80kg--->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihis

Vieras
No niin!
Kiinnostasko ketään alkaa laihduttelemaan kanssani ja ilmoittelemaan täällä sit vaik sunnunt. tai jonain muuna pvänä paino viikottain!?
Kerätään vaiks suurempikin joukko mukaan laihduttamaan! =)

Itse olen laihduttanut 3vuotta sit 20kg painonvartijoissa mut kaikki on tullut kivasti takaisin korkojen kera :headwall:
Yritän nyt jospa onnistuisi ilman painonvartijoihin menoa!
Jos saataisiin kasaan vaik jonkun näköinen remmi tähän niin olisi kiva sit saada aina jonkun onnistumisista uutta puhtia ja kivempaahan lähes kaikki on porukalla! =)

Ja nyt ei saa nauraa :laugh:
ilmoitan oman painoni....hirvittää...no 102.5kg joten muutokseen tarvitaan ainakin se 30kg! \|O vaatimattomasti...
Pituutta on 173cm.

Yksinkin voisi onnistua mutta olisi ihana saada muitakin mukaan!
Ei muuta ku painoja ylös ja laihduttamaan,tulethan!?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 16:53 Lihis kirjoitti:
No niin!
Kiinnostasko ketään alkaa laihduttelemaan kanssani ja ilmoittelemaan täällä sit vaik sunnunt. tai jonain muuna pvänä paino viikottain!?
Kerätään vaiks suurempikin joukko mukaan laihduttamaan! =)

Itse olen laihduttanut 3vuotta sit 20kg painonvartijoissa mut kaikki on tullut kivasti takaisin korkojen kera :headwall:
Yritän nyt jospa onnistuisi ilman painonvartijoihin menoa!
Jos saataisiin kasaan vaik jonkun näköinen remmi tähän niin olisi kiva sit saada aina jonkun onnistumisista uutta puhtia ja kivempaahan lähes kaikki on porukalla! =)

Ja nyt ei saa nauraa :laugh:
ilmoitan oman painoni....hirvittää...no 102.5kg joten muutokseen tarvitaan ainakin se 30kg! \|O vaatimattomasti...
Pituutta on 173cm.

Yksinkin voisi onnistua mutta olisi ihana saada muitakin mukaan!
Ei muuta ku painoja ylös ja laihduttamaan,tulethan!?

Tervehdys sinulle! :wave:
Tervetuloa mukaan ryhmään "Pino yli 80 kg painaville", siellä on meitä muitakin isoja tyttöjä ja pinoudumme sunnutaisin, silloin käymme vaa'alla. :hug:

Yhteistyössä