HotCai on A shadieeyahin sivupersoona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taita AS olla myös empatiakyvytön ääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taita AS olla myös empatiakyvytön ääliö

Vieras
tai kaveri kumminkin. Heti meni ketju kiinni, kun HoCaihi kajottiin, mutta ap-tä sai tossa yhdesä ketjussa haukkua vapaasti, ilmeisesti hän ei kuulunu palstan sisäpiiriin.
Oon ennenkin huomanu, että A shadieeyah on aika epis mode...

Mua ei jaksa tämä palsta kiinnostaa niin paljon, että huomaisin tuollaisia asioita. Monta kertaa täällä arvuutellaan, että kuka on jonkun toinen nikki, mutta booooooriiiiinnnggggggggg
a040.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
sivupersoona ja kaveri on siis sama asia :D eli kaikki mun kaverit on mun sivupersoonia :D

Ja mulla on monta sivupersoonaa, niin onko ne samalla mun kavereita?? (ja nyt en puhu palstasta, ku täällä mä oon vaan mä)
JEEEE, mä en oo koskaan yksin! *onnesta soikeena* :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
sivupersoona ja kaveri on siis sama asia :D eli kaikki mun kaverit on mun sivupersoonia :D

Ja mulla on monta sivupersoonaa, niin onko ne samalla mun kavereita?? (ja nyt en puhu palstasta, ku täällä mä oon vaan mä)
JEEEE, mä en oo koskaan yksin! *onnesta soikeena* :laugh:

Joo-o, näin se on :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
CotHai laukoo jatkuvasti loukkaavia juttuja täällä, mut eipäs oo bannia paukkunu. Vaik moni muu ois saanu jo moneen kertaan tommosesta käytöksestä!

Moon suorapuheinen persoona, en mä tarkoituksellisesti ketään loukkaa ku harvemmin, jos sua häiritsee niin ei tartte mun eteen vaivautua, kiitos. Bannin puutetta tosin välillä ihmettelen itsekin, kun oikein innostun suoraksi ;)

CotHai laukoo jatkuvasti loukkaavia juttuja täällä, mut eipäs oo bannia paukkunu. Vaik moni muu ois saanu jo moneen kertaan tommosesta käytöksestä!

Moon suorapuheinen persoona, en mä tarkoituksellisesti ketään loukkaa ku harvemmin, jos sua häiritsee niin ei tartte mun eteen vaivautua, kiitos. Bannin puutetta tosin välillä ihmettelen itsekin, kun oikein innostun suoraksi ;)

Napsahtaa se onneks vielä sullekki!

Napsahtaa se onneks vielä sullekki!

Sitä odotellessa :saint: ;)

Yhteistyössä