AAAARRGGHH!!! Hermo menee naapurin akkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"BitchAl" Agressiivsesti! Kyllä kai sitä vähemmästäkin muuttuu agressiiviseksi kun olet tullut töistä 22 kotiin ja pääset nukkumaan 23 ja joku saakelin idiootti naapuri paiskaa aamulla oven kiinni huvikseen vaan ja kun yörauha on jo loppunut,niin ihan siitä syystä kun oven "saa" paiskata kiinni.
Teinit paiskoo ovia,ei enää aikuiset..
Herääpä sitten 06:30 siihen ja valvo samoilla silmillä taas iltauvuoro 22 asti.. Olen joo agressiivinen enkä kehoittas tuota naapuri p*rsereikää kokeilemaan mua. On sekin kun akalla ei oo pokkaa häiritä mun miestä,sen jäädessä nukkumaan, ei paisko ovia,eikä auo päätään tupakoinnista. Mutta heti kun mä muutin tänne niin johan alko..Se on sitäpaitsi lesbokin kaiken lisäks..
Vähä pitäs sen miestä saada niin pääsis paineet pihalle...tai tässä tapauksessa naista..

mä en tee vuorotyötä, mutta valvon joka ilta 23-24 ja heräilen siinä kuuden maissa, samoilla silmillä sitten iltaan asti.

ja olen siis joskus tehnyt vuorotyötä ja rytmini on ollut suhta samanlainen, eli 23-24nukkuun ja ylös joko 05.00 tai 06.00

etkö saa nukuttua sitten enään jos heräät kolahdukseen?
oletko ajatellut tulppien käyttöä?
itse en todella väsyneenä kyllä kolahduksiin herää.

"BitchAl" Agressiivsesti! Kyllä kai sitä vähemmästäkin muuttuu agressiiviseksi kun olet tullut töistä 22 kotiin ja pääset nukkumaan 23 ja joku saakelin idiootti naapuri paiskaa aamulla oven kiinni huvikseen vaan ja kun yörauha on jo loppunut,niin ihan siitä syystä kun oven "saa" paiskata kiinni.

No lol...jos kello 23 pääset nukkumaan niin onko naapurin AAMULLA tapahtuva oven paiskominen noin iso asia?

Toiset paiskoo ovia. Se joskus ärsyttää. Mutta kyllä elämässä saa kaikki asiat ihan helkutin hienosti olla, jos joku naapurin oven paiskaus saa ihmisen noin tolaltaan. Ei sitten mitään oikeaa murhetta olisi?!

Nuku perkule uudelleen klo 6:30 jälkeen, kun olet oven pamaukseen havahtunut ja sitä ennen 7-7½ h jo rauhassa nukkunut.

Mä olen töissä 12-21:30 tai 06:00-14:30 ja jos olen ollut ensin tuon iltavuoron ja hetiperään aamun,niin ihan kiva ois rauhassa nukkua tai olla vaan tuolloin iltapäivällä kun tulen kotiin. Tai jos vaikka olen 12-21:30 töissä ja samanlainen vuoro seuraavana päivänä,olisi kiva nukkua aamulla ainakin 9 tai 10 kun pitkä iltavuoro taas edessä. Että näin. Mulla siis työvuorot vaihtelee,joten aika väsyksissä meinaa olla vuorojen välillä.

Mä kyl ymmärrän TT:tä. Jos asiat tosiaan noin kun on, vaikka kai sitä pahempaakin vois olla. Mein talossa on hiukan toisenlainen ongelma, johon tosin ei voi puuttua mitenkään, mutta mua se haittaa ihan hirveesti.

Tässä talossa asuu tommonen nainen, joka kyllä kieltämättä on kai hyvännäkönen. Mutta korostaa sitä vielä erittäin niukalla pukeutumisella kun säät vaan hiukankin sallii (ei sentäs nyt). Ja satun tietämään, että ainakin kolmen varatun kanssa menny sänkyyn varmaan paljon useemmankin. Eli metsästää varattuja keinoja kaihtamatta. Mutta tolle ei voi vaan mitään mutta omaa ukkoa pitää kyllä kytätä, kyllä ne ton muijan lirkuttelut on nähty.
Siis kauheeta! Ilmoittaisin kyllä isännöitsijälle! Kyllä tollaselle pitää häätö hommata! Ja kun sun mieheskin on kerran niin edesvastuuton, että kun vieras nainen vähän säärtä vilauttaa niin lankeaa, niin kyllä todella kannattaa tollasista hutsuista hankkiutua eroon! Mua niin suututtaa tollaset biatchit jotka pilaa toisten elämän

Mut jos se naapurin akka on iltaopettaja niin mihin se lähtee aamulla 6.30? Töihin? sillon se ei ainakaan edes ehdi sun elämään paljon vaikuttamaan jos lähtee aamulla ja tulee vasta illalla kun opetukset loppuu..

Ja tohon paiskaukseen HERÄÄ ja alkaa v*tuttaa jonkin verran niin eipä siinä enää paljo nukuta,niinku tänäkin aamuna. En mä herää siihen jos mies lähtee töihin,mutta sitten kyllä kun tämä akka paiskaa vaikka jo 06:05 ovensa kiinni haettuaan lehtensä..Mies osaa laittaa oven kyllä kiinni ihan kahvasta painamalla..

Se hakee lehtensä joka aamu ja paiskaa siis ovensa kiinni. Kunnes taas poistuu asunnosta,paiskaa oven kiinni ja sama taas kun tulee kotiinsa.
Enkä todellakaan hanki tulppia,tuo akka lähtee paiskomasta ennenku mä tulpat hommaan. Saamari että tuommonen prkl saa elää niinku haluu ja ne jotka kokee asian häiritsevänä,ovat niin syvältä. Tässä kun en pelkästään mä ole se jota ärsyttää vaan tuon akan toinenkin naapuri,joka jo vuosia sitten soitti akan vuokraisännälle!

Tässä kuule hiiltyy just siks kun sen pitää KOKOAJAN PAISKOO SITÄ OVEE!!!!!!
Ei lopu koskaan,ei ikinä ole laittanu oveesa kiinni niinku normaalit ihmiset!!! Se v*tuttaa että tämä saman paska toistuu joka ikinen aamu!! Onneksi kuitenkin vältyn silloin paiskomiselta kun lähden töihin 05:30,mutta tuo haittaa kun koetan nukkua ennen iltavuoron jälkeen,ennen iltavuoroon lähtöä..

Siis ap ihan tosissaan on sitä mieltä, että kun enkunopettaja paiskoo ovia, se on NARSISTI?
Jotain rajaa näihin keittiöpsykologidiagnoiseihin, pliis!

Mitä pitemmälle ketjua luen, sitä enemmän alkaa vaikuttaa siltä, että röökiä kiskova ja yötöitä paiskiva ap häpeää wt-taustaansa ja kadehtii tätä opettajaa. Veikkaan, että ope on lisäksi ap:ta hoikempi ja paremmannäköinen. ;) Tai sit ap:lla on vaan paha PMS menossa.

No tuo perkele ei tiedä mun kiihkoilusta vielä mitään.. Kannattas melkein nyt rauhottua ettei pahemmaks mene..Vitun oven paiskoja. Mä en mielestäni kamalasti oo kiihkoillu kun vuoden kuunnellu jo. Jos oisin tosi kiihkoilija kävisin joka kerta sanomassa ja oisin alottanu vuosi sitten jo. Ja valittasin siitäkin että illalla pyykkikoneen linkous kuuluu meille,mutta se ei mua häiritse kun se kuuluu vaan veskissä.

Tuo akka on kyllä ruma ku rullaverho ja painaa jotain 100 kiloo. Itse olen koulutukseltani kosmetologi,kaunis ja hoikka body-pumppaaja :) Muussa työssä olen nyt.
Eipä sillä,ihmekös tuo kun akka on lesbo ja sinkku,kun kattoo sen pärstää..Miehiä lähinnä yököttäs..
Ja se on narsisti kun "minä,minä,minä..." "Minä SAAN laittaa oven kiinni niinkuin halua,minä,minä.." Tuota änkytti ovella.. Kaikissa muissa on vika paitsi tässä sivistyneessä lesbossa..

Ammattihan se on tuokin: palstaprovo. Työpäivä alkaa näköjään klo 7.30 aamulla ja jatkuu mihn asti? Mut palkkaus taitaa olla aika surkea :( Mut ilmiselvästi tykkäät työstäs, sehän se on pääasia.

Tuo akka on kyllä ruma ku rullaverho ja painaa jotain 100 kiloo. Itse olen koulutukseltani kosmetologi,kaunis ja hoikka body-pumppaaja :) Muussa työssä olen nyt.
Eipä sillä,ihmekös tuo kun akka on lesbo ja sinkku,kun kattoo sen pärstää..Miehiä lähinnä yököttäs..
Ja se on narsisti kun "minä,minä,minä..." "Minä SAAN laittaa oven kiinni niinkuin halua,minä,minä.." Tuota änkytti ovella.. Kaikissa muissa on vika paitsi tässä sivistyneessä lesbossa..

Aamulääke jäi välistä, vai?

Olen nyt talvilomalla. Enkä ole siivoustyön johdossa. Ja huonot unet johtuu naapurin hullusta akasta ;) Mutta onneksi olen kosmetologi ja tiedän vinkit väsymyksen merkkien poistamiseen

Yhteistyössä