Aaaaargh, minen kestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie saan ensvuonna kämppään 10-vuotisedun... Ja nyt sit tarttis päättää että mitä haluan...
Mie oon tahtonu uudet tapetit tähän kämppään jo ikuisuuden... Mutta kun vaihtoehtona olis myös parvekelasit... Miks valinnasta pitää tehä niin vaikeeta :kieh: Muitakin vaihtoehtoja olis, mutta nuo kaksi mie nyt otan vaan mietintään kuitenkin...
Jos mie oisin saanu sillon sen 5-vuotisedun niin sit ei tarttis ehkä miettiä, koska sillon varmaan olisin ottanu ne uudet tapetit, mutta kun tuo etu tuli voimaan vasta sillon kun olin asunu jo 6 vuotta niin en saanu sitä :kieh:

[QUOTE="Kristiina";22406546]Parvekelasit ottaisin ehdottomasti, eikö niitä tapetteja voi sitten itsekseen uusia vai onko siihen jotain sääntöjä?[/QUOTE]

Kyl mie varmaan saisin ne itekseni uusia, mutta kun en haluais maksaa siitä yhtään ylimäärästä... Ahistaa kun missasin sen 5-vuotisedun :kieh:

Kai miun tarttee olla järkevä ja otta ne parvekelasit ja kysyä sitten saanko tapetit kaupanpäälle :D
Vähän vaan harmittaa kun oon oikeesti oottanu monta vuotta hetkee että saan uudet tapetit valmiiks laitettuna...

Jahas, ei tarttekaan ilmeisesti miettiä... Tähän taloon kun on jossain vaiheessa tulossa julkisivuremppa niin parvekelaseja ei saa, koska ne laitetaan sitten koko taloon kuulema.
Niin ja tapettejakaan en saa, vaan VVO suosii nykyään maaleja.. Mutta se nyt ei sillain haittaa, maalit otat mielellään :)

Yhteistyössä