AARRGH. Paska Lindexin paita :(

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Ostin lapselle joululahjaksi Lindexistä paidan, jossa oli painokuva. Ekassa pesussa kuvasta kuoriutui valkoiset osat pois, pesuaineista ei voinut johtua. Vein sen takaisin kauppaan, ja siellä annettiin ottaa tilalle uusi, tai rahat tai sitten joku muu vaate.

Kysyin, että onko niissä vaatteissa ollut ongelmia, koska se oli mun mielestäni kiva ja olisin halunnut samanlaisen, mutta jos se on tyyppivika niin otan jotain muuta. Myyjä sanoi, että olen ainoa joka on paidasta valittanut, ei ole ollut mitään ongelmia. No, otin sitten tyhmänä sellaisen paidan.

Se oli muutaman viikon ajan kaapissa, kun oli liian suuri vielä. Pesin kun otettiin käyttöön, ja taas valkoiset osat painatuksesta lähti repsottomamaan, toisessa pesussa lähtivät kokonaan :( :(
 
niinpäniin
Minä olen kiikuttanut yhtä tunikaa lindexille,kun se eka pesun jälkeen näytti ihan kulahtaneelta. Vaihdoin väriä,sama juttu,nyt tunika on matkalla valmistajalle.. painokuviot kuulemma
a huonontuneet.
 
me jouduttiin palauttaa yksi neulepusero 3x kun aina irtos heti joku nappi... viimisellä kerralla sanoin et otan rahana kiitos ei ole aikaa ravata täällä joka päivä..... en tiiä mut lindexin vaatteet paidat varsinkin tuppaa tuhoutuu hetkessä....
 
UHU
Mä oon niin hölmö, etten ole koskaan valittanut vaatteista jos menevät nopeasti huonoksi. Muusta esim. ruoasta tai palveluista valitan kyllä jos sattuu viallista tai huonoa eteen. Täytyypäs alkaa valittaa vaatteistakin :D
 
vieras
Sama juttu täällä, eli yhdestä lindexin paidasta lähti valkoiset painatukset pois. Samoin toisesta paidasta ei saa nappeja kiinni, kolmatta ei yksinkertaisesti edes saa lapsen päälle, niin huonosti muotoiltu. En osta enää mitään kyseisestä putiikista, vaikka niiden vaatteet silmää miellyttävätkin.
 
Me saatiin kans ennen joulua sellanen paita jossa oli norsu ja A-kirjain, ja se norsu lähti ekassa pesussa (nurinpäin ja 40 astetta) mutta en tajunnut valittaa, harmittelin vaan ettei oo kuittia, vaikka oli selvää mistä Lindexistä lahjan antaja oli sen ostanut. Jatkossa valitan rohkeemmin!
 
vieras
Kumma juttu kun meillä on kolme lasta ja paljon Lindexin vaatteita eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. PEsen vaatteet pesuohjeen mukaan, värit pysyy ja kuvat pysyy ja pysyvät ihan kuosissaankin.
 

Yhteistyössä