Ketuttaa huutonet kaupat =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijattu

Vieras
Ostin puhelimen huutonetistä. Tuote kuvauksessa luki, että puhelin uudenveroinen, kun olin maksanut puhelimen tuli myyjältä viesti, että kuulokkeita ei löydykkään, että miten tehdään, no minä sanoin että laita vaan puhelin tulemaan. No puhelin kun tuli niin tajusin vasta, että radio ei toimi ilman näitä kuulokkeita ja rungossa oli halkeama. Imoitin asiasta myyjälle ja hän kysyi haluanko jotain, vastasin, että joko hyvitystä tai kaupan purun, myyjä vastasi, että ei suostu purkuun ja että voi maksaa hyvityksenä hänen liika perimänsä pk.t (5?) minulle, jotka kuuluu minusta jo automaattisesti minulle :( Sitten hän väittää, että minä olen hajottanut puhelimen, mutta onneksi minulla on todistajia, että puhelin oli jo rikki paketista ottaessa ja minun olisi pitänyt tietää, että radio ei toimi ilman niitä kuulokkeita... en tosiaan tiennyt, kun ei millonkaan ole ollut sellaista puhelinta missä on radio...
Meni maku koko huutonettiin!

Alkuperäinen kirjoittaja tierna:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Laita sille myyjälle viesti että lähetät puhelimen takaisin ja jos ei maksa rahoja takaisin tilillesi, teet rikosilmoituksen

RIKOSILMOITUS.HMMM? mikä on rikosnimike?

Tiedä nimikkeestä mutta toi on yleinen käytäntö huutiksessa vastaavanlaisissa tilanteissa. Itse olen saanut samanmoisen ohjeen huutiksen ylläpidolta .

Laita sille myyjälle viesti että lähetät puhelimen takaisin ja jos ei maksa rahoja takaisin tilillesi, teet rikosilmoituksen

Tiedä nimikkeestä mutta toi on yleinen käytäntö huutiksessa vastaavanlaisissa tilanteissa. Itse olen saanut samanmoisen ohjeen huutiksen ylläpidolta .

ahaa...

En ymäärää kyllä mitä rikollista tuossa nyt on käynyt?

ahaa...

En ymäärää kyllä mitä rikollista tuossa nyt on käynyt?

Eikun sitten vasta rikollista jos ei palauta rahoja.

Mutta muuten ollut harhaanjohtava huutisilmoitus.

Ensinnäkin puhelimen ominaisuudet olis pitänyt ostajan selvittää, ihan kuin kaupastakin ostaessa.
Eli jos et älyä kysyä jotain niin mistä myyjä niin huutonetissä kuin tavan kaupassakaan tietää että et tiedä jotain asiaa?
Toseks tuli mieleen että voihan se postissa ollut rikkoontunut.
Eikö siinä huutonet ilmoituksessa ollut kuvia?

Yhteistyössä