7 vuotta nuorempi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naarasleijona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naarasleijona

Vieras
Olen 34-vuotias nainen, äitikin vieläpä. Mielestäni ihan kivasti 'säilynyt' jos nyt käytetään noin kamalaa ilmaisua. Tapasin 26-vuotiaan miehen, jonka kanssa ajatukset ja kemiat sopii yksiin. Myönnän olleeni se, joka 'iski' baarissa itselleen seuraa, mutta mies lähti innoissaan mukaani ja pyysi yhteystietoja illan ja yön päätteeksi. Pari viikkoa tapaamisen jälkeen otti yhteyttä ja olemme nyt pitäneet sähköpostilla ja mesellä yhteyksiä. Mies tietää mun ikäni ja sen, että olen äiti ja senkin, että olen omillaan toimeen tuleva työssäkäyvä ihminen, siis varsin tylsä aikuinen. Nyt mulle iski epävarmuus, että miten voin olla mielenkiintoinen 7 vuotta minua nuoremman miehen mielestä?

Miksi et voisi? Mun äiti oli 25vuotias kun tapasi isäpuoleni joka oli 18!! Ja edelleen ovat yhdessä vaikka äidilläni sattui minut olemaan. Lisää lapsia heille on kans tullut :)

Go for it äläkä turhia murehdi... Ajattele asia näin, ett ootpa vetävännäköinen ja haluttava nainen... Ikä ei ole este millekään, koska kyseessä ei ole enää mikään parikymppinen kypsymätön pojankoltiainen... rinta rottingille ja anna mennä!!!!!

:) mä olen 35 ja mies täytti just 30. Hyvin menee, ja toivotaan että teilläkin. Ei se ikä mitään merkkaa kunhan ei ny kymmeniä vuosia oo eroa! Tsemppiä ja onnea!

Mulla on lähipiirissä ihan vastaavia pariskuntia eikä siinä mitään ongelmaa ole. Ikähän on vaan numero. Jos hän tilanteesi tietää niin on varmaan ihan valmis tylsän aikuisen kanssa olemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mulla on lähipiirissä ihan vastaavia pariskuntia eikä siinä mitään ongelmaa ole. Ikähän on vaan numero. Jos hän tilanteesi tietää niin on varmaan ihan valmis tylsän aikuisen kanssa olemaan :)

Niin no sellainen lipsahdus keskustelun lomassa niin sanotusti rivien välistä kuului, että on valmis vakiintumaan ja hankkimaan perhettä. Miksi siis vanhempi nainen, minähän en ole heti mielelläni hankkimassa 'perhettä' kun mulla on jo perhe ja jos minä vielä lisäännyn niin silloin olis toisaalta hitusen kiirus?? Että tällasia vaan tupsahti mieleen, muuten olen ihan kanssa täpinöissä kun onhan se nyt mieltä virkistävää ja itse olen kai hiukan 'lapsellinen' kun viihdyn minua nuorempien kanssa mielelläni.

Mulla 6 v. nuorempi mies, 9 vuotta yhdessä, 2 lasta (5 ja 1 v.), naimisissa 2 vuotta ja parisuhde ei kun paranee. Ollaan niin samalla aaltopituudella ettei ikäerolla oo meille ikinä ollu merkitystä. Joku vieras on sitten meidän puolesta kyllä joskus huomannu meidän ikäeron ja informoinu meitä siitä jos me ei vaikka ollakaan tajuttu sitä :) Niistä on viis veisattu..

Yhteistyössä