ÄÄÄH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Möömö

Jäsen
18.05.2004
755
0
16
Nyt on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni kertakaikkiaan!!! Mä olen niin väsynyt tähän ainaiseen painon tarkkailuun että sorrun jo senkin vuoksi syömään kaikkea ihan vaan lohduttaakseni itseäni siitä että olen lihonut, lihonut ja lihonut viimeisen kahden vuoden ajan tasaisesti. Vuosi sitten sain painoa pois vartijoiden pisteitä laskiessa. Salakavalasti tuli takaisin.

Nyt näky ja tunne vyötärön seudulla on kaikkea muuta kuin ihana :o . Lytyiskös täältä ketään samanhenkistä laihduttajaa joka tykkää syödä suklaata ja jonka kompastuskivi vaan yksinkertaisesti on herkut. Syön useinmiten salaa...
"närpin" vähän kerralaan mutta usein. Illat on pahinta aikaa. Huh, tulipa synnit päästettyä ulos, heti on kevyempi olo
:)

Eli lähtöpaino uhkaa ihannepainon ylärajaa pituus 167 cm ja paino nyt 71 kg. En omista vaakaa, mutta töissä käyn puntarilla.

Siispä löytyykö täältä itsensä huijaamiseen kyllästynyttä kilojensa kanssa taistelevaa henkilöä seuraksi ja "ruoskijaksi/tsemppariksi"? Tehdään se yhdessä eli metsästetään kadonnut vyötärö takaisin ennen kesää :D :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 19:23 tinzu kirjoitti:
Nyt on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni kertakaikkiaan!!! Mä olen niin väsynyt tähän ainaiseen painon tarkkailuun että sorrun jo senkin vuoksi syömään kaikkea ihan vaan lohduttaakseni itseäni siitä että olen lihonut, lihonut ja lihonut viimeisen kahden vuoden ajan tasaisesti. Vuosi sitten sain painoa pois vartijoiden pisteitä laskiessa. Salakavalasti tuli takaisin.

Nyt näky ja tunne vyötärön seudulla on kaikkea muuta kuin ihana :o . Lytyiskös täältä ketään samanhenkistä laihduttajaa joka tykkää syödä suklaata ja jonka kompastuskivi vaan yksinkertaisesti on herkut. Syön useinmiten salaa...
"närpin" vähän kerralaan mutta usein. Illat on pahinta aikaa. Huh, tulipa synnit päästettyä ulos, heti on kevyempi olo
:)

Eli lähtöpaino uhkaa ihannepainon ylärajaa pituus 167 cm ja paino nyt 71 kg. En omista vaakaa, mutta töissä käyn puntarilla.

Siispä löytyykö täältä itsensä huijaamiseen kyllästynyttä kilojensa kanssa taistelevaa henkilöä seuraksi ja "ruoskijaksi/tsemppariksi"? Tehdään se yhdessä eli metsästetään kadonnut vyötärö takaisin ennen kesää :D :attn:

Täällä eräs samanlainen herkkusuu, mikään suklaa ja karkki ei meinaisi riittää jos käteen osuu... Silloin kun oikein hyvä tsemppi päällä, pystyn tyynesti ostamaan kaupasta MilkyWay suklaan, merkkaan sen pisteet nätisti (2,5p.) päiväkirjaan ja that's it. Mutta sitten, kuten viime viikonloppuna meni aivan plörinäksi ei pisteistä tietoakaan, saati sitten että olisin ostanut jotain pikkupikku patukoita vaan kunnon suklaalevyä rouskutin. Hohhoijaa.
Sokeripaasto on vieläkin kokeilematta, jotkut täällä mainostivat sitä, että kolme päivää kun olisi syömättä mitään makeaa, edes hedelmiä tai jogurttia, saati makeisia, niin lähtisi makeanhimolta kärki.
Tsempataan kohti kesää, sitähän me kaikki varmaan täällä palstalla aiotaan :wave:

Jep.. mää olen sokeripaaston kahdesti käyny läpi ja toimii!
Mun ei oo enää mikään pakko ostaa namia, ennen kun se himo sai lähtee ajamaan huoltsikalle vaikka yö myöhään!!!! ja tosissaan vedin karkkia niin että oli huono-olo eikä sekään estäny vaan piti odottaa vähän ja syödä lisää!

Nykyään mun kompastukset on hampparit, paniini, ynnämuut rasvaiset..

Heissan, tähän kopioin aiemmin kirjoittamani sepustuksen pitkästä pv-urastani... yksi syy miksi ollut näin hidasta touhua, on lasten saanti ja pitkähköt imetykset ja kesät on menneet suorastaan päin mäntyä. Ehkäpä jo ensi kesänä saan pidettyä jonkinlaista itsekuria! Tsemppiä tähän välillä niiiiin turhauttavaan touhuun :)

Tervehdys kaikille!

Vihdosta viimein pääsin rekisteröitymään, kun saatiin yhteydet kuntoon, jotta sain sähköpostin ja sitä myöten saan vihdoinkin nimimerkkini 'virallistettua' eli olen tähän asti pistäytynyt palstalla harmaana Annulina.
Viikko alkoi masentavasti, kun vaa'alla oli +600g... olihan se vähän odotettavissakin, koska perjantai ja lauantai meni ihan ranttaliksi. Söin ihan tolkuttomasti suklaata, karkkia, Hesen aterian ja leipää, joka on heikkouteni
Käyn painonvartijoiden ryhmässä, se on minulle se viimeinen ja ainoa tepsinyt keino laihtua. Paikkareiden uran aloitin jo ennen lapsien syntymistä ja silloin oli tähän tilanteeseen nähden painoa n.27kg enemmän.
Uusi yritys alkoi syksyllä 2002, jolloin plakkarissa oli 19kg enemmän kuin nyt. Ja matka jatkuu... minulle tuota painoa on kertynyt niiiiiiiiiiiin järkkyttävä määrä, että tavoitteena on vielä tästä hetkestä tiputtaa -20kg HUI. Eli lyhyellä matikalla voisi äkkiseltään laskea, että yhteensä tulee tiputusta olemaan pahimmasta tilanteesta 47kg siis yhden pienen ihmisen paino, kääks.
No positiivista mieltä vaan ja katse kohti kesää, hitaasti mutta varmasti!
Leppoisaa kevättä ja tsemppiä laihdutukseen kaikille!

Yhteistyössä