AAAARRGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla nyt just kans sellanen fiilis että olispa joku kaveri tässä mun kanssa kaljaa ottamassa. Ukko nukkuu, lapset nukkuu, kissatki prkle nukkuu. Mä välillä niin kadun kun muutettiin keväällä pois meidän ihanasta "rivari-yhteisöstä", siellä oli niin kaikki kaverit ja aina seuraa kun siltä tuntui...

Mahtava ku joku sanoo tuon mitä mä aina yritän.. "Tän piti olla meijän yhteinen juttu,mut mies on tehny salakavalasti oman ,eikä tajua et MÄ OLEN TÄSSÄ KANS" Ihan oikiasti,tiiän tasan mitä tarkotat.
Siis toki se on miehelle rankkaa,mut miks ei kelpaa mun apu..miks ei voi yhessä suunnitella ja tehdä. Ja jos joku ei onnistu sillai ku on aijottu,MIKSI sitä ei voi sanoo sillon,vaan tehä vaan,sit mä huomaan se myöhemmin ja mua tympäsee,sit tää toinen suuttuu ku mä arvostelen ja sit mökötetään....
Ja on se rankkaa meillekki,vaikkei ollakkaa vasara kädessä... mulle se oli henkisesti enemmän rankkaa mitä fyysisesti.

Mä en käy töissä,mut mullon sit isompi porukka hoidettavana.

Ja meillä muuten tehtiin kans ihan ite,puutkin kaadettiin ja sahautettiin. :) Taitaa olla harvinaisempaanykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
Mahtava ku joku sanoo tuon mitä mä aina yritän.. "Tän piti olla meijän yhteinen juttu,mut mies on tehny salakavalasti oman ,eikä tajua et MÄ OLEN TÄSSÄ KANS" Ihan oikiasti,tiiän tasan mitä tarkotat.
Siis toki se on miehelle rankkaa,mut miks ei kelpaa mun apu..miks ei voi yhessä suunnitella ja tehdä. Ja jos joku ei onnistu sillai ku on aijottu,MIKSI sitä ei voi sanoo sillon,vaan tehä vaan,sit mä huomaan se myöhemmin ja mua tympäsee,sit tää toinen suuttuu ku mä arvostelen ja sit mökötetään....
Ja on se rankkaa meillekki,vaikkei ollakkaa vasara kädessä... mulle se oli henkisesti enemmän rankkaa mitä fyysisesti.

Ja meillä muuten tehtiin kans ihan ite,puutkin kaadettiin ja sahautettiin. :) Taitaa olla harvinaisempaanykyään.

huoh, en ole yksin :) huojentava tieto :D
hirmusti tsemppiä teille sinne pihahommiin!!!!
sisulla ja perkeleellä, eiks jeh kun on tähänkin asti päästy? :hug:

Huh, ei kai nyt kukaan terapiaa tarvi jos nyt on vähän "tempperamenttinen" tai ehkä tarkoitan enemmen tunteilla elävä ihminen... tai siis kirjoittaa intohimoisemmin asioista kuin toiset.. (höh, tajuukste mitä tarkoitan )

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Ääh...Joo,kaisse on vaan pakko! Vaikka just äsken sanoin että TEE PIHAS SITTE KU EI VOIDA TEHÄ SEMMOSTA ETTÄ MOLEMMAT TYKKÄÄ!! :)

Mä ku oon sitte vielä semmone,että en juuri sipisemällä puhele ku mulla menee hermot. Ja ukko menee entistä enemmän lukkoon.

Ny se ottaa nuo isommat tuonne pihalle kyllä mukaan,mutta en mä silti pääse joka välissä tuonne tekeen sen kans,ja en mä edes halua sillai et MÄ VAAN määrään miten tehän. Ku haluan että tehään kompromisseja ja saahaan molemmat tyytyväiseksi. mutta miten onituu ku toinen on tuppisuu. Ja mä oon kyllä aika tarkka,et sitteku tehään,tehään kerralla kunnolla ja siististi.
Meillä käy viel mun isä sekottamassa tätä pakkaa: kiitollinen olen avusta ja työstä.. mutta,tää on meijän piha ja meijän maun mukaan pitäs tehä. Sit ku mä olen tarkempi ja taas ukko ei,ja se ei halua/uskalla sanoo mun isälle kaikesta sit menee ihan persiilleen mun suunnitelmat.
Ja kun isä on monesti ni halveksiva naisia kohtaan,ja mä loukkaannun sit omalle ukolle ku se myötäilee vaan mun isää.

AARG..on vaikiaa on! KUkaan ei ota varmaan mitään tolkkua mun sekavasta sepustuksesta,muttei se mitään. Saimpahan savuta täälä ainakin teille vähä aikaa!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Ääh...Joo,kaisse on vaan pakko! Vaikka just äsken sanoin että TEE PIHAS SITTE KU EI VOIDA TEHÄ SEMMOSTA ETTÄ MOLEMMAT TYKKÄÄ!! :)

Mä ku oon sitte vielä semmone,että en juuri sipisemällä puhele ku mulla menee hermot. Ja ukko menee entistä enemmän lukkoon.

Ny se ottaa nuo isommat tuonne pihalle kyllä mukaan,mutta en mä silti pääse joka välissä tuonne tekeen sen kans,ja en mä edes halua sillai et MÄ VAAN määrään miten tehän. Ku haluan että tehään kompromisseja ja saahaan molemmat tyytyväiseksi. mutta miten onituu ku toinen on tuppisuu. Ja mä oon kyllä aika tarkka,et sitteku tehään,tehään kerralla kunnolla ja siististi.
Meillä käy viel mun isä sekottamassa tätä pakkaa: kiitollinen olen avusta ja työstä.. mutta,tää on meijän piha ja meijän maun mukaan pitäs tehä. Sit ku mä olen tarkempi ja taas ukko ei,ja se ei halua/uskalla sanoo mun isälle kaikesta sit menee ihan persiilleen mun suunnitelmat.
Ja kun isä on monesti ni halveksiva naisia kohtaan,ja mä loukkaannun sit omalle ukolle ku se myötäilee vaan mun isää.

AARG..on vaikiaa on! KUkaan ei ota varmaan mitään tolkkua mun sekavasta sepustuksesta,muttei se mitään. Saimpahan savuta täälä ainakin teille vähä aikaa!! :)

ei juma, ihanku meillä ukkoo ja isää myöten :D paitsi ei mun isä naisia halveksi.. :D

[
ei juma, ihanku meillä ukkoo ja isää myöten :D paitsi ei mun isä naisia halveksi.. :D [/quote]

Nii no... ei munkaa suoranaisesti halveksi... mutta...en mä osaa selittää.
Siis sellanen asenne että,kun meen jotain pihasta sanomaan ni heti tulee ni alentavasti että "voi kuule,kun eihän se piha kerralla tulee valmiiksi,joutuu sitä varmaan monesti vielä paikkaileen" Siis tämmösi,vaikka mun ukon kans olis jus puhumassa samasta asiasta,mithin mä kommentoin jotain,tai sanon oman mielipiteeni MUN OMASTA PIHASTA. Het pistää matalaksi...
Mutta eniten mua korpee siinä se oma ukko... kun se tietää sen asenteen mua kohtaan. MIKSEI se siinä näytä että pitää mua tasa-arvosena. miksei se sen kuullen vastaa ja puhumulle...On vaa hiljaa ja hymisee.
Mä otan sitte nokkiini,ku mun mielestä se halveeraa samoten mua,vaikkei mitää sanoskaa,ku ei vastaa itekkää eikä näytä omaa kantaa isän eessä. Mullon muutenki ni huono itsetunto... nuo on mulle vaikeit!

Yhteistyössä