Eikös ap maininnu että keskusteleminen on osoittautunut mahdottomaksi?Alkuperäinen kirjoittaja mietin:tämähän saattaa provosoida naapuria entisestään. Minä kyllä olisin reilu juttelun kannalla. Kai ihminen pystyy keskustelemaan, jos ei ihan psykopaatti ole?
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja mietin:tämähän saattaa provosoida naapuria entisestään. Minä kyllä olisin reilu juttelun kannalla. Kai ihminen pystyy keskustelemaan, jos ei ihan psykopaatti ole?
Ei pysty. Mulla on ollu semmoinen naapuri, joka ei yksinkertaisesti kasvotusten pystynyt ottamaan multa mitään sanaa vastaan vetämättä koko palkokasvia nenäänsä. En siis edes saanut moikata, koska sekin tulkittiin pahaksi.Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja mietin:tämähän saattaa provosoida naapuria entisestään. Minä kyllä olisin reilu juttelun kannalla. Kai ihminen pystyy keskustelemaan, jos ei ihan psykopaatti ole?
Olen samaa mieltä. Todella pitkä ja selittelevä kirje. Voi olla että naapuri vaan nauraa, lukee sen muille ja muutkin nauravat. Odotatko, että naapuri kirjoittaa sinulle samanlaisen takaisin? Erimielisyydet naapureiden kesken pitäisi hoitaa ihan kasvotusten. Ja jos naapuri ei ole tähän tarpeeksi kypsä, niin sitten saa mielestäni olla. Unohda kirje!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos sen naapurin kanssa ei pysty keskustelemaan niin tuskinpa kirjeitse keskustelu sitä paremmaks muuttaa, saattaa vaan ärsyttää lisää..
Näin! Minä ottaisin taloyhtiön hallitukseen yhteyttä ja pyytäisin hallituksen koolle. Tähän Hallituksen kokoukseen sitten pyydettäisiin tämä henkilö ja voitte keskustella asiasta hallituksen voimin. tai sitten menet hallituksen jäsenten kanssa juttelemaan asiasta ihan ovelle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos sen naapurin kanssa ei pysty keskustelemaan niin tuskinpa kirjeitse keskustelu sitä paremmaks muuttaa, saattaa vaan ärsyttää lisää..
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Mä en selittelisi naapurille yhtään mitään.
Saattaisinpa aloittaa päiväkirjan pitämisen naapurin metelöinnistä -se kun on häirintää