AAAARRGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja mimmille kiitos, helpotti tosi paljon mun olotilaa =) :hug:

nooh tossa sun vastauksessa oli nyt vähän vittuilun makua...kun en mä pahalla tarkottanu.Usko pois vaan se helpottais tosi paljon sun olotilaa :)

jaa psykoterapia???? joo kuule kiitos, jätän väliin ja saatte kestää mun purkauksia täst eteenpäinkin.

Tiedätkö sä ees mitä se on??
http://www.introspekt.fi/psykote.html

todellakin tiedän. ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ryyppääminenkö se on elämän tarkoitus.....

lainaus omasta tekstistäni:
enkä mä nyt sitä sano et välttis olis mikää pakko ollu mennä vetää perseet, mut se vähän närästää et sit kun oot kotona, niin et saa ketään kotiin seurakseks kun porukalla on aina jotain kissanristiäisiä ja muita bileitä :/

Niin mutta vituttaa silti kun et ole siellä ryyppysakin mukana....

ei vaan vituttaa kun sen takia kukaan ei voi olla mun kanssa selvinpäin!!

Ai selvin päin......
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1160192 :D

Ootko sä se idiootti harmaa joka jaksaa kaivaa vanhoja kirjoituksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
niin.. MUTTA vaikka taloa rakennetaan ja kiva että kaverit auttaa, se talo tulee TEIDÄN perheelle YHDESSÄ. Olis varmaan kiva iloita sen valmistumisesta yhdessä eikä niin että se ukkelipukkeli toisaalla juhlistaa projektin edistymistä ja sä tylsistyt kotona. Ehkäpä sen takia vituttaa sit sekin kun ne omat kaverit on myös jossain muualla minne sä et nyt pääse tai halua. Mutta elämäntilanteet muuttuu, oiskos mahdollista etsiä vaikka jotain uusia äitiystäviä joiden kanssa voisi iltaa istua tosiaan ihan selvinpäin? :) Niin ja onhan sulla seuraa täällä plussalla, siihen moni turvautuu tylsinä iltoina (eikä sillä, että sen illan tylsyys siitä kovin muuttuis mut onpahan ainakin jotain teksää :D )

kun en mä haluis välttämättä tosiaan olla missää ryyppäjäisissä nyt, vaan haluaisin ihan tänne kotiin juttuseuraa ja illanviettokaveria :)
tää on niin pieni kylä et oon jo kaikki oljenkorret uusien äitiystävien saralla kokeillut. ja mulla on kyllä äitiystäviä, mutta kaikki on tähän aikaan kotona lastensa kanssa -niinkun minäkin.
kiitos kökkönen silti
:hug:

:hug: mää ymmärrän kyllä. Itte olen tällänen etten juuri kaipaa sitä seuraa et tää perheen kans oleilu riittää loistavasti ja ystäviä nään harvoin mutta se kuitenkin riittää mulle, mutta kun meitähän on erilaisia et toiset tosiaan kaipaa seuraa enempi. Se on niin hankalaa varmaan sopia mitään selvinpäin kaveri-iltoja lyhyellä varoitusajalla kun ovat lapsettomia, et jos haluaa esim jotain leffailtaa järkätä niin pitää sopia hyvissä ajoin ja sehän ei auta sillon kun se kaveripula on JUST NY! Muutenhan niillä on tietenkin sovittuna näitä baarijuttuja :/ Koita jaksaa!

Asutteko te muuten keltaisessa rivitalossa? :D Tuli vaan mieleen, kun näin unta yks yö jostain palstalaisesta ja mulla on sellanen mielikuva että siinä unessa mä just teillä kävin kylässä :)

ja mimmille kiitos, helpotti tosi paljon mun olotilaa =) :hug:

nooh tossa sun vastauksessa oli nyt vähän vittuilun makua...kun en mä pahalla tarkottanu.Usko pois vaan se helpottais tosi paljon sun olotilaa :)

jaa psykoterapia???? joo kuule kiitos, jätän väliin ja saatte kestää mun purkauksia täst eteenpäinkin.

Tiedätkö sä ees mitä se on??
http://www.introspekt.fi/psykote.html

todellakin tiedän. ei kiitos.

Tulipa sitte monee kertaa.
saanko kysyy miks suhtaudut noin negatiivisesti?

kökkönen,en asu keltasessa rivarissa :D

mimmille et mä en enää ikinä mene mihinkää pilipaliterapioihin ja sille jollekin joka mun vanhan alotuksen kaivo niin join KAKSI siideriä. hui.

ja nyt se ukko tuli vaihtaan vaatteet ja lähtee baariin.

onko teillä lapsia?
Sanoksä sille ukolle siitä ryyppäämisestä ja kulkemisesta ja siitä että voisit olla siel raksalle?
Tekeeks ne kuitenki siel raksalla sillai ku sä haluat? Meinaan mä kävin kauhiaa taistelua raksa-aikana ja nyt se jatkuu pihan kans...

Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:

onko teillä lapsia?
Sanoksä sille ukolle siitä ryyppäämisestä ja kulkemisesta ja siitä että voisit olla siel raksalle?
Tekeeks ne kuitenki siel raksalla sillai ku sä haluat? Meinaan mä kävin kauhiaa taistelua raksa-aikana ja nyt se jatkuu pihan kans...

on yks lapsi.
mun ei hyödytä mitään sanoa.
ei ne tee mitä mä haluan, eikä pidäkään ,mut oon aika loppu tähän rakentamiseen.

Mä tiedän ap:n olotilan aivan totaalisesti, siis mä istun himassa yksin about 50vkl/vuosi :/

Joskus olis kiva kun olis juttuseuraa ja kaveri tässä samassa huoneessa siis ihan oikeesti, tää palsta on erittäin hyvä apu mutta ei tää korvaa ihmistä jonka kanssa vois höpötellä ja parantaa maailmaa =)

Ja mun kohdalla ketään ei edes kiinnosta et mitä mä teen, se on välillä aika tylsää :|

Ja toisinaan taas on kiva olla yksin mutta sekin voi mun kohdalla johtua siitä että mä olen niin tottunut siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä tiedän ap:n olotilan aivan totaalisesti, siis mä istun himassa yksin about 50vkl/vuosi :/

Joskus olis kiva kun olis juttuseuraa ja kaveri tässä samassa huoneessa siis ihan oikeesti, tää palsta on erittäin hyvä apu mutta ei tää korvaa ihmistä jonka kanssa vois höpötellä ja parantaa maailmaa =)

Ja mun kohdalla ketään ei edes kiinnosta et mitä mä teen, se on välillä aika tylsää :|

Ja toisinaan taas on kiva olla yksin mutta sekin voi mun kohdalla johtua siitä että mä olen niin tottunut siihen.

musta olis niin kivaa jos olis sellasia äitikavereita joiden kanssa vois olla niin et vaik yökyläiltäis lasten kans puolin ja toisin :)
ruuan laittoa, yhdessä oloa, juttelua ja kun lapset nukkuu niin saunaa ja pari siideriä,vaikka lautapelejä tms ja nukkumaan :)
mut eip oo ketää sellasta :(

kun on paljon puhuttu siittä että onko palstailijoilla ns. palstapersoona vai onko jokainen ns. omana itsenään täällä niin entäs sie ap, ookko sie samanlainen irl?

mie meinaan oon...

ja siis meni niin ot kun olla ja vaan voi... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kun on paljon puhuttu siittä että onko palstailijoilla ns. palstapersoona vai onko jokainen ns. omana itsenään täällä niin entäs sie ap, ookko sie samanlainen irl?

mie meinaan oon...

tavallaan ole ja tavallaan en.
mä oon TODELLA temperamenttinen ja äkkipikanen persoona ihan irl ja täälläkin ehkä (?), mut tuun mieluummin purkaan tänne pahaa mieltä ku et kuormitan jatkuvaan irl-tyyppejä joka hermon menemisellä.
koska se et sit kunse hermo mulla menee, niin se menee ja oon hetken ihan "raivona" ja sit se menee ohi. sanoisinko et suht impulsiivinen yksilö..
ja sit ku tänne purkaa jotain, niin oma olo helpottuu ja lähipiiri säästyy jatkuvalta vuodatukselta :D
en osaa selittää sillee hyvin..
tietysti juttelen myös miehen ja ystävien ja kavereiden kanssa paljon ja kyllä he kaikki tietävät millainen kuumakalle mä olen ja tykkäävät musta silti :D

mie meinaan oon...

mä oon TODELLA temperamenttinen ja äkkipikanen persoona ihan irl ja täälläkin ehkä (?), mut tuun mieluummin purkaan tänne pahaa mieltä ku et kuormitan jatkuvaan irl-tyyppejä joka hermon menemisellä.
koska se et sit kunse hermo mulla menee, niin se menee ja oon hetken ihan "raivona" ja sit se menee ohi. sanoisinko et suht impulsiivinen yksilö..
ja sit ku tänne purkaa jotain, niin oma olo helpottuu ja lähipiiri säästyy jatkuvalta vuodatukselta :D
tietysti juttelen myös miehen ja ystävien ja kavereiden kanssa paljon ja kyllä he kaikki tietävät millainen kuumakalle mä olen ja tykkäävät musta silti :D

tällä palstalla onkin mukavaa käydä tuulettelemassa tunteita..ei tarvitse aina kuormittaa niitä läheisimpiään joka asialla..
ja jos aloituksia katsoo ja kommentointia noin yleensäkin tällä palstalla, niin näyttäisi olevan aika suosittu "harrastus" :D

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:

mie meinaan oon...

tällä palstalla onkin mukavaa käydä tuulettelemassa tunteita..ei tarvitse aina kuormittaa niitä läheisimpiään joka asialla..
ja jos aloituksia katsoo ja kommentointia noin yleensäkin tällä palstalla, niin näyttäisi olevan aika suosittu "harrastus" :D

no niin on :D

itekki sitä harrastan...

Minkäs ikäinen olet?

Miks sun ukkos lähtee baariin, jos muutenkin joudut oleen paljon yksin? Onko se raksaaminen joku etuoikeus juhlintaan?

Miten sulla noin muuten menee ukkos kanssa?

Yhden lapsen hoito ei muuten ole mitenkään vaativaa hommaa. Sen kanssahan voi tehdä vaikka mitä. Ja toi alkomahoolin nautiskelu ei nyt ole kuitenkaan mikään oikotie onneen. Siitä seuraa aika kettu olokin.

Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Yhden lapsen hoito ei muuten ole mitenkään vaativaa hommaa.

olenko mä niin väittänyt?
ja vaikka olisinkin, niin mulla olis siihen oikeus jos musta siltä todella tuntuis.

Ehkä pieni asennemuutos auttaisi. Sun ukkos rakentaa taloa ja sä hoidat vain yhtä lasta. Monet selviää useampien lasten kanssa raksa-ajan, sun ukkos rakentaa ja käy töissä. Sinä ruikutat, kun hoidat yhtä lasta. Kuulostat melko tyytymättömältä tyypiltä.

Ei sulla oikeasti noin hankalaa ole, et vaan tunnu ite ymmärtävän sitä. Sääli.

ja vaikka olisinkin, niin mulla olis siihen oikeus jos musta siltä todella tuntuis.

Ehkä pieni asennemuutos auttaisi. Sun ukkos rakentaa taloa ja sä hoidat vain yhtä lasta. Monet selviää useampien lasten kanssa raksa-ajan, sun ukkos rakentaa ja käy töissä. Sinä ruikutat, kun hoidat yhtä lasta. Kuulostat melko tyytymättömältä tyypiltä.

mä käyn töissä, opiskelen, hoidan lapsen ja kodin ja jaksan just sen mitä jaksan ja sä voit vaikka vetää vitun päähäs. kiitos hei.

mä käyn töissä, opiskelen, hoidan lapsen ja kodin ja jaksan just sen mitä jaksan ja sä voit vaikka vetää vitun päähäs. kiitos hei.

Ei kuule ylety. Taidatpa tosiaan olla ylihankala tyyppi.

Mitä ihmettä se merkkaa onko yks vai useempi? Toki jos on enemmän ni käytännön jutut vähä hankalempia,mut ei se sitä muuta etteikö ukon hälläväliä asenne masentas. Tai etteikö silti pitäs olla reilu. ja se ukkohan tekee sitä yhteistä taloa...

Mulla oli neljä lasta ku rakennettiin ja nyt on viisi ku tehään pihaa. Mutta ei tulis mieleenkää halveksia semmosta jolla on se yksi lapsi!
Meillä ei oo alkoholi kuvioissa ollenkaan, mutta MULLA NIIN SAPETTAA TUO ÄIJÄN ASENNE. Ku mikää ei mee niinku sovitaa,ku ei pysty kokoajan ite oleen kattomassa. Yritän sitte puhua miten mä haluisin,ja aina ollaan siinä samaa mieltä mutta kaikki unohtuu siinä vaiheessa ku yksin rupee tekeen. Sitte mä oon vaan ni paska ja mulle ei puhu mitään. Kiitollinen vaan pitäs olla. Aaarrrgg!

onko teillä lapsia?

on yks lapsi.
mun ei hyödytä mitään sanoa.
ei ne tee mitä mä haluan, eikä pidäkään ,mut oon aika loppu tähän rakentamiseen.

Miks ne ei tee miten sä haluat? Vai tuleeko siitä sun mieleinen kans silti vaikka ukon maulla sen tekeeki? Etkö siis halua edes sanoa millasen ite haluat?
Ite oon tapellu aika lahjakkaasti siitä että pitäs olla molempien mielestä mukava ja viihtysä koti. Sain mä tänne jotain mua miellyttävää että viihyn kyllä,mutta aika paska fiilis jäi... ja pihan teossa vaan jatkuu..

Ootko ollu lapsen kans paljon raksalla,vai kieltääkö se mies senki? Vai tykkäätkö olla ees?

ite oisin halunnu,ja olinki jonku verran,mutta isolla porukalla se oli joskus kova homma lähtiä. Ja kjonku piti tehä kuitenki ruuat ja pestä pyykit ym. Ja ukko ei kyllä varmaan avittanu siinä että ois ollu helpompi lähtä porukalla raksalle ja aina vaan pahalla päällä ku mentiin.. Ja mua nii tympäsee vieläki... omia kakaroita,yhessäne on tehtykki. Mun mielestä se ois voinu olla tyytyväinen ku vihtin koko porukalla lähtä ja tulla kaveriksi hommiin...

Miks ne ei tee miten sä haluat? Vai tuleeko siitä sun mieleinen kans silti vaikka ukon maulla sen tekeeki? Etkö siis halua edes sanoa millasen ite haluat?
Ite oon tapellu aika lahjakkaasti siitä että pitäs olla molempien mielestä mukava ja viihtysä koti. Sain mä tänne jotain mua miellyttävää että viihyn kyllä,mutta aika paska fiilis jäi... ja pihan teossa vaan jatkuu..

Ootko ollu lapsen kans paljon raksalla,vai kieltääkö se mies senki? Vai tykkäätkö olla ees?

ite oisin halunnu,ja olinki jonku verran,mutta isolla porukalla se oli joskus kova homma lähtiä. Ja kjonku piti tehä kuitenki ruuat ja pestä pyykit ym. Ja ukko ei kyllä varmaan avittanu siinä että ois ollu helpompi lähtä porukalla raksalle ja aina vaan pahalla päällä ku mentiin.. Ja mua nii tympäsee vieläki... omia kakaroita,yhessäne on tehtykki. Mun mielestä se ois voinu olla tyytyväinen ku vihtin koko porukalla lähtä ja tulla kaveriksi hommiin...

siis tottahan yhdessä on suunniteltu ja valittu materiaaleja jnejne, mut ei seil viel oo sellasta hommaa mis voisin auttaa (paitsi se siivoilu).
oon mä lapsen kaa jonku verran raksalla, mut kauheen hankala siel on olla ku naulasia lautoja joka puolella yms raksasälää mis toi 3v rypee naamallaan ku ei oo hetkeekää paikallaan.
oon siel ollu tyylii miehelle nauloja ojentelemassa...
mä lähden sieltä yleensä pojan kaa seiskalta pois et ehditää syödä iltapalat ja tekee iltapesut ja sit laitan pojan kasiks nukkumaan ja alan siivoilee ja pyykkään.
mut tympäsee ihan helvetin huolella!!!
että
:hug: :hug: :hug: kohtalotoverille!!!

siis tottahan yhdessä on suunniteltu ja valittu materiaaleja jnejne, mut ei seil viel oo sellasta hommaa mis voisin auttaa (paitsi se siivoilu).
oon mä lapsen kaa jonku verran raksalla, mut kauheen hankala siel on olla ku naulasia lautoja joka puolella yms raksasälää mis toi 3v rypee naamallaan ku ei oo hetkeekää paikallaan.
oon siel ollu tyylii miehelle nauloja ojentelemassa...
mä lähden sieltä yleensä pojan kaa seiskalta pois et ehditää syödä iltapalat ja tekee iltapesut ja sit laitan pojan kasiks nukkumaan ja alan siivoilee ja pyykkään.
mut tympäsee ihan helvetin huolella!!!
että
:hug: :hug: :hug: kohtalotoverille!!!

Kiitän! Juu,se on aika hurjaa joskus nuitten oienten kans,mutta ihmeen vähän sattunu kyllä. Ja varsinki pojat kyllä nauttii tosissaan ku saavat tehä raksahommia!
Mä ite oisin halunnu tehä aina mahoiisimman paljon,ja kyllä mä kävinki maalaamassa,siivoamassa,kantamassa ja kuskaamassa,mutta se ärsyttää eniten se asenne.
Ja kun mun mies ei puhu...ei sitte millään. Meillon muutenki ollu ongelmia ja tuntuu että jokui pihanteon vaikeus paisuu ylisuureksi,ku ei voida puhua. ja sit tulee niin paljon väärinkäsityksiä.

Onko teijän talo missä vaiheessa? Onko se joku pakettitalo? Iso?

Kiitän! Juu,se on aika hurjaa joskus nuitten oienten kans,mutta ihmeen vähän sattunu kyllä. Ja varsinki pojat kyllä nauttii tosissaan ku saavat tehä raksahommia!
Mä ite oisin halunnu tehä aina mahoiisimman paljon,ja kyllä mä kävinki maalaamassa,siivoamassa,kantamassa ja kuskaamassa,mutta se ärsyttää eniten se asenne.
Ja kun mun mies ei puhu...ei sitte millään. Meillon muutenki ollu ongelmia ja tuntuu että jokui pihanteon vaikeus paisuu ylisuureksi,ku ei voida puhua. ja sit tulee niin paljon väärinkäsityksiä.

Onko teijän talo missä vaiheessa? Onko se joku pakettitalo? Iso?

meil on pitkästä tavarasta talo, mies itse tekee kaiken. siis kaiken minkä pystyy, ei siis mitää sähköjä ja lvi-juttuja :D
meillä tää rakentaminen on muuttanut miestä niin paljon, mä en enää tunnista sitä siks samaks ihmiseks jonka kanssa elin ennen rakentamista.
tottakai vaatii veronsa et töiden päälle rakentaa omaa yömyöhään päivästä toiseen, mut se ei tajua et mä oon täs samassa veneessä ja voisin auttaa paljon enemmänkin jne. oon koittanu ehdottaa et sillontällön olsi YKSI raksavapaa ilta, mut ei siit mitää tuu ku aina sinne on mentävä tai tulee niin huono omatunto ja sit se on kiukkunen ku mikä.
oon ottanu ekaks etapiks sen ku päästää muuttaan. sit menee varmaa vuosi siihen "pieneen laittamiseen" eli listoihin yms ja sit alkaa se pihan väsääminen, en tiedä onko mulla enää sillon hiuksia päässä, järjestä puhumattakaan.
tän piti olla meidän yhteinen projekti ja nyt mies on tehnyt tästä "salakavalasti" oman projektinsa jonka kanssa tuskailee ja painii tajuamatta et mäkin olen tässä.
en osaa selittää, rankkaa on ja parisuhde retuperällä.

Yhteistyössä