700 000 euron velaton omaisuus - onko paljon vai ei???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy mieheltä onko se paljon vai vähän, jos et tosiaa itse osaa arvioida.
No ok, on se paljon. Mutta kysytkö nyt ihan bona fide vai haluatko ihan pikkuisen leuhkia. Minusta tuntuu että haluat...
Anteeksi jos olen väärässä.

Mitenkähän olette omaisuutenne keränneet? Ehkä perintönä? Typerän kysymyksen perusteella en usko olleen älliä itse sitä kerätä. Siis et osaa verrata tuota summaa suhteessa muiden suomalaisten omaisuuden määrään??? Oletettavasti kalastelet muiden äimistelyä ja kehua...

Alkuperäinen kirjoittaja No just joo:
Mitenkähän olette omaisuutenne keränneet? Ehkä perintönä? Typerän kysymyksen perusteella en usko olleen älliä itse sitä kerätä. Siis et osaa verrata tuota summaa suhteessa muiden suomalaisten omaisuuden määrään??? Oletettavasti kalastelet muiden äimistelyä ja kehua...

Pakko peesata tätä.

kateelliset heti mollaamassa :))
Älä aloittaja välitä, meillä himpun vähemmän eli koen sen olevan ihan kivasti. Perintöä tms. ei olla koskaan saatu, vaan kaikki on työllä ansaittu. Niin ja ikääkin on reilusti alle 40 ;)

Pointti olikin se, että aloittaja kysyy onko omaisuuden arvo paljon vai vähän, siis kysymysmuodossa, ettei tiedä? Asia olisi eri, jo olisi esim. kertonut, että on kerännyt itse omalla työllään tämän arvoisen omaisuuden. Heille nostan hattua ja arvostan aina, jos on omalla työllä hankittu; isompi tai pienempikin omaisuus.

Samaa mieltä kuin muut. Jos omaisuus on itse hankittua/maksettua, ei ole aikaa varmastikaan pyöriä täällä palstoilla. :) Toki jos perintönä tms. niin on intoa pyöriä täällä kyselemässä omaisuutensa suuruutta. :) Kannattaa tuosta osa sijoittaa, ja käyttää aika siihen, eikä näihin palstoihin. :)

Yhteistyössä