Åbo on lopettanut. Toisaalta en kyllä ihmettele.
Åbo oli ainoa jonka ajatukset olivat kuin/lähellä omiani.

Jaa'a. On kyllä sen verran ylpeän oloinen tapaus, että ei varmana ylpeys anna periksi tulla takaisin, josko on kerran ilmoittanut, että ei tule :) Niinku täällä MONET muut on tehnyt...

Yhteistyössä