8-vuotias tyttö kertoi nallekarhu sylissään kuinka kaksi 10-vuotiasta poikaa raiskasi hänet

Kyllähän tuon tapaista tapahtuu suomessakin. Exäni ollessa 8-9v. isommat pihan pojat käyttivät hyväksi muutaman kerran, tiputtivat pyörän kerrostalon katolta ja sanoivat, että hänelle käy samoin, jos kertoo. Kuten tässä exäni tapauksessa niin monet tapaukset jäävät poliisilta ja medialta tietämättä. Kohtaloako, mutta yksi pojista on kuollut, toinen vankilassa ja kolmas aivovaurioituneena.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:
Kyllähän tuon tapaista tapahtuu suomessakin. Exäni ollessa 8-9v. isommat pihan pojat käyttivät hyväksi muutaman kerran, tiputtivat pyörän kerrostalon katolta ja sanoivat, että hänelle käy samoin, jos kertoo. Kuten tässä exäni tapauksessa niin monet tapaukset jäävät poliisilta ja medialta tietämättä. Kohtaloako, mutta yksi pojista on kuollut, toinen vankilassa ja kolmas aivovaurioituneena.
Enpä yhtään ihmettele poikien kohtaloa, jos lapsena aloittaa tuollaisen pelin niin johan sen järki sanoo, ettei sellaisesta kunnon kansalaista tule.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
..ja kyllä - myös tuon ikäisellä voi riittää ihan "mieskuntokin" raiskaukseen.

Minut on kolme vuotta vanhempi isoveljeni raiskannut ikävuosieni 6-8 välillä useita kertoja, joskus myös parin kaverinsa kanssa. Ja sen verran mitä tapahtumista muistan, niin kyllä oli ihan yhdyntääkin mukana.
..niin siis kyllä tätä tapahtuu ihan oikeasti, ilman että siinä on yhtään leikkiä mukana. Kyllä mua (olen siis yo. jutun kirjoittaja) uhkailtiin ihan oikeasti vaikka sun millä jos kerron kenellekään.
Millaiset on välit veljeen nyt?
Hyvät. Tekemisissä ollaan ja kai mä oon jotenkin kääntäny sen niin, että sen teki vaan joku. Että mulle on tehty vääryyttä, mutta se, että kuka teki, niin ei oo olennaista.

minä ite miks kysyt?
Ihan itku tuli kun tuota luki, kamalaa. Tälläistä tapahtuu kun lastensuojelu ei toimi, nuokaan pojat eivät varmasti ihan normaalista kodista ole kotoisin. :,(
joten he ei kovin huomoista koti oloista olleet kotoisin? Rivi kansan lapset vain homottellee ja hyorittelee ..Olen huomannut mutta öky systeemien ja pyrkyseiden periliset tätä harrastaa kuvaa ja dokumenttia on.

ihan ite
joillai alkaa pojilla tytöillä kans,toi seksyaalisuus Alkaa eri aikoina eri syistä Jolla se alkaa ns.aikaisin on vamaan ympäristö tekiöillä asiaa .Ja mitä tulee pojan mies kuntoon niin 6v peli pojalla voi olla 14cm ja Suomi kyntilän vahvuinen ja kova myös. ps. poika elää hämeessä mutta ei pannu ketään alaikäisenä Tapasin hänet uimalallissa tai sii näin oli veljensä isomman kanssa saunassa noin:73vuonna + - Nykyään pojalla. siis miehellä sellainen jotta naiset menee karkuun kun näkee,siitä on turha syyttää omistajaa vaan geenejä!.Jos hällä olis nuorena ollut halut hän olis pystynyt tyydyttämään kaik normi ns naiset.Tiedän että hän nykyään naimisis . Muusta minulla ei lupaa irjoittaa

"vieras"
joillai alkaa pojilla tytöillä kans,toi seksyaalisuus Alkaa eri aikoina eri syistä Jolla se alkaa ns.aikaisin on vamaan ympäristö tekiöillä asiaa .Ja mitä tulee pojan mies kuntoon niin 6v peli pojalla voi olla 14cm ja Suomi kyntilän vahvuinen ja kova myös. ps. poika elää hämeessä mutta ei pannu ketään alaikäisenä Tapasin hänet uimalallissa tai sii näin oli veljensä isomman kanssa saunassa noin:73vuonna + - Nykyään pojalla. siis miehellä sellainen jotta naiset menee karkuun kun näkee,siitä on turha syyttää omistajaa vaan geenejä!.Jos hällä olis nuorena ollut halut hän olis pystynyt tyydyttämään kaik normi ns naiset.Tiedän että hän nykyään naimisis . Muusta minulla ei lupaa irjoittaa
Kauheeta kieltä! Eihän tosta saa mitään selvää.

Yhteistyössä