AAAARRGGHH!!! Hermo menee naapurin akkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kestän kyllä naapurin oven paiskomiset ym metelit, mutta tupakan käryä en siedä. Oven paiskominen ei sentään olen tappavan myrkyllistä, toisin kuin tupakka!

Se vain lietsoo vetämään enemmän röökiä! :D Ja sitäpaitsi takapihalla saa polttaa vaikka lehtiä,ellei toisin kielletä. Ja hittooko samalla aikaa pitää AINA tulla ulos? Eriasia jos sisällä poltettas,pikkusen helpommin haju liikkuu ilmastoinnin kautta toiseen asuntoon. Akka kyllä laittaa takapihan oven kiinni kuin koiransa kusettaa mutta kun nenään tule haju niin äkkiä sisälle ja PAM!!

Meilläkin tässä yläkerrassa pestään pyykkiä klo 23.00 aikaan ja sen jälkeenkin vielä kone linkoaa (omistussannossa asutaan) mutta eipä ole tullut mieleen alkaa valittamaan vaikka lapsiperhe ollaankin. Itse en ole niin kiihko valittamaan vaikka talon säännöissähän se on väärin tuohon aikaan.

Itse valitan kyllä koska siihen oikeus. Valitan vaikka jos jätski-tikku on puolikas pituus suunnassa tai lauantai-pussista puuttuu tarra..jne..Minulla on oikeus reklamoida kaikesta mikä poikkeaa normaalista;)

Minäkin ymmärrän, meillä kun asuu seinänaapurina kanssa ovien paiskoja. On muuten tosi vittumaisen kuuloista, kun joku vetää oven kiinni niin ettei paina kahvaa alas. Huomautinkin naapurille että kahvassa on hieno toiminto, kun sen painaa alas niin se ei kuulu naapuriin :) Nämä vaan tuntuvat jatkavan paukkamista vielä kun hiljaisuus on alkanut.

Itse valitan kyllä koska siihen oikeus. Valitan vaikka jos jätski-tikku on puolikas pituus suunnassa tai lauantai-pussista puuttuu tarra..jne..Minulla on oikeus reklamoida kaikesta mikä poikkeaa normaalista;)

ihanaa, meistä tulis hyvät kaverit! Tiedän, että monet varmaan kommentoi sulle että hanki elämä tai on sulla ongelmat tms... mutta mä ainakin ajattelen noin että jos en jostain asiasta -minkä näen että eihän tämän näin pitäis menä- valita, niin eihän siihen koskaan tule mitään muutosta. Onko parempi vain elää niellen kiukkua ja antaa toisten elää kuin pellossa?

Voi ei, semmosta se elämä on. HAnki okt.

Meillä on seinänaapurina puolikuuro mummo, jonka telkkarin äänet kuuluvat meille. Eipä sille mitään voi, itse ollaan rivariin haluttu.

TT antaa itsestään kyllä aika skitson kuva. Miten voi liki tuntematonta ihmistä kohtaan tuntea noin paljon vihaa?

[QUOTE="vieras";23191350]Voi ei, semmosta se elämä on. HAnki okt.

Meillä on seinänaapurina puolikuuro mummo, jonka telkkarin äänet kuuluvat meille. Eipä sille mitään voi, itse ollaan rivariin haluttu.

TT antaa itsestään kyllä aika skitson kuva. Miten voi liki tuntematonta ihmistä kohtaan tuntea noin paljon vihaa?[/QUOTE]

Kateushan tuosta ilmiselvästi paistaa läpi.

Hah! Skitson. Kysy sä sun naapureilta joko ne muuttuneet skitsoiks teidän pitämän metelin takia. Ei saa nukkua aamulla kun naapurin elämä on niin vaikeeta että ovikin on syyllinen johonkin..

Meillä mies myös vuorotyötä tekevä ja ymmärrän että kurjaa jos ei saa nukutuksi mutta sitä se on kun on naapureita.Meillä mies tulee yövuorosta ennen seiskaa kotiin,kasin aikaan menee nukkumaan niin meillä naapuri tehnyt remonttia joulusta asti ja poraus ja hillitön melu alkaa klo.8 ja kestää päivän.Minkäs teet kun järjestyssäännöt oikeuttaa sen tekee sitä remonttiaan siel.Pienet talossa asuvat lapset ottanut huomioon ja on porailematta ja paukuttamatta klo12-14 eli päiväuniajan.Korvatulpat korviin tai muutto korpeen olis paras ratkasu ehkä sullakin.

Ja mulla on sen verran pokkaa puuttua asioihin jotka ei toimi että joku muutos pitää saada. Aivan kuten "<3" kirjoitti,että ellei epäkohdasta huomauta,ei tule koskaan muutostakaan! ;D

No en mä anna kenellekään sitä nautintoa että idioottimaisella ovien paiskomisella kokee saaneensa voiton jos sen takia muka muuttasin. Taistelen loppuun asti,mutta kun lapsia tulee tuo akka lähtee tosta ovia paiskomasta jos vauvaa meinaa ulkona nukuttaa.Piste. Sanokaa vaan ettei se vauvaa haittaa.. Ehkä ei haittaa,mutta mua lapsen äitinä haittaa.

No en mä anna kenellekään sitä nautintoa että idioottimaisella ovien paiskomisella kokee saaneensa voiton jos sen takia muka muuttasin. Taistelen loppuun asti,mutta kun lapsia tulee tuo akka lähtee tosta ovia paiskomasta jos vauvaa meinaa ulkona nukuttaa.Piste. Sanokaa vaan ettei se vauvaa haittaa.. Ehkä ei haittaa,mutta mua lapsen äitinä haittaa.

Sähän oot provo. Ja jos et ole niin tuskin se naapuri koko päivää sitä ovea siinä paiskoo. Jos ovi pamahtaa kerran päivässä klo 6.30 niin mitä sitten? Tuskin sun vauva silloin pihalla nukkuu.

Osaatko lukea? Paiskoo AINA kun siinä kulkee,sisään tai ulos. Sama sitten tuolla takapihalla ja varaston ovikin taitaa haitata tämän ihmisen elämää. Sen sata kertaa päivässä kolaa ovensa edustan ja PAISKAA varaston oven kiinni. Meillä siis taloyhtiössä kaikilla oma kylmä varasto ulko-oven vieressä.

Osaatko lukea? Paiskoo AINA kun siinä kulkee,sisään tai ulos. Sama sitten tuolla takapihalla ja varaston ovikin taitaa haitata tämän ihmisen elämää. Sen sata kertaa päivässä kolaa ovensa edustan ja PAISKAA varaston oven kiinni. Meillä siis taloyhtiössä kaikilla oma kylmä varasto ulko-oven vieressä.
Eikö se olekaan opettaja vai miten ehtii vielä työn lisäksi sata kertaa päivässä kolata pihan? Liioitteletkohan sä nyt vähän =D

Mä kyl ymmärrän TT:tä. Jos asiat tosiaan noin kun on, vaikka kai sitä pahempaakin vois olla. Mein talossa on hiukan toisenlainen ongelma, johon tosin ei voi puuttua mitenkään, mutta mua se haittaa ihan hirveesti.

Tässä talossa asuu tommonen nainen, joka kyllä kieltämättä on kai hyvännäkönen. Mutta korostaa sitä vielä erittäin niukalla pukeutumisella kun säät vaan hiukankin sallii (ei sentäs nyt). Ja satun tietämään, että ainakin kolmen varatun kanssa menny sänkyyn varmaan paljon useemmankin. Eli metsästää varattuja keinoja kaihtamatta. Mutta tolle ei voi vaan mitään mutta omaa ukkoa pitää kyllä kytätä, kyllä ne ton muijan lirkuttelut on nähty.

[QUOTE="vieras";23191661]Mä mietin tota sun nukkumista että ihan normaali pituiset unet sä kerkeät nukkumaan tuossa ajassa.[/QUOTE]

Mulla ihan normi päivätyö ja iltaisin nukkumassa 21-21.30 ja herään 4.30.

Yhteistyössä