V
"vieras"
Vieras
Pienempänä pelkäsi pottaa, nyt menee jo itse potalle istumaan. Voiko ton ikäinen jo oppia potalle? Tai kannattaako totuttaa niin että tottuu vaan istumaan potalla?
Minkälaista se vessahätäviestintä on?
Minkälaista se vessahätäviestintä on?