68neliöö vaippoja!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Pieni kaupantäti alkoi miettimään vähän tätä juttua kun tässä viikonloppuna oli niin paljon nurinaa siitä kun cittareista oli vaipat loppu. Et miks ei olla varauduttu siihen että niitä vaippoja menee ja paljon?? No minäpä sitten aloin pohtimaan että kuinka paljon niitä tarvitsis tilata sinne varastoon ettei loppuis kesken? Kun muutama täällä sanoi että kyllähän ne siellä varastossa voi pitää varoiks jemmassa, et kyllä ne joskus ostetaan!!
No...nää on siis ihan vaan mun päätelmiä.. saattaa mennä metsään ja pahastikin!

Mä olen pienen kylän pienessä kaupassa töissä ja jos meillä hyvänä päivänä kävi se 1000 maksavaa asiakasta, niin kyllä cittarissa nyt ainakin tollaisena päivänä käy se määrä kymmenkertaisesti. Eli 10 000 maksavaa asiakasta. Jos niistä puolet olis lapsiperheitä ja näistä perheistä puolet haluu ostaa noita vaippoja.. se tekee 2500 "vaippa"asiakasta. Jos näistä jokainen ostaa vaan sen 3pakettia niin se tekis 7500pakettia vaippoja!! Jos vaipat olis varastossa 2metrin korkuisena pinona, niin se tekis n.68 neloömetriä vaippoja :o Ja tässähän olis sit vaan yhden päivän tarve!!

No kaikkee sitä tulee mietittyäkin :D

no joo mutta silti cittarit mainosti tän huipputarjouksen ja sellainenhan se oli ja että TARJOUS EI TOISTU jne jne niin kyllä luulis jumankauta että siihen on sitten oikeasti varauduttu että sitä tavaraa menee.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkialta loppu:
no joo mutta silti cittarit mainosti tän huipputarjouksen ja sellainenhan se oli ja että TARJOUS EI TOISTU jne jne niin kyllä luulis jumankauta että siihen on sitten oikeasti varauduttu että sitä tavaraa menee.

Ne varautui enemmänkin siihen, että tuon tarjouksen avulla menee paljon kaikkea mahdollista muuta tavaraa.

no ei kaikki lapsiperheet osta vaippoja, vain ne joilla on niitä noin alle 3v.. toki niitä nyt varmasti ostettiin jemmaankin.. mutta silti. tosi tympeää, jos ei ole saanut edes lappua, jolla samaan rahaan sitten kun tavaraa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne varautui enemmänkin siihen, että tuon tarjouksen avulla menee paljon kaikkea mahdollista muuta tavaraa.

pitäis tietää että tollanen tarjous aiheuttaa sen, että asiakkaista moni tulee vain hakemaan sen vaippatarjouksen ei muuta.
tän tietää kaikki jotka on töissä kaupanalalla. voi verrata esim. että on juhla mokka tarjous. niin kyllä on mummut ja papat liikkeellä ja kahvia menee ihan v***sti mutta ei nosta muuta myyntiä.

Samalla tavalla minä petyin... ei ollut sitä kokoa mitä olisin halunnut, tai oikeastaan mitään kokoa. Ei oota myytiin!!! Sen takia mä lähdinkin laskemaan et minkäläinen kasa niitä vaippoja siellä varastossa olis voinut olla? Mä en koskaan ole käynyt cittarin varastossa, mut epäilen suuresti ettei sielläkään ole 100neliöö tilaa vain ja ainoastaan vaipoille. Ja niinkuin tossa joku aiemmin sanoi, tuolla tarjouksella ne sai väkeä sinne kauppaan. Ja ne sai ne ihmiset tulemaan vielä uudestaan kun luvattiin et vaipat voi hakea myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja cm:

pitäis tietää että tollanen tarjous aiheuttaa sen, että asiakkaista moni tulee vain hakemaan sen vaippatarjouksen ei muuta.
tän tietää kaikki jotka on töissä kaupanalalla. voi verrata esim. että on juhla mokka tarjous. niin kyllä on mummut ja papat liikkeellä ja kahvia menee ihan v***sti mutta ei nosta muuta myyntiä.

Kai mä sitten olin ainut, joka jätti sinne kauppaan 110 euroa, vaikka jäin ilman vaippoja (muuten en olisi Cittariin mennyt; käyn aina Prismassa).

Jep!! Kate vaan syöksyy laskuun!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaahiiri:
ja miettikää millainen pino se on kaatiksella täynnä ihmiskakkaa...!

No tuo on vaan pisara valtamerestä :|

Minusta se ei ole pisara, jos lapsi tuottaa vaippaikänään 1500 kg jätettä, jos keskivertoasukas muuten tuottaa sitä noin 170 kg vuodessa...Siinäkin on paljon vähentämisen varaa.

Onko jollain tietoa, että paljonkohan noi vaipat maksaa sille cittarille? Tai jossain muussa kaupassa... Että onko ne myynyt sitä halvemmalla mitä ovat ostaneet? Tuskin...

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaahiiri:
ja miettikää millainen pino se on kaatiksella täynnä ihmiskakkaa...!

No tuo on vaan pisara valtamerestä :|

Minusta se ei ole pisara, jos lapsi tuottaa vaippaikänään 1500 kg jätettä, jos keskivertoasukas muuten tuottaa sitä noin 170 kg vuodessa...Siinäkin on paljon vähentämisen varaa.

Mä siis tarkoitin että toi 68neliöö vaippoja on vaan pisara siinä vaippameressä mitä tässä maassakin kulutetaan esim.vuodessa.

Onko jollain tietoa, että paljonkohan noi vaipat maksaa sille cittarille? Tai jossain muussa kaupassa... Että onko ne myynyt sitä halvemmalla mitä ovat ostaneet? Tuskin...

Kyllä ne persnetolla on myyty. Normihinnallakin menee nahkoineen!!! Yksikään kauppa ei tee senttiäkään voittoa vaippojen tai lastenruokien myynnillä!!!

Kai mä sitten olin ainut, joka jätti sinne kauppaan 110 euroa, vaikka jäin ilman vaippoja (muuten en olisi Cittariin mennyt; käyn aina Prismassa).

suhteessa enemmän asiakkaat käy hakee vaan sen huipputarjouksen ei muuta. ja hakevat usein vielä esim.kaksi kertaa päivässä / joka päivä yhden satsin kun tarjous on voimassa jne.
jos joskus pääset katselemaan esim. tässä mainitun jonkun citymarketin myynninkehityksiä,katteita,käytettyä euromäärää per asiakas niin toteat itse saman.
mielestäni cm on jotenkin aina huonosti ajanut tämä "olemme lapsiperheiden asialla" -teeman. aina jossain menee metsään,palvelut ei pelaa jne.

Tiedättekö muuten, että jos ne vaipat on loppu tai mikä muu tahansa tarjoustuote, niin kannattaa mennä infoon valittamaan, sieltä saa lapun, millä saa samaisia vaippoja myöhemmin samaan tarjoushintaan, jos niitä ei ole mainostettu 'rajoitettu erä'.

Ne tahtovat loppua aina kaupassa kuin kaupassa, kun on hyvä tarjous.

Yhteistyössä