AAAAARGGHH!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Siis mulla alkaa oikeesti palaa nyt pälli!Mä kerroin täälä jo aikasemmin meidän bilettävistä yläkerran naapureista jotka kiipee meidän parvekkeen kautta yläkertaan..Siis alunperin mua ei se jumputus haitannut,ajattelin vaan et siihen asti ok,kun tyttö ei herää uniltaan.Mut sit näin kun känniset jätkät kiipee meidän parvekkeen kaiteelle ja siitä yläkertaan! \|O Ja kyseessä ei todella ollut se et avaimet ois jääny,vaan porukka biletti yläkerras,osa tupakalla parvekkeella ja nää pässit kiipes sinne,ihan vaan tyyliin "ollaan vähä viileitä" :headwall: Tää tapahtui sinä iltana kax kertaa ja tokalla kerralla mä huusin parvekkeen ovelta et saa käyttää rappuakin s.aatana!Ja mua suututti niin et päätin soittaa heti maanantaina firmaan jonka kämppiä nää on.Siis mä en todellakaan hyväksy tommosta,eikä mun tarvi.Meillä seisoo parvekkeella tytön rattaatmparvekekalusto ym.enkä halua yhtään ylimäärästä lähellekään sitä.Toiseks,mun mies on töis kaikki v-loput ja keskiviikot ja mä tääl yksin katon sitä touhua meidän tytön nukkuessa. No,mä soitin sinne firmaan,mut kuulema se nainen joka hoitaa niitä asioita palaa vasta torstaina.Kerroin kuitenkin puhelimessa millaisesta asiasta on kyse,selvitin naapureiden sukunimet,annoin omani ja puhelinnumeroni,nainen lupasi laittaa asian eteenpäin.Mulle kukaan ei ilmottanut mitään,sama meno jatkui seuraavana v-loppuna,taas maanantaina mä yritän tavoittaa sitä naista joka hoitaa niitä asioita,hän ei ole paikalla vaan palaa seuraavana päivänä.No,seuraavana päivänä mä menen taas toimistolle,mut hän on lähtenyt jo kotiin.Menen sit toisen työntekijän puheille.Kerron hänelle kaiken,kuinka tää porukka bilettää lähes joka ilta ja nyt kahtena v-loppuna oon huomannut kuinka ne kiipeää meidän parvekkeen kautta sinne jne..Mä selostin sille naiselle kaiken,se istu vaan koneellaan ja näpytti jotain,vilkasematta muhun päin kertaakaan,edes hymähtämättä.Lopulta mä sanoin pontevasti:-Mä vaadin että tälle asialle tehdään jotain!Sit se nainen rykäisi ja käänty muhun päin:-anteeks mitä sä sanoit? :o :headwall: Mä kerroin tän jutun uusiks,sit tää nainen lupas laittaa sähköpostia sille naiselle joka näitä hoitaa ja kun jostain syystä mä en luottanu siihen naiseen enää p.askan vertaa,pyysin että se jättää loppuun vielä soittopyynnön mulle ja annoin taas numeroni heille.Tästä on nyt 4työpäivää kulunut,eikä se nainen soita.Mitä hemmettiä mä teen?Eikö niitä oikeesti kiinosta p.askan vertaa,perheelliset ei saa elää rauhassa perheasunnoissa kun tärkeintä on et opiskelijat(tai tuskin opiskelee,mut anyway)saa bilettää vaik jokasena iltana viikossa!?!Ärh,tass mä kiehun!Mut mitä mä teen?Alkaanko mä soittaan kyttiä sinne jatkuvasti?Silläkö sen saa loppumaan? :headwall:

No jopas :o Mä varmaan voitelisin seuraavana viikonloppuna parvekkeeni kaiteen kakkavaipalla tai jollain vastaavalla ja katsoisin, vieläkö sen jälkeen tulevat :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:08 Keittiönoita kirjoitti:
No jopas :o Mä varmaan voitelisin seuraavana viikonloppuna parvekkeeni kaiteen kakkavaipalla tai jollain vastaavalla ja katsoisin, vieläkö sen jälkeen tulevat :/

:D Muuten hyvä idea,mut sitä ei ois kiva jynssätä sit pois.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:10 MaRLaSingeR kirjoitti:
Soita poliisit sinne.. Toi on tuttua puuhaa ja ihan oikeudessa olen saanut käydä ihanien ex naapureideni takia :whistle:

No niin mä taidanki tehä,nytki ne dokailee siel,mut musa kuuluu vaan parvekkeelle ku siel käyn tupakal,ni en viitti sen takia..Mut heti ku nään yhenki pöljän kiipeemäs tai kun musa on vähänki kovemmalla niin soitan.Eikö sillon ku kytät tulee paikalle ni pitäs tulla heti varotus heille?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:10 Pikku Mii kirjoitti:
\

mä suosittelen piikkilankaa ja lasinkappaleita , tietenki pitää olla varotus lappu ettei tahallisesta vahingon tuttamisesta syytetä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:13 päätön ratsumies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:10 Pikku Mii kirjoitti:
\

mä suosittelen piikkilankaa ja lasinkappaleita , tietenki pitää olla varotus lappu ettei tahallisesta vahingon tuttamisesta syytetä :laugh:

Kiitos,kaikki ideat otetaan vastaan! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:12 Pikku Mii kirjoitti:
\
Soita poliisit sinne.. Toi on tuttua puuhaa ja ihan oikeudessa olen saanut käydä ihanien ex naapureideni takia :whistle:

No niin mä taidanki tehä,nytki ne dokailee siel,mut musa kuuluu vaan parvekkeelle ku siel käyn tupakal,ni en viitti sen takia..Mut heti ku nään yhenki pöljän kiipeemäs tai kun musa on vähänki kovemmalla niin soitan.Eikö sillon ku kytät tulee paikalle ni pitäs tulla heti varotus heille?

Ei ne poliisit sitä kirjallista varoitusta tee.. Riippuu taloyhtiöstä. Isännöitsijä antaa yleensä varoitukset, tai sittten yhtiö jossa asutte. Kyllä toi kiipeily on ihan pätevä syy, ja musiikin soittaminen hiljaisuuden jälkeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:16 MaRLaSingeR kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:12 Pikku Mii kirjoitti:
\

Ei ne poliisit sitä kirjallista varoitusta tee.. Riippuu taloyhtiöstä. Isännöitsijä antaa yleensä varoitukset, tai sittten yhtiö jossa asutte. Kyllä toi kiipeily on ihan pätevä syy, ja musiikin soittaminen hiljaisuuden jälkeen.

Juuh no soitampa kytät kuitenki heti seuraavasta kerrasta.Ja sinne yhtiöön jos sieltä ei soiteta parin päivän kuluessa. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:17 marraskuu0104 pikana kirjoitti:
Mä laittaisin siihen kaiteeseen jotain saippuaa yms,niin siitähän sot ois kiva kiipeillä.. :whistle: jos siis ei oo kovin pitkä matka alas... :D

Onko kuivanut saippua enää liukas? olisiko ainetta, jonka haju jäisi käsiin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:18 Leija kirjoitti:
\
Mä laittaisin siihen kaiteeseen jotain saippuaa yms,niin siitähän sot ois kiva kiipeillä.. :whistle: jos siis ei oo kovin pitkä matka alas... :D

no vaihteisto öljy haisee , ihan kissan kus...e :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:15 Pikku Mii kirjoitti:
Hih,joo tuo se tänne pitämään jöötä! =)
Se on ihan hellunen ja tyytyväisenä se näyttää tältä
hilla2_iso.jpg

Mutta jos se on vihainen, niin sitten siitä tulee vähän häijyn näköinen. Ja se ei tykkää siitä, että parvekkeille kiivetään =)

\

Tuokin on ihan varteen otettava vaihtoehto.. :D Ei oo pitkä matka alaskaan,muutama metri.. =)

Ja suosittelen hoitaa ihan virallisia tahoja pitkin noi naapureiden kanssa välien selvittelyt. Itse tuli kerran mentyä "ei niin virallisesti" kertomaan yläkertaan kun on "hermot vähän palasina."
Sieltä lensi tupakin tumppeja lastenvaunuihin ja räittiin kaiteet..
Näin jälkeenpäin olen katunut pienoista aggressiivisuuttani. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:18 Leija kirjoitti:
\

jos sitä kunnolla siihen laittaa,niin varmasti on..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:20 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:15 Pikku Mii kirjoitti:
Hih,joo tuo se tänne pitämään jöötä! =)
Se on ihan hellunen ja tyytyväisenä se näyttää tältä
hilla2_iso.jpg

Mutta jos se on vihainen, niin sitten siitä tulee vähän häijyn näköinen. Ja se ei tykkää siitä, että parvekkeille kiivetään =)

Uijui!Tulkaapa ens viikonloppuna kyläilemään! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:20 Leija kirjoitti:
Jos laitat jonkun ristikon köynnöskasveja varten, pystyvätkö yläkertalaiset kiipeämään?

Musta tuntuu et ristikko ois sama ku laittas tikapuut heitä varten..Tuskimpa ne välittää hajoaako se.. :whistle:

Yhteistyössä