V
vihainen
Vieras
tolle 3v:lle kun se kakkaa housuun. joka s**tanan päivä..............mä en pysty enää antaa sille positiivista palautetta mistään kun olen koko ajan raivona tosta kakkaamisesta. ensin olen raivona silloin kun pesen siltä sen kakan pois. se saattaa kulkea kakka housussa pitkäänkin ennen kuin joku haistaa että kakka haisee. sitte raivo vaan jatkuu kun illalla pistän pesukoneeseen ne kakkaset housut.........
mun tekis mieli ravistella sitä lasta ja huutaa ja rääkyy että mikä v*ttu sua vaivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja juu, huomioi hyvät asiat positiivisella palautteella, elä anna siitä kakkaamisesta huomiota sille, sitä se hakee sillä, mutta kun olen vihainen!vihainen!vihainen! en jaksa kiitellä sitä mistään enää, mulla on sellanen 24/7 tympäännys sitä kohtaan!!!!!!!!!!
mun tekis mieli ravistella sitä lasta ja huutaa ja rääkyy että mikä v*ttu sua vaivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja juu, huomioi hyvät asiat positiivisella palautteella, elä anna siitä kakkaamisesta huomiota sille, sitä se hakee sillä, mutta kun olen vihainen!vihainen!vihainen! en jaksa kiitellä sitä mistään enää, mulla on sellanen 24/7 tympäännys sitä kohtaan!!!!!!!!!!