72% ei aio ottaa

mie
Otanta on tällä hetkellä varsin pieni, 343 oli sillä hetkellä kun kävin katsomassa. Aina kannattaisi mainita prosenttimäärien ohella myös oikeat luvut. Itse en ota rokotetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
meinasin ensin et otetaan. mut rokote sen varran kallis, et menis kauheesti rahaa jos kaikille ottas
Kyllä Suomi varmaan on laskenut tän niin että edullisemmaksi tulee rokottaa iso kasa ihmisiä kuin hoitaa heitä possunuhan ja jälkitautien vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TERVEYS:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Otanta on tällä hetkellä varsin pieni, 343 oli sillä hetkellä kun kävin katsomassa. Aina kannattaisi mainita prosenttimäärien ohella myös oikeat luvut. Itse en ota rokotetta.
Äsken 73% ja 350.
se on silti huono otanta. Ei mitenkään kyllä varmasti anna kuvaa koko Suomen kansan kannasta.
 
Non compos mentis
Mä en ihan oikeasti osaa päättää. Esikoisen astman takia tuntuu siltä, että pitäis ottaa hänelle sekä muillekin. Mutta toisaalta, järjellä ajatellen, eivät nuo tautitapaukset ole olleet kovin pahoja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Jos jälkitauti iskee esikoiseen, antibiootit on keksitty. Kumpi sitten vaarattomampaa: tutkimaton rokote vai sairastettu tauti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä otan ja meillä on jo 1 lapsista rokotettu.
tuliko mitään sivuoireita?
Sef tulee varmaan vastaamaan itsekin, mutta me ollaan samassa rokotetutkimuksessa ja mun vastaus on meidän lapsen kohdalla: ei sitten yhtään mitään. On saanut jo tehosteenkin. Veriarvotkin ihan loistavat.
Ei tullut ja mekin ollaan saatu jo molemmat rokotteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Suurin osa perheistä, joita minä tunnen, ottaa rokotteen. Me otetaan myös. En näe yhtään järkisyytä olla ottamatta.
Minä voisin muuten ottaa, mutta kuka sen takaa ettei rokote aiheuta odottamalleni lapselle mitään haittaa? Eikä kyllä kukaan ole mulle vieläkään asiasta neuvolassa maininnut.
 

Yhteistyössä