V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiku osta yks hyvä, vaikka isompi, niin se riittää. Scarecrow organic, testaa ihmeessä. Maun (paljonko hiilaria siinä, olis kiva nähdä) vuoksi vaan
On muuten aapisessakin kuu väärinpäin sellaisella sivulla, missä lukee "Uu uusi kuu veteen heijastuu" PIIRRETTY väärin päin. Luepa tuolta:
http://www.ylakuu.com/suomi/kuu.htm
Noin se nyt on - illalla näkyy teidänkin taivalla![]()
Kauankohan menee, viitsitkö ilmoittaa? Ne pussien kyljissä olevat ajat ei ota huomioon kuun vaihetta, oon huomannut. Vai ottaako?Mä kylvin chilit,
----- Se oli tosiaan vikkelä kasvuunlähtö!
Niin, johtui just siitä uudestakuusta, mikä nyt kasvattaa kaiken maanpäällisen. Eikai se mikään ylösnousemus ole, mutta miten asian haluaa nähdä---Ja sunnuntaina multaan tuikkaamassani mangon siemenessä on jo sentin itu! Se oli tosiaan vikkelä kasvuunlähtö!
Ylipainoisen on liene helpompi pudottaa painoa syömällä terveellisesti. Normaalipainoisen pitää vähentää syömistä olennaisesti laihtuakseen ja siitä huolimatta se voi olla vaikeaa. Toisaalta eihän normaalipainoisen tarvitsekaan enää laihtua...
Mango kyllä kasvaa, mutta varaa sille iso ruukku heti alussa, ettei kaaduMä kylvin chilit, laventelit ja artisokat jo. Ja sunnuntaina multaan tuikkaamassani mangon siemenessä on jo sentin itu! Se oli tosiaan vikkelä kasvuunlähtö!
Täällä selkeästi vaikuttaa vaikka olut kiusaa ja himotuttaa ja saa sortumaan. Mut jokaisena oluettomana päivänä paino on pudonnut parisensataa grammaa.
Olen kyllä liikkunut joka päivänä noin tunnin joko uiden tai kävellen, se ehkä auttaa asiaa.
Ruokavaliokokeilu on jatkunut, nyt menossa päivä 15 eli parisen viikkoa on mennyt näin. Kilot tällä hetkellä 70,8 kg eli melkein kaksi kiloa on lähtenyt 2 viikossa ainoastaan syömällä tiettyjä ruoka-aineita.
Mutta nyt paino vaikuttaisi jämähtäneen samaan lukemaan! Aiemminkin olen jäänyt tähän lukemaan 70,8 kg jossa keho alkaa pinnistellä laihtumista vastaan. En ole vuosikausiin painanut alle 70 kiloa. Miten päästä yli tästä kohdasta kun paino jumittaa päivästä toiseen? Nyt on menty 4-5 päivää tällä painolla. Tavoite olisi että paino alkaisi sillä 6-numerolla!
Täh? Minulla lähtee 2 kg kolmessa päivässä pelkästään jättämällä herkkujen mässytys pois.
MunapaastoRuokavaliokokeilu on jatkunut, nyt menossa päivä 15 eli parisen viikkoa on mennyt näin. Kilot tällä hetkellä 70,8 kg eli melkein kaksi kiloa on lähtenyt 2 viikossa ainoastaan syömällä tiettyjä ruoka-aineita.
Mutta nyt paino vaikuttaisi jämähtäneen samaan lukemaan! Aiemminkin olen jäänyt tähän lukemaan 70,8 kg jossa keho alkaa pinnistellä laihtumista vastaan. En ole vuosikausiin painanut alle 70 kiloa. Miten päästä yli tästä kohdasta kun paino jumittaa päivästä toiseen? Nyt on menty 4-5 päivää tällä painolla. Tavoite olisi että paino alkaisi sillä 6-numerolla!
Noista monet on helppo muuttaa vaihtamalla vehnäjauho mantelijauhoon. Niitä ei sit pystykään syömään paljon, koska ovat täyttä proteiinia. makeutukseen ei tietenkään käytetä sokeria. vaan nokare luomuhunajaa - eikä aina sitäkään, jos laittaa esim banaania sekaan.Kyl tää nyn niin men plörinäks kun on ruunebergei ja syntymäpäivii ja ystävänpäivii ja laskiaisii ja vaiks mitä kissanristiäisii missä tarjotaan herkkuleivonnaisia!
Paino onneksi jatkaa laskuaan tai ei ainakaan oo noussut kun olen rangaissut itseäni herkuista kävelylenkeikkä tai kuntofillarilla.
Tiedän että tämä on vanha viesti vanhassa keskustelussa mutta viikon perusteella ei voi sanoa mitään varmaa. Päivittäinen vaihtelu painossa on suurempi kuin yksi kilo. Vain pidemmän ajan trendillä on todellista painoarvoa.Ruokaremppalaiset! Miten menee? 7 päivää tuli täyteen ja saldoksi jäi painoa 71,6 kg:a. Kilo viikossa on mielestäni kohtuullinen pudotus? Osaltani jatkan kokeilua toiset 7 päivää. Päämääränä saada paino alkamaan numerolla 6-.
Onko teillä vaikuttanut vielä?