A
"aloittaja"
Vieras
Mä olen huolissani lapsestani. Meillä on 6v poika,joka pitää tosi ihanasti huolta kahdesta pienemmästä sisaruksestaan,hoitaa heitä,pussailee,halailee jne. ja meidän perheessä muutenkin näytetään tosi paljon toisistamme tykkäämistä. Mieheni on todella allerginen eläimille,joten meillä kotona ei eläimiä ole. Poika silittelee naapurin koiria,kissoja jne. kyllä. Kuitenkin on jotenkin täysin empatiakyvytön eläimiä kohtaan; saattaa naapurin pojan kanssa kiskoa ampiaiseltä elävänä siipiä irti,pilkkoa muurahaisia jne. vaikka olen kieltänyt ja yrittänyt selittää että tuntevat kipua niinkuin me muutkin. Sanoi että tulee isona teurastajaksi niin saa tappaa kaikkia eläimiä,haluaisi myös metsästää ja ampua eläimiä
Mun mielestä toi kuulostaa ihan kamalalle ja olen tosissani huolissani että mistä on kyse.
Pienempiä lapsia kohtaan on todella välittävä jne. eli täydellistä empatia kyvyttömyyttä se ei ole,pelkästään jos kyseessä on eläimet. Itse olen todella eläinrakas ja sydän meinaa särkyä kun hänen juttujaan kuuntelee. Olenko tehnyt jotain väärin kasvatuksessa vai mistä johtuu?
Pienempiä lapsia kohtaan on todella välittävä jne. eli täydellistä empatia kyvyttömyyttä se ei ole,pelkästään jos kyseessä on eläimet. Itse olen todella eläinrakas ja sydän meinaa särkyä kun hänen juttujaan kuuntelee. Olenko tehnyt jotain väärin kasvatuksessa vai mistä johtuu?