A shadieeyah :)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
siellähän se syy lukee.
Strippari ketju lukittiin jotta toisen ketjun tappelu ei siirry sinne.

surkea peruste.... vähä sama ku mulle sano psykologian opettajalukios, että mulle kuulus kymppi psykologiasta, muttei voi antaa ku tulee liian hyvä luokan keskiarvo sitten.... plaah sulle

Alkuperäinen kirjoittaja nyt:
Sun pikkujouluketjukin lähti pois, voi voi, on taas A shadieeyahilla herne nenussa.

itseasiassa se ei ollut edes minun käsialaa.
Katsos täällä on muitakin modeja.

the titityy..mä päden jossakin muualla kuin pikkiriikkisellä palstalla.
Nimittäin semmosessa asiassa kuin IRL.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt:
Sun pikkujouluketjukin lähti pois, voi voi, on taas A shadieeyahilla herne nenussa.

itseasiassa se ei ollut edes minun käsialaa.
Katsos täällä on muitakin modeja.

the titityy..mä päden jossakin muualla kuin pikkiriikkisellä palstalla.
Nimittäin semmosessa asiassa kuin IRL.

Pitäsköhän sun oikeasti lopettaa noi moden hommat. Jos Milanna haluaa provosoida ihmisiä keskustelemaan kanssaan, niin pitää niihin vastata samalla tavalla.

siellähän se syy lukee.
Strippari ketju lukittiin jotta toisen ketjun tappelu ei siirry sinne.

Aika kehnoa, se ei ollut siirtynyt sinne. Vaikka se olisikin ollut mahdollista, ei toista ketjua tulisi "rangaista" toisessa ketjussa tapahtuvasta riitelystä. Kummallista.

eikö kukaan teistä ymmärrä mitä tarkottaa se, ettei saa kirjottaa tahallaan provosoivasti???

vittuako te aina modejen kimppuun hyökkäätte? ja varsinkin a shadieeyahin? haistan rasismia.... *nuuh nuuh*

ja milanna, vaikka ootki masentunu niin mene provosoimaan jonnekki muualle ku tälle palstalle, mee vaikka vauvalle aiheuttaan tappeluita ja tekeen ihme alotuksia....

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
eikö kukaan teistä ymmärrä mitä tarkottaa se, ettei saa kirjottaa tahallaan provosoivasti???

vittuako te aina modejen kimppuun hyökkäätte? ja varsinkin a shadieeyahin? haistan rasismia.... *nuuh nuuh*

ja milanna, vaikka ootki masentunu niin mene provosoimaan jonnekki muualle ku tälle palstalle, mee vaikka vauvalle aiheuttaan tappeluita ja tekeen ihme alotuksia....
Onko se mun syy jos joku tappelee mun kanssa,jos joku on hermopommi tai rasisti se ei ole mun vikaa

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:

Onko se mun syy jos joku tappelee mun kanssa,jos joku on hermopommi tai rasisti se ei ole mun vikaa

ei olekaan. mutta oletko koskaan kuullut semmoisesta asiasta että voisit jättää ne kommentit huomioimatta? jos sinä et niihin vastaa niin ei ne henkilöt yksinäänkään tappele. jostain ne aina provosoituu.

tämä on sitä netiketin ja käytöstapojen osaamista milanna. eikä millään pahalla. ja tällä palstalla on nyt aika paljon kaadettu paskaa a shadieeyahin niskaan, täysin turhaan. hänen perhetaustansa on täällä ollut melkosen riepottelun alla joten pakostakin mietin että rasismia on tälläkin palstalla, ja paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:

ei olekaan. mutta oletko koskaan kuullut semmoisesta asiasta että voisit jättää ne kommentit huomioimatta? jos sinä et niihin vastaa niin ei ne henkilöt yksinäänkään tappele. jostain ne aina provosoituu.

tämä on sitä netiketin ja käytöstapojen osaamista milanna. eikä millään pahalla. ja tällä palstalla on nyt aika paljon kaadettu paskaa a shadieeyahin niskaan, täysin turhaan. hänen perhetaustansa on täällä ollut melkosen riepottelun alla joten pakostakin mietin että rasismia on tälläkin palstalla, ja paljon.
Mun mielestäni että A shadieeyah on paras mode ja mä tykkän hänestä :heart: ja taas joku kuviteli että mä olen A shadieeyah vastan!!!Huohh!!Ok rauhoitakaa,mut mun pakko mennä sivomaan nyt,ehkä vielä tulen yöllä ;) :wave:

Yhteistyössä