Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:siellähän se syy lukee.
Strippari ketju lukittiin jotta toisen ketjun tappelu ei siirry sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt:Sun pikkujouluketjukin lähti pois, voi voi, on taas A shadieeyahilla herne nenussa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja nyt:Sun pikkujouluketjukin lähti pois, voi voi, on taas A shadieeyahilla herne nenussa.
itseasiassa se ei ollut edes minun käsialaa.
Katsos täällä on muitakin modeja.
the titityy..mä päden jossakin muualla kuin pikkiriikkisellä palstalla.
Nimittäin semmosessa asiassa kuin IRL.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:siellähän se syy lukee.
Strippari ketju lukittiin jotta toisen ketjun tappelu ei siirry sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:en mä ymmärrä tätä palsta ollenkaan :ashamed: saako edes avata samanlainen ketju? :saint:![]()
Onko se mun syy jos joku tappelee mun kanssa,jos joku on hermopommi tai rasisti se ei ole mun vikaaAlkuperäinen kirjoittaja haloo:eikö kukaan teistä ymmärrä mitä tarkottaa se, ettei saa kirjottaa tahallaan provosoivasti???
vittuako te aina modejen kimppuun hyökkäätte? ja varsinkin a shadieeyahin? haistan rasismia.... *nuuh nuuh*
ja milanna, vaikka ootki masentunu niin mene provosoimaan jonnekki muualle ku tälle palstalle, mee vaikka vauvalle aiheuttaan tappeluita ja tekeen ihme alotuksia....
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Tulee aika saakelin tylsää jos kukaan ei provoa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Onko se mun syy jos joku tappelee mun kanssa,jos joku on hermopommi tai rasisti se ei ole mun vikaaAlkuperäinen kirjoittaja haloo:eikö kukaan teistä ymmärrä mitä tarkottaa se, ettei saa kirjottaa tahallaan provosoivasti???
vittuako te aina modejen kimppuun hyökkäätte? ja varsinkin a shadieeyahin? haistan rasismia.... *nuuh nuuh*
ja milanna, vaikka ootki masentunu niin mene provosoimaan jonnekki muualle ku tälle palstalle, mee vaikka vauvalle aiheuttaan tappeluita ja tekeen ihme alotuksia....
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Tulee aika saakelin tylsää jos kukaan ei provoa. :/
se on eri asia jos provoja on JOSKUS mutta jos joka ainoa aloitus on provokatiivinen niin :headwall:
Mun mielestäni että A shadieeyah on paras mode ja mä tykkän hänestä :heart: ja taas joku kuviteli että mä olen A shadieeyah vastan!!!Huohh!!Ok rauhoitakaa,mut mun pakko mennä sivomaan nyt,ehkä vielä tulen yölläAlkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Onko se mun syy jos joku tappelee mun kanssa,jos joku on hermopommi tai rasisti se ei ole mun vikaaAlkuperäinen kirjoittaja haloo:eikö kukaan teistä ymmärrä mitä tarkottaa se, ettei saa kirjottaa tahallaan provosoivasti???
ei olekaan. mutta oletko koskaan kuullut semmoisesta asiasta että voisit jättää ne kommentit huomioimatta? jos sinä et niihin vastaa niin ei ne henkilöt yksinäänkään tappele. jostain ne aina provosoituu.
tämä on sitä netiketin ja käytöstapojen osaamista milanna. eikä millään pahalla. ja tällä palstalla on nyt aika paljon kaadettu paskaa a shadieeyahin niskaan, täysin turhaan. hänen perhetaustansa on täällä ollut melkosen riepottelun alla joten pakostakin mietin että rasismia on tälläkin palstalla, ja paljon.