Aaahahahaa, mä hajoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siemennesteen juominen

Terveysvaikutukset

Hyödyt

Siemenneste muodostuu pääosin vedestä, mutta sisältää myös jonkin verran proteiineja sekä pieniä määriä sinkin ja kalsiumin kaltaisia mineraaleja. Siemenneste sisältää noin 5-7 kaloria teelusikallista kohti. Tutkimukset osoittavat siemennesteen omaavan antidepressanttisia ominaisuuksia sen sisältämien adrenaliinin sekä mielialaa säätelevien hormonien ansiosta.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikropenis eli mikrofallos tarkoittaa lääketieteessä epänormaalin pientä penistä, jonka muodossa ei kuitenkaan ole poikkeavuuksia.

Mulla olikin joskus jättifallos avaimenperä, sen nimi oli tuttavallisesti kikkeliukko :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mulla olikin joskus jättifallos avaimenperä, sen nimi oli tuttavallisesti kikkeliukko :xmas:

Mulla kai oli sit tollanen mikrofallos, sellanen pinkki pieni pippeli avaimenperänä jonka päässä oli joku pikkufikkari :)

Mulla kai oli sit tollanen mikrofallos, sellanen pinkki pieni pippeli avaimenperänä jonka päässä oli joku pikkufikkari :)

:laugh:

Mä joskus teininä repäsin ja laitoin sen kikkeliukon mun kaulaketjuun uskonnon tunnilla... Opettaja takavarikoi sen ja sillä oli selittämistä kun se soitti meille kotiin ja yritti selittää et mitä mulyta on takavarikoitu. "sellainen pieni mies, jolla on sellainen sellainen suuri laitos" :laugh: :laugh: :laugh:

Mä joskus teininä repäsin ja laitoin sen kikkeliukon mun kaulaketjuun uskonnon tunnilla... Opettaja takavarikoi sen ja sillä oli selittämistä kun se soitti meille kotiin ja yritti selittää et mitä mulyta on takavarikoitu. "sellainen pieni mies, jolla on sellainen sellainen suuri laitos" :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Oli kuulemma mutsillakin ollut naurussa pitelemistä. Se oli vaan saanut sanottu "ahaa kikkeliukko" ja sit yrittänyt selittää et se itseasiassa pienikokoinen patsas hedlmällisyyden jumalasta, mikä sai sen opettajan vaan entistä enmmän kauhistuneeksi...

normal_hedelmallisuuden_jumala.jpg

Paa kaks ristiin?

Ei varmana auta vaikka tunkisin paketillisen päällekkäin :xmas:

Ois aika komee näky, kottaraisella paketti vaippoja roikkumas jalkovälis :D

Ei se mitään, oon kyl nähnyt naisen jalkojen välissä myös 10 kg:n perunasäkin et ei siin mitään :snotty:

Ois aika komee näky, kottaraisella paketti vaippoja roikkumas jalkovälis :D

Ei se mitään, oon kyl nähnyt naisen jalkojen välissä myös 10 kg:n perunasäkin et ei siin mitään :snotty:

Ois se kyl aika nolo tapa myöntää, millaisia pidätyvaikeuksia on.. sinne kun vois ripaskatkin vääntää samalla ihan huomaamatta :saint:

Yhteistyössä