Aaahahahaa, mä hajoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun usein sanotaan et että joku tai jokin on hävytön, niin voiks sen synonyymina alkaa käyttämään esimerkiksi pillutonta tai vitutonta?

Esmes näin: Otsikko paikallis lehdessä "Pilluton mummeli ohitteli muita vituttomasti kauppajonossa"

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kun usein sanotaan et että joku tai jokin on hävytön, niin voiks sen synonyymina alkaa käyttämään esimerkiksi pillutonta tai vitutonta?

Esmes näin: Otsikko paikallis lehdessä "Pilluton mummeli ohitteli muita vituttomasti kauppajonossa"

*repskopsputostuolilta* :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ihan tosi, jos pillu ja vittu kerran on hävyn synonyymejä :saint:

Oi ei! :o Et kai saanut kipiää? :hug:

Oon mä saanu vähän vaikka ja mitä, mut nyt ei tullut pipiä :xmas:

Melkein onnistuin saamaan suussa pyörivän äm&ämmän siirtymään nenään sun uutisotsikkos takia :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Voi elämän käsi että on Wikipedia hieno mesta! :laugh: Ei tuu naurusta loppua millää! :laugh:

Mä löysin jo luettelon seksiasennoista ja repeilen taas :laugh:

Kuolisit jos näkisit yhen seksiopuksen, mikä mul on :laugh:

Se on suoraan 70 luvun alusta komeine partaisine taikinamiehineen, mustavalkoisina piirrettyinä kuvina tosin.... Sain sen kaverilta synttärilahjaks kun se ei kehdannut viedä sitä kirpparille B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
:laugh: Kiitti illan nauruista koko pino, mutta mikä on elämän käsi? :xmas: tää on ihan uusi sanonta mulle. :D

Se on sellanen mun moka.. Kerran jostai aloin äijälle raivoon ku oli jotai sattunu ja piti sanoo et voi elämän kevät ni mä sanoin et voi elämän käsi :D Mä oon aika hyvä keksiin näitä.. :saint: :D

Melkein onnistuin saamaan suussa pyörivän äm&ämmän siirtymään nenään sun uutisotsikkos takia :D

WAU! :o

Oisit koittanu puhaltaa sen nenästä pihalle ja kattonu kuin pitkälle lentäs?

Kuolisit jos näkisit yhen seksiopuksen, mikä mul on :laugh:

Se on suoraan 70 luvun alusta komeine partaisine taikinamiehineen, mustavalkoisina piirrettyinä kuvina tosin.... Sain sen kaverilta synttärilahjaks kun se ei kehdannut viedä sitä kirpparille B)

Mullon itsellä tuo mun raamattu, kama sutra ja sit joku ihan läppä seksiopas jossa varoitellaan mm. maton aiheuttamien palovammojen vaaroista jne :D

WAU! :o

Oisit koittanu puhaltaa sen nenästä pihalle ja kattonu kuin pitkälle lentäs?

No ei ois täs kovin pitkälle lentänyt, kun pöytäkoneella tulee näyttö vastaan :laugh:
Koitetaan samaa toisen kerran, kun istun läppärillä :xmas:

Oi ei! :o Et kai saanut kipiää? :hug:

Ja mä sain vadelmarahkat rinnuksilleni prkl

Nyt mä tipahdin...

"Reisiyhdyntä on sukupuoliyhdynnän korvike, jossa mies laittaa siittimen naisen yhteenpuristettujen reisien väliin. Sitä on käytetty keinona välttää raskaus ja säilyttää neitsyys.

Reisiyhdynnässä siitin asetetaan reisien yläpäähän niin, että sen varsi koskettaa häpyhuulia, mutta terska on irti emättimestä.

Jotkut naiset sanovat, että reisiyhdyntä tuottaa voimakkaamman tuntemuksen kuin itse sisääntyöntyminen.[1] [2]

Myös reisiyhdynnässä siemennestettä saattaa joutua emättimeen ja kondomin käyttö on tarpeen suojaamaan sukupuolitaudeilta. Mahdollisesti voi olla tarpeen käyttää ylimääräistä liukastetta."

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Nyt mä tipahdin...

"Reisiyhdyntä on sukupuoliyhdynnän korvike, jossa mies laittaa siittimen naisen yhteenpuristettujen reisien väliin. Sitä on käytetty keinona välttää raskaus ja säilyttää neitsyys.

Reisiyhdynnässä siitin asetetaan reisien yläpäähän niin, että sen varsi koskettaa häpyhuulia, mutta terska on irti emättimestä.

Jotkut naiset sanovat, että reisiyhdyntä tuottaa voimakkaamman tuntemuksen kuin itse sisääntyöntyminen.[1] [2]

Myös reisiyhdynnässä siemennestettä saattaa joutua emättimeen ja kondomin käyttö on tarpeen suojaamaan sukupuolitaudeilta. Mahdollisesti voi olla tarpeen käyttää ylimääräistä liukastetta."

:laugh: :laugh:

Aaaahh mä kuolen :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä