V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Jos ei opiskelu maittaisi niin mä ehdottaisin välivuotta ja menis vaikka vaihtariks jenkkeihin yms. Jos itse olisin päässyt niin SALETISTI olisin mennyt mutta sainkin sitten esikon niin se jäi. Äitini olisi myös maksanut reissun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Väkisin ei kannata patistaa opiskelemaan linjalle, minne ei haluakaan.Olisko kymppiluokka mitään?Ja hakis sit uudestaan haluamalleen linjalle myöhemmin?
Välivuosi tekemättä mitään ei ole pidemmän päälle mielekästä, eikä ehkä hyväksikään eli jotain olis kuitenkin hyvä olla.
ai mä pidin kaksi välivuotta ylä-asteen jälkeen ja hyvä tuli
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja työharjoitteluun:En nyt tajua aloittajan kiukkua ollenkaan
Toinen käynyt koulua 9 vuotta ja nyt sinä suutut kun toinen ei mene kouluun johon sinä? haluat?
Mitäpä jos lapsesi menisi työkkäriin ja hankkisi työharjoittelupaikanniitähän ne työttömillekin tyrkyttämällä tyrkyttää kun on ilmaista työvoimaa,
tuossa vaan lapsesi kohdin se hyvä puoli että saisi mahdollisia lisä pisteitä seuraavaa hakukertaa ajatellen![]()
Tuon ilmaisen työvoiman olen unohtanut kokonaan. Eli tuohan on hyvä, jos vain saisi harjoittelun vielä haaveilemalta alalta, niin saisi vielä lisäpisteitä hakupapereihinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Jos ei opiskelu maittaisi niin mä ehdottaisin välivuotta ja menis vaikka vaihtariks jenkkeihin yms. Jos itse olisin päässyt niin SALETISTI olisin mennyt mutta sainkin sitten esikon niin se jäi. Äitini olisi myös maksanut reissun![]()
Niin ja tää siks että sais nuori nauttia elämästä 9 vuoden jatkuvan opiskelun jälkeen ja saisi ainakin vaihtelua... Mut vissiin osassa niitä vaihtooppilas juttuja on myös koulua mutta on taas sit iiihan eri juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Vaihtariksi hakeminenkin kestää jonkin verran aikaa. Lisäksi se vaihtarivuosi tulee maksamaan kohtalaisen runsaasti rahnaa. Aika harvalla on heittää 6000-10000 euroa tuosta vaan vaihtariohjelmaan PLUS kaikki kulut paikan päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Jos ei opiskelu maittaisi niin mä ehdottaisin välivuotta ja menis vaikka vaihtariks jenkkeihin yms. Jos itse olisin päässyt niin SALETISTI olisin mennyt mutta sainkin sitten esikon niin se jäi. Äitini olisi myös maksanut reissun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Vaihtariksi hakeminenkin kestää jonkin verran aikaa. Lisäksi se vaihtarivuosi tulee maksamaan kohtalaisen runsaasti rahnaa. Aika harvalla on heittää 6000-10000 euroa tuosta vaan vaihtariohjelmaan PLUS kaikki kulut paikan päällä.
Mut milläs mun työtön äiti olis sen maksanu sitten? Ei ne kaikki niin kalliita ole...
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Eikös ammattiopinnoissa ole paljon samaa; matikkaa, kieliä ja sen sellaisia yleisopintoja? Jos nuori ottaisi nyt vastaan jonkun vähemmän mieluisan koulupaikan niin saisi suoritettua siellä noita kursseja, jotka olisi varmaan eduksi sitten kun hakee uudestaan haluamaansa kouluun, opintoja saisi varmasti hyväksiluettua.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Frau marhs, hinnasto
http://www.sts.fi/finland/hs/ilmoittaudu_tilaa_esite/ansokningsinformation/programavgiften/
1 kk pääsee alle 4000 euron, mutta lukuvuosi halvimmillaankin 5690 ja sekin Skandinaviassa. Sun linkittämällä sivulla vain vakuutusten hinnat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sitten neiti varmaan elättää itsensä??
en elättäis tuon ikäistä, jolla ei ole mitään koulutuspaikkaa, eikä kiinnostusta omaa tulevaisuuttaan kohtaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Mä pidin yläasteen jälkeen välivuoden kun en tienny mihin halusin mennä. Äiti itki silmät päästänsä. Soitin kunnalle ja pääsin työmarkkinatuella vanhainkotiin töihin. Seuraavana syksynä sit menin lähihoitajakouluun.
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Mä pidin yläasteen jälkeen välivuoden kun en tienny mihin halusin mennä. Äiti itki silmät päästänsä. Soitin kunnalle ja pääsin työmarkkinatuella vanhainkotiin töihin. Seuraavana syksynä sit menin lähihoitajakouluun.
Miksi mieli muuttui? Mun mieleni ei muuttunut koskaan.