K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon oikeasti tykästynyt nyt kyllä Kännesiin eniten koska on aidoin. Ei oo collabia tai yhteisbiisiä saatikka yhteiskeikkoja. Eri levy-yhtiötkin. Fanit ei tuputa sormuksia. Markkinointikoneisto ei jyllää. Ihanan suloisia ovat. Tatuoinnitkin!

Mä oon oikeasti tykästynyt nyt kyllä Kännesiin eniten koska on aidoin. Ei oo collabia tai yhteisbiisiä saatikka yhteiskeikkoja. Eri levy-yhtiötkin. Fanit ei tuputa sormuksia. Markkinointikoneisto ei jyllää. Ihanan suloisia ovat. Tatuoinnitkin!
Buahahhaa, pelkkää ystävyyttä ja bändin fanittamista, mitään aitoja tunteita ei välillänsä ole. Ei heistä ficcejä tehdä.

Buahahhaa, pelkkää ystävyyttä ja bändin fanittamista, mitään aitoja tunteita ei välillänsä ole. Ei heistä ficcejä tehdä.

Kai niitäkin on tehty, mutta miksi pitäisi bojerestakaan? Ihan turhaa ja tylsää. Samanlainen ystävyys siinäkin on kyseessä. Te hölmöt shippaajat ette vain tajua. Oikeiden ihmisten shippailu on täysin weirdoa hommaa. Se menee aina liian pitkälle.

Tatuoinnin otti myös muut samana iltana. Katso sarahalexvndra uusin postaus. Eli ei mitään uniikkia.

Eihän Kärtsän olisi tarvinnut sitä ottaa kuitenkaan. Silti otti, koska halusi. Onhan heillä myös yhteinen robotatska, Kärtsän piirros ja Johkun idea. Verrataan vaikka tapaukseen shippisormus. Siinä sormuksen antaja suorastan pakotti shippikontsaa esiin tai ainakin siitä tuli taas tällainen ihku osoitus "kihloista" ja parista 🙄

Eihän Kärtsän olisi tarvinnut sitä ottaa kuitenkaan. Silti otti, koska halusi. Onhan heillä myös yhteinen robotatska, Kärtsän piirros ja Johkun idea. Verrataan vaikka tapaukseen shippisormus. Siinä sormuksen antaja suorastan pakotti shippikontsaa esiin tai ainakin siitä tuli taas tällainen ihku osoitus "kihloista" ja parista 🙄
Eli Lauri ja K on ihan yhtä paljon pari tai Viivi ja K.

Johannes = tylsääääää

Robotatska on muillakin VE:läisillä, pöntelö. Ei mitenkään vain Jerellä ja Johanneksella keskenään oleva juttu.

Robotatska on muillakin VE:läisillä, pöntelö. Ei mitenkään vain Jerellä ja Johanneksella keskenään oleva juttu.

🤦‍♀️ Haloo, haloo. Mitä sitten? Nämä shippiparitukset ovat kaikki mielikuvituksen tuotetta. Kännesläiset sentään sen tajuavat ja siksi se ei ärsytä samalla lailla kuin bojere. Bojere-shippaajista liian monille se on totta ja pyhää ja kaikkein tärkein. Ei todellakaan, vaan Bojan on samanlainen ystävä Kärtsälle kuin moni muukin. Kaikkein parhaat ystävät ovat niitä, jotka ovat olleet rinnalla jo vuosia, ei kukaan näistä shippipareista.

Ja turha alkaa lässyttää et mutkun eipäs kenenkään muun kanssa mene yhteiselle lomalle. No haloo, on tilaisuuksia nähdä muutenkin, kun asuvat Suomessa.

No just noin mäkin mietin kun kirjoitin että oon tykästynyt kännesiin. Koska se nimenomaan on hupia eikä kännesläiset ota sitä vakavasti, eikä oo samanlaista ”painolastia” kuin bojeressa.

Yhteistyössä