Mitä tää mies haluaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Seurustelin erään miehen kanssa 2 vuotta. Luulin jo tavanneeni sielunkumppanini, mutta viimeinen puoli vuotta oli yhtä helvettiä. Mies reissasi ulkomailla kertomatta minulle, useampaan otteeseen oli viikkojen hiljaisuuksia, ei siis mitään yhteyksiä pitänyt, paiskasi kerran päin seinää, käski toimittaa lapseni hoitoon, en kelvannut tueksi isänsä kuoltua, tätä listaa voisi jatkaa. Hiljaisuuksien jälkeen palasi aina takasin, ja minä annoin tulla... Kunnes 7 viikkoo sit sain mittani täyteen, erään puhelinriidan (hän paiskasi luurin korvaani) jälkeen en vaan enää ottanut yhteyttä, eikä myöskään hän. Palautin tavaransa ja olen yrittänyt selvitä, jatkanut elämää ihan hyvin siinä onnistuen. Joku voi muistaakki, kun oon tästä sankarista tänne kirjoitellut...

Kunnes sitten, viime yönä soittoja tuntemattomasta nrosta, ja anteeksi-viesti hänen numerostaan. Mistä nyt tuulee?

Jatka vaan elämääsi eteenpäin, ja ihan ilman sitä miestä.

Eipä tyyppi jätä rauhaan, eilenkin tuli viesti, pelkkä kysymysmerkki. Samoin tänään ajeli täällä meilläpäin, kotikadullani, vaikka ei asu täälläpäin eikä pitäisi olla mitn asiaa täällä. Toisaalta, näkipä minut toisen miehen kanssa, jos vaikka nyt jättäisi rauhaan? Heh, ei vaan tiedä et ihan saattamassa viattomasti tuota miestä olin.

Hyi olkoon, tuo sun eksäsi kuulostaa todella häiriintyneeltä! Älä härnää sitä enempää, tiiä koska sillä naksahtaa päässä. Pysy kaukana siitä jos henkesi on sulle kallis.

Alkuperäinen kirjoittaja Puistattaa:
Hyi olkoon, tuo sun eksäsi kuulostaa todella häiriintyneeltä! Älä härnää sitä enempää, tiiä koska sillä naksahtaa päässä. Pysy kaukana siitä jos henkesi on sulle kallis.

Mä muuten olen aika lailla samaa mieltä. Sekopää..

No enpä ole vastannut sille mitään, minkä minä sille voin et täälläpäin oon jo muutamaan otteeseen sen bongannut ja laittelee noita tekstareita. Kieltämättä stalkkaaminen kävi mullakin mielessä...

Itsepähän tätä eroa halusi, olis hiljaa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Eipä tyyppi jätä rauhaan, eilenkin tuli viesti, pelkkä kysymysmerkki. Samoin tänään ajeli täällä meilläpäin, kotikadullani, vaikka ei asu täälläpäin eikä pitäisi olla mitn asiaa täällä. Toisaalta, näkipä minut toisen miehen kanssa, jos vaikka nyt jättäisi rauhaan? Heh, ei vaan tiedä et ihan saattamassa viattomasti tuota miestä olin.

Vaihda imeessä numero niin pääset rauhaan moisesta häiriköstä, ja ota salainen nro. Minäkin sain välillä pelkän kysymysmerkin viestinä eräältä hölmöläiseltä josta luulin pitäväni oikeasti.

Tuollainen käytös ja nuo viestit jo on osoitus epäkypsästä ja tasapainottomasta ihmisestä jota ei kannata takaisin elämään ottaa, siis jos haluaa itse parempaa elämää. Unohda oikeasti tuo ihminen ja hänen typerät viestit ja anteeksipyynnöt, jotka eivät pidemmän päälle tarkoita mitään.

Et vain ole vielä päässyt eroon hänestä kun huomioit moiset asiat. Enemmän se on riippuvuutta kuin rakkautta. Tiedät sen sitten kun oikea suhde jossa on rakkautta tulee eteen. Jos jatkat saikkaamista hänen kanssan pitkität mahdollisuutta tasapainoiseen ja välittävään suhteeseen.

Varmaankin narsistinen kaveri juu. Mä en enää lähde tuohon leikkiin mukaan, en. Kovasti vaan rakastuin alussa, joten ei ihan muutamassa viikossa tunteet ole täysin kuolleet, ja edelleen vaikuttaa nuo tekemisensä. Mut enää en leikkiin lähde.

Yhteistyössä