V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Asiakas myös;23358812:Olishan ne voineet tarjota siihen jotain muuta kuin jäätelöä. Tyyliin limsaa, karkkia tai jotain vastaavaa. Tai vaikka jonkun muun hyvityksen.
Silti koskaan ei mennä itse ryysimään pitkin poikin ja kahmimaan tavaroita. Vaan kuten sanottu KYSYTÄÄN että mitä muuta olisi mahdollista saada, koska molemmat lapsemme ovat allergisia suklaalle. Vai olisiko ollut paikallaan jokin hyvitys hinnasta tai vastaavaa. Aivan varmasti olisitte päässeet sopuun kunhan olisit malttanut hoitaa homman asiallisesti.
Kuten olen jo muutamaan kertaan kertonut, ongelma ei ollut se kuka sen jäätelön mistäkin haki, vaan ongelma näin asiakkaan kannalta oli esimiehen käytös: asiakasta kohtaan että omaa alaistaan kohtaan. Ei asiakkaalle puhuta sellaseen sävyyn eikä asiakasta jätetä kassalle seisomaan tyhjänpantiksi, kun itse lähdetään tekemään pakastinkierrosta, minkä kierroksen kassa oli juuri tehnyt ja minä senkin aikaa odotin siellä jälkiruokapakastimen luona, jolloin hän toi soijajäätelön kierroksensa päätteeksi. Koska kassalla oli muutakin tekemistä, kuten rahastaa asiakkaita, sanoin että voin käydä itse hakemassa jäätelön joka lapsille käy.