ABC-yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hobby Hall
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa vertailla lastentarvikeliikkeiden hintoja Hobby Hallin hintoihin ennen tilausta, väittäisin että hinta jää tinkaamisen jälkeen huomattavasti halvemmaksi ;)
Meni nyt vähän aiheen ohi, sorry!

Lisäksi etuna lastentarvikeliikkeissä, että pääset tutkimaan ostostasi yhdessä asiantuntevan myyjän kanssa ;)

Kokemusta ei ole ko vaunuista, mutta kai ABC ihan ok merkkinä on yleensä? Meillä sen matkasänky ja ihan ok ollut käytössä...

Meillä pojalla on ABC pramy yhdistelmät. Hyvin on toimineet ovat kevyet työntää,kulkee hyvin lumessa ja menevät näpsäkkäästi kasaan.Olen tyytyväinen en halunnut maksaa vaunuista kovaa hintaa kun halvemmallakin saa.Merkki ei ole minulle tärkeää kunhan toimii hyvin

Ostin abc vaunut käytettyinä ystävältä. Ovat kyllä hyvin toimineet ja kestäneet mutta jäävät nopeasti pieneksi, leveyttä saisi olla lisää varsinkin näin talvella. Kesällä ovat varmaan taas ihan ok, kun vauva jo istuu.

Muuten ei ole ollut valittamista, kevyet ja kivat käyttää.

Ostin myös käytettynä ABC yhdistelmät ystävältäni ja alkuun olin tosi tyytyväinen. Nyt lapsen ollessa 1 v. vaunut tuntuvat jo ahtaalta näin talvella ja saisivat olla ainakin leveämmät. Hyvin kyllä kulkevat lumessa ja missä maastossa vaan isojen renkaittensa ansiosta.

Meillä on Vivot, ollut nyt 7 kk käytössä vaunuina ja ei ole pilipalit ainakaan mun mielestä. Hyvät, kevyet, kiva työntää... ei valittamista. Ainut että se alakori on vähän pieni, mutta niin on monessa muussakin vaunussa.

Meillä myös Pramyt Hobby Hallista. Olen ollut tyytyväinen, on näppärät laittaa kasaan ja kulkee hyvin lumessakin:) Ainut tosiaan se kantokoppa, on aika pieni mutta kun alkutalvesta syntynyt vauva niin mahtuu mainiosti. En sitten tiedä miten talvella menisi jos olisi jo lähemmäs vuoden ikäinen lapsi. Onneksi ensi talvena siis voi laittaa jo ratasosaan pelkästään.

Ratasosaan olenkin laittanut pelkästään näin vuoden ikäisenä (siis ilman pehmeätä kantokoppaa) ja siihenkin jo tiukkaa tekee talvikamppeissa. Lämmintä vilttiä laitan alle ja päälle - reunoille niitä ei enää mahdu taittelemaan, kun on jo kädet aika sumpussa. Ja kyseessä vielä laihemman puoleinen lapsi ;)

Meillä on Hobby Hallin vaunut ja ihan hyvät ovat olleet ja pääasia ettei tarvinnut maksaa itseää kipeäksi ja vielä osamaksulla sai. Kevyet käyttää ja näin talvella tosiaan kulkee hyvin lumessa isoilla pyörillä. Ja ne pyöräthän lähtee irti mikä oli kävevää meillä syksyllä kun kärräsin vahingossa koiranjätöksiin.
Hieman pieneltä koppa tuntuu varsinkin näin isoimmilla pakkasilla kun tytöllä 5kk on paljon päällä. Onneksi kohta rupeaa jo istumaan niin päästään käyttämään pelkkiä rattaita.

Jos haluat hintaystävälliset vaunut, kannattaa käydä katsomassa esim. Carenan yhdistelmiä. Itse en välttämättä ostaisi ABC:n vaunuja mutta jokainen tarpeittensa mukaan.

Mielestäni Carenassa tuo hinta/laatusuhde on loistava. Eli hintaan nähden todella hyvät yhdistelmät. Esim. Carenan Ridessä.

Yhteistyössä