"95 prosenttia suomalaisista syö lihaa."

  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Syön joka aterialla kasviksia ja syön joka aterialla lihaa. En ymmärrä miksi pitäisi syödä pelkkää lihaa tai pelkkää kasvista. Ns. lihankorvikkeita en kaipaa koska miksi haluaisin korvata lihan? En ole kasvissyöjä. Jos olisin kasvissyöjä, miksi kaipaisin "lihaa" ruokaani?
 
Missä @Lispetti piileskelee, kun lihasta puhutaan? Hänen edustajanaan söin lauantaina itse paistettuja naudan sisäfilephvejä. Hyvää oli.
Jahas, onkos teillä täällä taas ikävä minua!😂😉❤

Lihaa olin syömässä!😁
Ei kerkii nyt palstailla kun kisakalenteri niin täynnä. Just varasin mökin kun kisat ovat taas pidemmällä, mua ei kyllä hotelliin saa jos mökki, puulämmitteinen sauna ja lätäkkö on vaihtoehto - ja onneksi usein on!

Punaisessa lihassa (esim. ulkonauta/lammas tms. luonnonlaidunsyönyt märehtijä) on ravinteet enemmän kuin kohdillaan.👌🏼 Se on ihmiselle optimaalisinta ravintoa ja luonto/biodiversiteettikin kiittää.🙏🏼

Älkää hyvät ihmiset luopuko parhaasta ravinnosta. On rekorinkiä ja pientiloja mistä hakea/tilata, suosittelen lämpimästi!❤ Marketeissakin myydään (onneksi vielä toistaiseksi) ihan kelpolihaa, mutta itse haluan tukea tuottajia suoraan. Siksi esim:



Älkääkä unohtako munaa! Sitä on pistettävä poskeen ihan joka ikinen päivä!❤😎
 

Yhteistyössä