?
.,.,.
Vieras
"BitchAl" Agressiivsesti! Kyllä kai sitä vähemmästäkin muuttuu agressiiviseksi kun olet tullut töistä 22 kotiin ja pääset nukkumaan 23 ja joku saakelin idiootti naapuri paiskaa aamulla oven kiinni huvikseen vaan ja kun yörauha on jo loppunut,niin ihan siitä syystä kun oven "saa" paiskata kiinni.
Teinit paiskoo ovia,ei enää aikuiset..
Herääpä sitten 06:30 siihen ja valvo samoilla silmillä taas iltauvuoro 22 asti.. Olen joo agressiivinen enkä kehoittas tuota naapuri p*rsereikää kokeilemaan mua. On sekin kun akalla ei oo pokkaa häiritä mun miestä,sen jäädessä nukkumaan, ei paisko ovia,eikä auo päätään tupakoinnista. Mutta heti kun mä muutin tänne niin johan alko..Se on sitäpaitsi lesbokin kaiken lisäks..
Vähä pitäs sen miestä saada niin pääsis paineet pihalle...tai tässä tapauksessa naista..
mä en tee vuorotyötä, mutta valvon joka ilta 23-24 ja heräilen siinä kuuden maissa, samoilla silmillä sitten iltaan asti.
ja olen siis joskus tehnyt vuorotyötä ja rytmini on ollut suhta samanlainen, eli 23-24nukkuun ja ylös joko 05.00 tai 06.00
etkö saa nukuttua sitten enään jos heräät kolahdukseen?
oletko ajatellut tulppien käyttöä?
itse en todella väsyneenä kyllä kolahduksiin herää.