Aamupalasi ja fiiliksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leipää ja kahvia.. Nyt ostin ekaa kertaa ruispaahtoleipää ja se onki hyvää! Väsyttää, kyynärpää piti hereillä pitkin yötä. Miten lie mennyt salilla noin kipeeks tai sitten on Fibro vaivoja..Kehtaa mennä ees lääkäriin kun ne sanoo heti et fibro kipua,ota burana, vaikka ois nivelet sijoiltaan.. Pitää avittaa toisella kädellä et saa kahvia juotua..Ai tää ei ollu valitusketju??? Sori..Hyvää huomenta kaikille! :D

Join teetä ja söin hedelmää.

Oloni on väsynyt, mutta onnellinen. Edistyin kouluhommienkin kanssa tässä ihan kiitettävästi. Kuusi perheen muuta jäsentä nukkuvat vielä, kohta lähden puuroa keittämään koko poppoolle. Olo on vieläkin hieman ällistynyt. En olisi uskonut, että vapuntoivotukset johtaisivat tähän tilanteeseen. Mutta tässä sitä ollaan! :)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mannapuuroa ja mansikoita <3

Fiilis on ihan OK. Nukuin huonosti (loppuraskaus valvottaa) mutta kiskoin itseni pedistä kuuden jälkeen ja läksin koirien kanssa tunnin rauhalliselle kävelylle. Nyt nimittäin just alkaa sataa ja sitä onkin luvassa loppupäiväksi, sen vuoksi oli paras hoitaa lenkit pois alta hyvän sään aikana.

Seuraavaksi ajattelin ottaa aamupäiväunet ja sitten nauttia rauhassa kahvista terassilla sateen ropinaan kuunnellessa ja lähteä sitten tsekkaamaan vieläkö olis mitään aleissa. Olen yksin kotona koko päivän kun mies ja esikoinen ovat sukuloimassa niin pitkän automatkan päässä etten enää itse pysty sellaista istuskelemaan. Hyvä fiilis muuten mutta vähän on outoa kun on niin hiljaista, ikävä äidin kultapoikaa :).

Join teetä ja söin hedelmää.

Oloni on väsynyt, mutta onnellinen. Edistyin kouluhommienkin kanssa tässä ihan kiitettävästi. Kuusi perheen muuta jäsentä nukkuvat vielä, kohta lähden puuroa keittämään koko poppoolle. Olo on vieläkin hieman ällistynyt. En olisi uskonut, että vapuntoivotukset johtaisivat tähän tilanteeseen. Mutta tässä sitä ollaan! :)

Saitkos kulllia yöllä tai eilen? :)

Onko ihanampaa aamua kuin tää.
Hieman väsyttää silti onnellinen olo, loma alkoi.
Aurinko ei paista.

Nälkä, meen keittään teetä ja hakeen pari leipää juustolla ja kinkulla.

Muut nukkuu, kissa naukuu jaloissa.

Muroja tässä samalla mutustelen... lisäksi kahvia.
Miksi sitä näin kesällä aina valvoo myöhään? Eilenkin oli kello yli yksi ennen kun tajus mennä nukkumaan. Sit kuitenkin tietää, että tuo pienimmäinen herättää ajoissa. Sit saa silmät ristissä sinnitellä aamupäivän..

Yksi juotava jukurtti, paaaaljon kahvia ja concerta. Siinä oli aamiainen. Kitiaran tapaan valvoin yöllä kyynärpään ja reiden takia, mutta minulla ei hajuakaan miksi ne ovat kipeät.

Niin ja ne fiilikset unohtui. Valvoin siis yöllä ja aamuyöstä otin unilääkettä (bad idea..), jonka ansiosta en meinannut saada itseäni aamulla ollenkaan ylös sängystä. Fiilis on hiukka pöhnäinen, etten sanoisi.

Viimeksi muokattu:
Ai niin fiilikset. Voisi lähteä vaikka käymään Keuruun markkinoilla. Nyt näyttäisi aurinkokin paistavan, mutta äkkiä se kyllä sään vaihtaa sateiseksi.

Muutama kuppi mustaa kahvia, siinä mun aamupalani..Meillä nää aamut on yleensä vähän raskaita, oon muutenkin huono heräämään ja viime aikoina esikoinen on lähinnä vaan narissu aamut joten hermot on koetuksella...

maito ja jugurttia tai sit maito ja ruisleipää hyvillä päällisillä tai sit perunapiirakkaa. Ei oikeen maistu mikään. Fiilis on mitä parhain,mun pitäis vielä nukkuakin mut en vaan voi!

T.eilisen voi luoja ketjun aloittanut ja ihastunut palstailija

Kahvia ja lämpimiä voileipiä aamupalaksi.

Muksut ovat pihalla leikkimässä. Kohta alan pakkailemaan, illalla lähdetään reissuun.
Mukavat, mutta väsyneet fiilikset. En saanut oikein nukuttua viime yönä.

Ei oikein potkuta. Muksu tuli herättämään joku aika sitten ja hävisi sen jälkeen johonkin omiin puuhiinsa. Siitä asti olen istunut tässä ja tuijottanut tyhjää. Kai kohta aamukahvia, -palaksi ruisruutuja. Tai jotain. Ei tee mieli muuta kuin nukkua.

tired.jpg

Kahvia ja paahtoleipä maksamakkaralla ja maustekurkku+ tomaatti, mitähän sitä tänään tekis- meniskö kirpputorille? Vähän kuukautiskipuja, lievää vitutusta ja panetusta