Pieni kaupantäti alkoi miettimään vähän tätä juttua kun tässä viikonloppuna oli niin paljon nurinaa siitä kun cittareista oli vaipat loppu. Et miks ei olla varauduttu siihen että niitä vaippoja menee ja paljon?? No minäpä sitten aloin pohtimaan että kuinka paljon niitä tarvitsis tilata sinne varastoon ettei loppuis kesken? Kun muutama täällä sanoi että kyllähän ne siellä varastossa voi pitää varoiks jemmassa, et kyllä ne joskus ostetaan!!
No...nää on siis ihan vaan mun päätelmiä.. saattaa mennä metsään ja pahastikin!
Mä olen pienen kylän pienessä kaupassa töissä ja jos meillä hyvänä päivänä kävi se 1000 maksavaa asiakasta, niin kyllä cittarissa nyt ainakin tollaisena päivänä käy se määrä kymmenkertaisesti. Eli 10 000 maksavaa asiakasta. Jos niistä puolet olis lapsiperheitä ja näistä perheistä puolet haluu ostaa noita vaippoja.. se tekee 2500 "vaippa"asiakasta. Jos näistä jokainen ostaa vaan sen 3pakettia niin se tekis 7500pakettia vaippoja!! Jos vaipat olis varastossa 2metrin korkuisena pinona, niin se tekis n.68 neloömetriä vaippoja
Ja tässähän olis sit vaan yhden päivän tarve!!
No kaikkee sitä tulee mietittyäkin
No...nää on siis ihan vaan mun päätelmiä.. saattaa mennä metsään ja pahastikin!
Mä olen pienen kylän pienessä kaupassa töissä ja jos meillä hyvänä päivänä kävi se 1000 maksavaa asiakasta, niin kyllä cittarissa nyt ainakin tollaisena päivänä käy se määrä kymmenkertaisesti. Eli 10 000 maksavaa asiakasta. Jos niistä puolet olis lapsiperheitä ja näistä perheistä puolet haluu ostaa noita vaippoja.. se tekee 2500 "vaippa"asiakasta. Jos näistä jokainen ostaa vaan sen 3pakettia niin se tekis 7500pakettia vaippoja!! Jos vaipat olis varastossa 2metrin korkuisena pinona, niin se tekis n.68 neloömetriä vaippoja
No kaikkee sitä tulee mietittyäkin