Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mut aattele, minne kaikkialle ne miehet tunkee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tuttu juttu^^
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mikropenis eli mikrofallos tarkoittaa lääketieteessä epänormaalin pientä penistä, jonka muodossa ei kuitenkaan ole poikkeavuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Siksikö sä oot aina niin positiivinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla olikin joskus jättifallos avaimenperä, sen nimi oli tuttavallisesti kikkeliukko :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla olikin joskus jättifallos avaimenperä, sen nimi oli tuttavallisesti kikkeliukko :xmas:
Mulla kai oli sit tollanen mikrofallos, sellanen pinkki pieni pippeli avaimenperänä jonka päässä oli joku pikkufikkari![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä joskus teininä repäsin ja laitoin sen kikkeliukon mun kaulaketjuun uskonnon tunnilla... Opettaja takavarikoi sen ja sillä oli selittämistä kun se soitti meille kotiin ja yritti selittää et mitä mulyta on takavarikoitu. "sellainen pieni mies, jolla on sellainen sellainen suuri laitos"![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Älä kerro enää, mä pissin housuuni kohta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Oisko tena kova sana?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Oisko tena kova sana?
Näillä kolmella kolalasillisella mun täytyis varalta turvautua ennemmin kersan liberoihin, eikä nekään pitäis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Paa kaks ristiin?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Paa kaks ristiin?
Ei varmana auta vaikka tunkisin paketillisen päällekkäin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ois aika komee näky, kottaraisella paketti vaippoja roikkumas jalkovälis![]()
Ei se mitään, oon kyl nähnyt naisen jalkojen välissä myös 10 kg:n perunasäkin et ei siin mitään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:Ihana illan piristys..loora,oli muuten kans jääny uupumaan listasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:Ihana illan piristys..loora,oli muuten kans jääny uupumaan listasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:Ihana illan piristys..loora,oli muuten kans jääny uupumaan listasta
![]()
Mä mietin, että mitenkähän paljon tilaa veis wikistä, jos sinne listais kaikki mahdolliset ja mahdottomat nimityksen :saint: