6 viikon ruokalista on valmis!!

• Viestiketjun aloittaja Avuton
  • Ensimmäinen viesti
"Hei"
AP, hohoi! Jos vielä palstailet niin miten on menny listan kanssa? Vieläkö noudattelet tätä?
Olen useasti miettinyt et pitäis jotenki alkaa suunnittelemaan enemmän ja nyt saan tosi hyviä idiksiä, kiitti =)

vierailija
Hei AP,
Vaikka sait alussa outoja palautteita ihmisiltä joiden on pakko kommentoida kaikkea sellaista mikä heitä ei kiinnosta :) - niin kiitos sinulle, että julkaisit meille muillekin listasi.
Meilläkin tuppaa kiertämään samat 3-4 ruokalajia, joten listasta saa vinkkejä varioida oman perheen menua.
Ja kuten sanoit, eihän tuota tarvitse orjallisesti noudattaa - valitsee sieltä jotain silloin kun haluaa saada vaihtelua niihin ikuisesti samoihin..
t. Jämähtäjäkokki

Miten jotkut jaksaa.... :eek: Meillä syödään mitä mieli tekee ja kaapista löytyy...
Kiva se on, jos saa ideoita.
Meillä oli toissapäivänä kotitekoisia jauhlihapihvejä lankkuperunoiden ja vesimeloonin kanssa.
Eilen oli Risottoa.
Tänään tortilloja.
Ja pakko myöntää, että joutuu vaivamaan päätään kun miettii huomista ruokaa. Mielellään saisi vielä olla sellaista, joka käy miehelle evääksi seuraavana päivänä. Hän alkaa kyllästyä ramppaamaan pikaruokapaikoissa lounastauoilla.

vierailija
Hyvin suunniteltu puoliksi tehty.Todella hyvä ruokalista ja edullinen toteuttaa.Itse olen käyttänyt ruokalistaa jo kauan.Se takaa monipuolisemman ruuan ja helpottaa ostoksia tehdessä.Voi varautua jo syksylla hankintoja tehdessä.Lihat yleensä ostan tarjouksesta talveksi pakkaseen,kalat saamme itse kalastaen talveksi,marjat syksyllä ja juurekset myös.Juureksia on syksyllä hyvässä tarjouksessa,jos ei itse viljele.Ryöppään tai kuivaan juurekset talven varalle.Nyt kun lapset kasvaneet olen jättänyt makaroonin vähemmälle ja korvaan ne papuruuilla esim.chili con carnella.Jauhelihan jatkan soijarouheella,tulee vähemmän eläinrasvoja, muutoin aikalailla sinun listasi mukaan.Leivän korvaan usein puuroilla.Ruispuuro voisilmällä esm.Omenariisipuuro ja puolukkapuuro välipalana.Tosin yksi puuropäivä on myös viikkolistalla.Ohra-tai riisipuuro_Ohrapuuron teen veteen.

Yhteistyössä