Nyt on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni kertakaikkiaan!!! Mä olen niin väsynyt tähän ainaiseen painon tarkkailuun että sorrun jo senkin vuoksi syömään kaikkea ihan vaan lohduttaakseni itseäni siitä että olen lihonut, lihonut ja lihonut viimeisen kahden vuoden ajan tasaisesti. Vuosi sitten sain painoa pois vartijoiden pisteitä laskiessa. Salakavalasti tuli takaisin.
Nyt näky ja tunne vyötärön seudulla on kaikkea muuta kuin ihana
. Lytyiskös täältä ketään samanhenkistä laihduttajaa joka tykkää syödä suklaata ja jonka kompastuskivi vaan yksinkertaisesti on herkut. Syön useinmiten salaa...
"närpin" vähän kerralaan mutta usein. Illat on pahinta aikaa. Huh, tulipa synnit päästettyä ulos, heti on kevyempi olo
Eli lähtöpaino uhkaa ihannepainon ylärajaa pituus 167 cm ja paino nyt 71 kg. En omista vaakaa, mutta töissä käyn puntarilla.
Siispä löytyykö täältä itsensä huijaamiseen kyllästynyttä kilojensa kanssa taistelevaa henkilöä seuraksi ja "ruoskijaksi/tsemppariksi"? Tehdään se yhdessä eli metsästetään kadonnut vyötärö takaisin ennen kesää
:attn:
Nyt näky ja tunne vyötärön seudulla on kaikkea muuta kuin ihana
"närpin" vähän kerralaan mutta usein. Illat on pahinta aikaa. Huh, tulipa synnit päästettyä ulos, heti on kevyempi olo
Eli lähtöpaino uhkaa ihannepainon ylärajaa pituus 167 cm ja paino nyt 71 kg. En omista vaakaa, mutta töissä käyn puntarilla.
Siispä löytyykö täältä itsensä huijaamiseen kyllästynyttä kilojensa kanssa taistelevaa henkilöä seuraksi ja "ruoskijaksi/tsemppariksi"? Tehdään se yhdessä eli metsästetään kadonnut vyötärö takaisin ennen kesää