8-vuotias tyttö kertoi nallekarhu sylissään kuinka kaksi 10-vuotiasta poikaa raiskasi hänet

jatkuoa
He esiintyivät ilman peruukit ja-takit ja puhui samalla yksinkertaisuus, että opettajat voivat käyttää luokan pikkulasten oppilaita.

Kahdeksan-vuotias antoi hänelle todisteita videon linkki huone jossain muualla rakennuksessa.

Ystävällismielistä-setä ääniä ja rypistynyt puku vastaamaan herra oikeus Saunders pyysi häntä ottamaan hänen juomapullo pois suunsa "muuten emme voi kuulla mitä sanot.

Hän näytti niin pieni koruttomasti sisustettu huone, että tuoli tuntui lähes niellä hänet.

Hän veti suunsa osaksi puoli-hymy kuin aikuiset selittää, mitä oli tekeillä. Hänen äitinsä oli aivan alas eteiseen, meille kerrottiin.

Kesti hetken aikaa PC Abigail Griffiths, erikoiskoulutettu seksuaalirikoksista upseeri, joka laittaa hänet rentoutumaan, mutta tyttö tuntui pitävän häntä.

Hän nyökkäsi kun PC Griffiths kysyi jos hän oli hermostunut.

Hän temppuja kanssa nauha hänen Teddy alkuun. Hän oli nimeltään herra Happy, ja oli hänen jatkuva seuralainen koko haastattelu.

Hänen todisteet toimitettiin nuorten sopraanoääni, hiipuu joskus, mitä hän myöhemmin myönsi oli kiusallista.

Hän sanoi, pojat olivat "näytti heidän hermoille" ja vaati nähdä hänen "Minni" - hänen "aarre", kuten hän kutsui sitä.

Hän pyydettiin osoittamaan, mitä hän tarkoitti. Vaikka näytössä, voit nähdä hänen punastunut punainen.

Tyttö oli ulkona nuoremman siskonsa ja 5-vuotiaan pojan kanssa. Raiskaajat halusivat raiskata myös tytön siskon, joten käskivät 5-vuotiasta hakea hänet paikalle. 5-vuotias meni kuitenkin äitinsä luokse eli luultavasti eivät olleet kovin kaukana kotoa leikkimässä. Kenties puisto oli ihan kodin vieressä.

jatkoa
He sanoivat veisi minut ystäväni luona, hän sanoi.

"Mutta he eivät ole. Kysyin heiltä, voisinko mennä kotiin. He sanoivat: o "

Kun jäteastioita säilyttää lähellä hänen West London kotiin he estänyt häntä pakenemaan painamalla wheelie siilojen kautta ulos.

Kun hissi yhteen asuntoja, käytävällä, ja pensaan taakse, he toistuvasti pyysivät häntä ottamaan alas hänen housut.

He veivät hänet "kaikki paikat tehdä se". Yhdessä vaiheessa pensaat hän näki hämähäkki ja huusi - niin he menivät puistoon. "Puisto oli huonoin", hän sanoi, ennen kuin kuvataan, mitä he tekivät hänelle.

Kun hän polvistui hahmotella runko PC Griffiths näimme hän oli perhosaihe kirjailtu hänen farkut.

Hän oli hieman animoitu nyt vaan lyhyesti kurkisti ulos hänen takanaan hapsut tai kohotti katseensa sylissään.

Tyttö sanoi poikien halusi tehdä sen "sisarelleen sekä tuomioistuin kerrottiin. Heillä oli tilannut hänen viisi vuotta vanha ystävä mennä ja saada hänet. Mutta ystäväni meni ja sanoi äitini ", hän sanoi.

Tuomioistuimessa 7 poikaa, joista toinen on nyt 11, oli pelaaja kyllästynyt. Toinen oli niin pieni hänen kiiltävät kengät tuskin kosketti lattialla hän istui.

Muut ojensi jalkansa pois ja taitetaan kädet, hymyillen ajoittain hän opiskeli kasvoja huoneeseen.

Ruuduilla edessä pojat, jotka kieltävät syytettynä raiskauksesta ja raiskauksen yrityksen, pikku tyttö siirtyi hänen istuin ajoittain tai otti huikka siitä pullon Coca-Cola.

Nalle ei koskaan jättänyt hänet syleilyynsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mutta huomaatteko, että tuo tyttökin oli yksin ulkona, puistossa ja vaikka missä, ilmeisesti ei ketään vahtimassa. Ei paremmilla alueilla ton ikäset lapset saa yksinään hortoilla ulkona vaikka miten kauan. Ja asun Englannissa..
8-vuotias ei saa olla ilman valvontaa pihalla? Kyllä on perseestä nykymaailma,kaikki pyörii raiskaajien ja puskarunkkajien tahtiin. Älä tee sitä ettei sinua raiskata. Älä mene sinne,älä mee tänne. Älä ole jumalauta enää pihalla päiväsaikaan leikkimässä ettet saa yllärimunaa perseeseen!!!! Tää on jotain niin raivostuttavaa!!
Tämä on realismia. Ihan turha yrittää puhua oikeuksistaan, kun maailma on, mikä on. Se pitää vaan hyväksyä, jos ei halua tulla raiskatuksi, koska sille ei voi mitään. Jotkut optimistit eivät vaan tajua sitä, ja sitten tulevat yllätetyksi...
Mä ymmärrän sen,että ei oo kaikista fiksuin ratkaisu lähteä kännissä aamuyöllä itekseen hortoilemaan puiston läpi minihame päällä (kliseistä klisein) mutta että lapset ei saa leikkiä rauhassa pihalla normaaliin ihmisten aikaan..mä en lähde enää ikinä päivälenkille koiran kanssa tai päästä eskarilaista pihan kiikuille,kun pitää olla realisti ja varoa ettei tuu raiskatuksi.
Kai nyt pedofiilit tajuaa, että lapset liikkuu päivällä. Ja keskenäänkin lapset leikkii päivällä. Ja vanhemmat lapset tykkäävät usein leikkiä pienempien kanssa. Joskus satuttavatkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
mitähän tossa on tapahtunut lopulta. Kun kyllähän aika monetkin lapset leikkii ja koskettelee toisiaan uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta.
Minusta tuntuu, että se on oikea raiskaus yhdynnällä, ei se muuten olis lehdessä noin. Ne journalistit ovat kuitenkin olleet siellä käräjillä vaikka eivät saa yksityiskohtia lehteen laittaakaan. Mutta tuosta pätkästä voi päätellä, että yhdyntää ne tarkottaa. Ei se muuten olis Daily Mailissa.

Joo, ja minä antaisin lapseni leikkiä yksin ulkona LONTOOSSA, nuorin 5 v. Not...
Minä en hirveästi tunne Lontoota, mutta sen verran tiedän, että sielläkin on alueita, jotka ovat kuin joku pikkukylä. Ja silti kuuluvat Lontooseen tai yleisesti käytetään nimeä Lontoo.

Tämä tapahtui siis Hayesissa, Lontoossa.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
..ja kyllä - myös tuon ikäisellä voi riittää ihan "mieskuntokin" raiskaukseen.

Minut on kolme vuotta vanhempi isoveljeni raiskannut ikävuosieni 6-8 välillä useita kertoja, joskus myös parin kaverinsa kanssa. Ja sen verran mitä tapahtumista muistan, niin kyllä oli ihan yhdyntääkin mukana.
..niin siis kyllä tätä tapahtuu ihan oikeasti, ilman että siinä on yhtään leikkiä mukana. Kyllä mua (olen siis yo. jutun kirjoittaja) uhkailtiin ihan oikeasti vaikka sun millä jos kerron kenellekään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja epäileväinen:
mitähän tossa on tapahtunut lopulta. Kun kyllähän aika monetkin lapset leikkii ja koskettelee toisiaan uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta.
Joo, kyllähän viattomista lasten lääkärileikeistä, jotka tapahtuvat kaikkien osapuolten suostumuksella mennään oikeuteen asti. Käytä nyt päätäs.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Joo, ja minä antaisin lapseni leikkiä yksin ulkona LONTOOSSA, nuorin 5 v. Not...
Minä en hirveästi tunne Lontoota, mutta sen verran tiedän, että sielläkin on alueita, jotka ovat kuin joku pikkukylä. Ja silti kuuluvat Lontooseen tai yleisesti käytetään nimeä Lontoo.

Tämä tapahtui siis Hayesissa, Lontoossa.

Tiedän mie, mä asun täällä. Silti. :)

Minut on kolme vuotta vanhempi isoveljeni raiskannut ikävuosieni 6-8 välillä useita kertoja, joskus myös parin kaverinsa kanssa. Ja sen verran mitä tapahtumista muistan, niin kyllä oli ihan yhdyntääkin mukana.
..niin siis kyllä tätä tapahtuu ihan oikeasti, ilman että siinä on yhtään leikkiä mukana. Kyllä mua (olen siis yo. jutun kirjoittaja) uhkailtiin ihan oikeasti vaikka sun millä jos kerron kenellekään.
Niin. Tuo lienee vaan yksi niistä harvoista tapauksista, jotka tulevat ilmi.

n

:hug:

hm
Mutta huomaatteko, että tuo tyttökin oli yksin ulkona, puistossa ja vaikka missä, ilmeisesti ei ketään vahtimassa. Ei paremmilla alueilla ton ikäset lapset saa yksinään hortoilla ulkona vaikka miten kauan. Ja asun Englannissa..
luulin että oli oman kotinsa pihalla tai lähistöllä leikkimässä pikkusiskon kanssa kun ne jätkät tulivat hakemaan sen pois siitä kotinsa läheltä.

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja n:

:hug:
mun äiti on raiskattu lapsena veljiensä januuden kavereiden toimesta lapsena lukemattomia kertoja

mie
Siis taas uhrin vika? Uhrin vanhempien vika? Uhrin vanhempien tulotason vika? Ei raiskaajien vika? Eikö olisi keskustelun paikka, kun 10v pojat katsovat raiskauksen olevan oikein. Keskustelu siitä, kuinka yhteiskunnan kaikki jäsenet ovat syyllisiä siihen, että ollaan tässä jamassa.

Aivan ääerttömän oksettavaa. Nuo klopit sietäis saada selkäänsä ja ampua aamunkoitteessa... Oikeesti, tälläsiä ihmisiä kun alkaa sikiämään niin sietäis pientä siivousta tehä :x

Kellä vaan tulisi olla oikeus leikkiä ulkona ilman että kukaan tulee ja tekee väkivaltaa |O

Nimetön
Asiaan on vihdoin saatu selvyys, lapset olivat yksissä tuumin esitelleet sukukalleuksiaan. Tyttö pelkäsi jäävänsä ilman karkkia jos äiti saisi tietää että hän on ollut "tuhma". Daily Mailin etusivulla luettavissa. Että sellasta.

Yksvaan

Millaiset on välit veljeen nyt?

Yhteistyössä