Aamupalasi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin harvinaisesti 2ruispalaa juustolla ja vanukas.
Äsken söin ja salille pitäisi lähtä niin ei oikein voinut lähtä "normiaamupalalla" eli kahvilla ja omenalla.

Alkuperäinen kirjoittaja cuweäa;29247499:
Vautsi... Jotenkin ihana että noin moni oikeesti syö aamiaista! Mä en oo ikinä elämässäni syöny aamiaista.

Siispä 2 kuppia kahvia.

Mä aloitin aamiaiset vasta ehkä 1,5v sitten. Pari viikkoa piti väkisin mussuttaa ja sitten siitä tuli rutiini ja nyt ei pärjää ilman. Kaikinpuolin parempi olo kun syö aamiaista. Ja samalla loppu sellanen myöhäisillalla mättäminen.

Ensin vähän vettä ja rasvaton A jogurtti raparperi. Sitten reilun tunnin juoksulenkki ja vasta nyt hetkisitten 2 kuppia kahvia, itse tehty jyväsämpylä ja rasvaton proteiini rahka sokton mehusopan kanssa. Jotain kasvista sais tietty olla, mutta syäns itä sitten päivällä enemmän.

Puolisoni tekemällä aamupalalla tarjoiltiin mannapuuroa, mansikkasoppaa,tuoreita croisantteja, kinkkua, juustoa,salaattia, kurkkua ja paprikaa. Appelsiinituoremehua ja kahvia.

Vautsi... Jotenkin ihana että noin moni oikeesti syö aamiaista! Mä en oo ikinä elämässäni syöny aamiaista.
Siispä 2 kuppia kahvia.

mie en pysty syömään ennen klo kymmentä mitään, kupin teetä tai kahvia otan lääkkeiden kanssa & myöhemmin syön sitten jotain pientä aamupalaksi

Yhteistyössä