AAAH Huomenna lähtee kaikki ylimääränen kirpparille

H-E-P-P-U-L-I

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
2 415
1
36
Aamulla vien, ja hinnoittelin tavaran niin että luulisin pääseväni eroon :) Ihanasti tilaa kaapeissa ja vaatehuoneessa, saa taas hamstrata uutta :ashamed:

Ja hinnoittelin siis lasten vaatteet 0,05-0,50e enimäkseen, jotain 0,60-1e, kenkiä 0,20-0,50e, pari siistiä mattoa 3e/kpl jne.

Vielä pitäis alkaa pari kassillista hinnoitteleen. Josko pöydässä olis uintireissun aikana käyny kuhina ja sais laittaa lisää tavaraa :)

sama homma täällä!! odotan jo kovasti!! oon melko varma että kaupaksi menee koska on tosi siistejä (tahraset ja nukkaset meni uffille;D ) ja hinnat on vähän turhankin matalla! en vaan tajua miksi pyytää esim. hello kitty paidasta 5?, itse laitoin hintaa niihinkin 1-1,5? riippuen kunnosta.. ne on siis huppareita/neuleita!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
sama homma täällä!! odotan jo kovasti!! oon melko varma että kaupaksi menee koska on tosi siistejä (tahraset ja nukkaset meni uffille;D ) ja hinnat on vähän turhankin matalla! en vaan tajua miksi pyytää esim. hello kitty paidasta 5?, itse laitoin hintaa niihinkin 1-1,5? riippuen kunnosta.. ne on siis huppareita/neuleita!

mihin viet? helsinkiin? jyväskylään?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

ihan satakunnassa pysytään =)

Siksi, että sen vitosen voi saada silloin omaan taskuun eikä paita + rahat mene trokarille. Kyllä työlleenkin pitää joku palkka saada, siis pesu/silitys/viikkaus/hinnoittelu/laputus/roudaus/pöydän siistiminen jne. Toi kirppistely on tosi aikaa vievää puuhaa.

Mulla on kans hinnoittelu ja silitysurakka edessä. perjantaina alkaa myyntiviikko, ja pieneksi jääneitä vaatteita, sekä kaikenmaailman roinaa on ilmestynyt tolkuton määrä. Jos sen verran edes saisi, että saa vaikka välikausi puvun hankittua esikoiselle, niin olen kyllä huipputyytyväinen :)

Sanokaas, onko liikaa pyytää pari kertaa käytetyistä vauvan vaatteista (68cm-80cm), esim. Lindexin farkuista yms. 3?? Huppari-puvuista (housut ja huppari, H&M) 5?? Kun oon kaikki huonommat vaatteet jo pistänyt eteenpäin mut en haluis noita vaatteita ihan ilmaiseksikaan antaa tai puoli-ilmaiseksi myydä. Vai kannattaako mielummin sit vaan säilyttää jos ei noilla hinnoilla "kehtaa" myydä?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

ihan satakunnassa pysytään =)

missäpäin sä sitten olet siellä satakunnassa?

Tällä kertaa ei ees oo niin väliä saanko tästä ittelle mitään, kunhan pöytävuokran katan, ja pääsen tavarasta eroon. Lähen ens kuussa Viipurista hakeen lapsille uutta vaatetta tyhjentyneisiin kaappeihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Sanokaas, onko liikaa pyytää pari kertaa käytetyistä vauvan vaatteista (68cm-80cm), esim. Lindexin farkuista yms. 3?? Huppari-puvuista (housut ja huppari, H&M) 5?? Kun oon kaikki huonommat vaatteet jo pistänyt eteenpäin mut en haluis noita vaatteita ihan ilmaiseksikaan antaa tai puoli-ilmaiseksi myydä. Vai kannattaako mielummin sit vaan säilyttää jos ei noilla hinnoilla "kehtaa" myydä?

Minusta ei ole liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:

Koklaapas myydä huutiksessa. Saat varmaan noi summat, ja jos myyt pakettina ei tartte kuin kerran kiikuttaa postiin iso paketti.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Tällä kertaa ei ees oo niin väliä saanko tästä ittelle mitään, kunhan pöytävuokran katan, ja pääsen tavarasta eroon. Lähen ens kuussa Viipurista hakeen lapsille uutta vaatetta tyhjentyneisiin kaappeihin :D

Jos et kerran halua netota mitään, niin miksi et lahjoittaisi kamojasi hyväntekeväisyyteen? Pääsisit itsekin huomattavasti helpommalla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota nahkatakkia mietin et paljon hintaa, 90-lukuinen, kiristys vyötäröllä, maksoi sillon 900mk, onkohan 8e liikaa? 5e?

Laita 8e jos ei oo muutamassa päivässä menny niin laske 5e

Pääsen käymään vain keskiviikkona siivoamassa pöytä, olen toisessa kaupungissa töissä. Kaveri varmaan käytorstaina siivoamassa. Olisko 6e sopiva et menis varmasti. Siisti on aika lailla uudenveroinen, ja laadkas, mutta vanhanaikainen.

No hitsi kun oisi täälläkin nurkissa "hieman" myytävää! Poikien vanhoja vaatteita mm. kassitolkulla. Ei ole vielä jaksanut innostua näkemään hinnoitteluvaivaa ja kirpparille raahaaminenkaan ei ole houkuttanut.. jos siis ei menekään kaupaksi ja joutuu myyntipöydästä maksamaan ja raahaamaan kamat takas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos et kerran halua netota mitään, niin miksi et lahjoittaisi kamojasi hyväntekeväisyyteen? Pääsisit itsekin huomattavasti helpommalla!

No ei se haittaa jos jotain ylimäärästä tulee :D Mut ei haittaa vaikka ei tulis. Ja kiva kun joku tarvitseva saa erittäin edullisesti vaatetta kirpparilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:
No hitsi kun oisi täälläkin nurkissa "hieman" myytävää! Poikien vanhoja vaatteita mm. kassitolkulla. Ei ole vielä jaksanut innostua näkemään hinnoitteluvaivaa ja kirpparille raahaaminenkaan ei ole houkuttanut.. jos siis ei menekään kaupaksi ja joutuu myyntipöydästä maksamaan ja raahaamaan kamat takas.

Mulla tuli eilen mitta täyteen nurkissa lojuvasta roinasta, ja päätin päästä eroon, hinnoittelin valmiiksi ja aamulla soitin ja varasin pöydän. Toivottavasti mun ei tarvi yhtään tavaraa kantaa takaisin kotiin.

Yhteistyössä