V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23191120:Taidat olla itse röökaava wt-häirikkö sivistyneelle, akateemisella naapurillesi.
Minäkin paiskoisin ovea jos naapurin röökin hajut tulis sisään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23191120:Taidat olla itse röökaava wt-häirikkö sivistyneelle, akateemisella naapurillesi.
Liekkö jo keuhkosyövän saanu.mulla ei ainakaan ole..
Itse valitan kyllä koska siihen oikeus. Valitan vaikka jos jätski-tikku on puolikas pituus suunnassa tai lauantai-pussista puuttuu tarra..jne..Minulla on oikeus reklamoida kaikesta mikä poikkeaa normaalista![]()
No en mä anna kenellekään sitä nautintoa että idioottimaisella ovien paiskomisella kokee saaneensa voiton jos sen takia muka muuttasin. Taistelen loppuun asti,mutta kun lapsia tulee tuo akka lähtee tosta ovia paiskomasta jos vauvaa meinaa ulkona nukuttaa.Piste. Sanokaa vaan ettei se vauvaa haittaa.. Ehkä ei haittaa,mutta mua lapsen äitinä haittaa.
Eikö se olekaan opettaja vai miten ehtii vielä työn lisäksi sata kertaa päivässä kolata pihan? Liioitteletkohan sä nyt vähän =DOsaatko lukea? Paiskoo AINA kun siinä kulkee,sisään tai ulos. Sama sitten tuolla takapihalla ja varaston ovikin taitaa haitata tämän ihmisen elämää. Sen sata kertaa päivässä kolaa ovensa edustan ja PAISKAA varaston oven kiinni. Meillä siis taloyhtiössä kaikilla oma kylmä varasto ulko-oven vieressä.